Gå til innhold

Orgasme i hodet


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Er det mulig å få orgasme i hodet av en sang eller et musikkstykke, som gir deg den ultimate melodiopplevelse?

Og hvilken sang gjør eventuellt dette med deg?

Når jeg får Air med Jan Werner på full guffe, er alene hjemme og kan gaule av full hals tør jeg påstå at jeg får en slags orgasme i hodet, fordi det er så fantastisk musikk og fordi den gjør meg helt utmattet etterpå...

Noen som vet hva jeg snakker om her?

Eller kommer det en eller annen(fjollete) moderator og tror dette er tullball slik at hele tråden blir flyttet inn p åsnikk snakk.

Seriøst: Hva gjør yndlingssangen din med deg når du får den slik jeg beskrev over her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

alle orgasmer fåes jo egentlig i hodet da...

men jeg skjønner hva du mener..

jeg får også den samme oplevelsen i blant når jeg hører musikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener. Jeg har det sånn med endel Midnight Choir-låter. Stemmen til Paal Flaata er så utrolig fantastisk og låtene er så såre og vidunderlige.

Kanskje ikke helt det samme som orgasme, men en voldsom overveldene følelse i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orgasme var nok en smule å ta i for mindel, men joda, det er endel musikk som kan sende med dypt inn i drømmeland i alle fall. Og det er musikk fra alle kategorier, egentlig. "When the world ends" duger for eksempel til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske mange sanger som gir meg slik følelse.. men de jeg kommer på nå;

Coldplay - Clocks

Mr Mister - Broken Wings

U96 - Club Bizzare

Postgirobygget - Idyll

Ultra Nate - Free

Når jeg hører slike sanger er det nesten som om kroppen skriker etter å skru opp lyden.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner også hva du mene Tex - får inntrykket av at Jan Werner får en stor dose oppmerksnhet av deg for tide... :D Jeg får denne følelesen av god musikk generelt, noe som aldri slår feil er: Purple Rain av Prince og Sanctus av Jan Garbarek og Hilliard Ensemblet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke akkurat overrasket over at denne tråden handlet om Jan Werner nei... :ler:

Orgasme er nok kanskje et litt for sterkt ord for meg i denne sammenheng, men jeg skjønner hva du mener. Virkelig god musikk kan gi meg en følelse som nesten ikke kan beskrives.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult at dere skjønte hva jeg mente!

Jeg er vel litt opptatt av JW fortida :oops: men det er typisk meg å bli helt opphengt i noe og så er det brått slutt...

Sist jeg virkelig hadde dilla var på Ephemera`s jentehemmelighetssang, den var bare knallkul!

Og så kult at moderatorene skjønte tegninga og ikke flytta tråden....

*klappe i hendene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Coldplay - Clocks. Vanvittig bra! Ellers? :klø: hmmm.. *tenke tenke* Vincent - Don Mcclean og Numb - Linkin Park + mange mange andre sanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aderthiel

Jeg har det slik med mange sanger, alt etter hvilket humør jeg er i. Det føles... ubeskrivelig. En total lykkefølelse som er altoppslukende. Føler meg "høy" når det er slik.

Tenkte å lage en liten liste, men det gikk ikke fordi det er så mange og varierte sanger som jeg kan ha orgasme i hodet av. :oops: Men sist var det Epoca av Gotan Project.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Endel sanger gir litt orgasmisk følelse både i hodet og ryggmargen, ja...

Beatles - Helter skelter (som forsåvidt handler om sex...)

REM - Country feedback, blant annet

Midnight Choir - mange!

Waterboys - To close to heaven, How long will I love you etc.

Weld - Crown Imperial song

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm......... ikke helt enig.... :sjarmor:

jo fordi det er hjernen din som registrerer orgasmen og sier at det er digg..

uten hjerne hadde du ikke fått orgasme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...