Gå til innhold

A nightmare before christmas


Arwen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nightmare before Christmas er jo bare genial! Og jeg må innrømme at jeg personlig syns den er ganske koselig. (...) så min oppfatning av koselig er nok litt på siden av andres.

Synes også den er veldig koselig!

Forfriskende anderledes fra alle andre jule-filmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har nå sett ca tre kvarter av denne filmen... og ga opp. Ble kjempeskuffa. På coveret står det at den skal være så hysterisk morsom. Har ikke ledd enda jeg. Og jeg ser mange rare filmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå sett ca tre kvarter av denne filmen... og ga opp. Ble kjempeskuffa. På coveret står det at den skal være så hysterisk morsom. Har ikke ledd enda jeg. Og jeg ser mange rare filmer!

Du må jo se den ferdig for å få med deg hele filmen...jeg synes selv den er kul/søt/spesiell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra denne tråden kom opp igjen. Hadde glemt at jeg ikke skulle se den allikevel!

Var nesten så jeg kastet bort en hel kveld på en dårlig film.... :ler:

Har sett på Jan Werner på Beat for Beat kavalkade, jeg... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo se den ferdig for å få med deg hele filmen...jeg synes selv den er kul/søt/spesiell.

Jeg er litt merkelig sånn... Liker jeg ikke første halvtimen av filmen, gidder jeg ikke kaste bort mer tid på den. Lite sannsynlig at den forandrer seg såpass mye til det bedre at jeg begynner å like den. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt merkelig sånn... Liker jeg ikke første halvtimen av filmen, gidder jeg ikke kaste bort mer tid på den. Lite sannsynlig at den forandrer seg såpass mye til det bedre at jeg begynner å like den. :ler:

Jeg likte "a nightmare before christmas", men jeg skjønner poenget. Av og til vet man bare at dette liker man ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er så heldig at jeg har en søster som ser absolutt alt av filmer, og forteller meg etterpå om det er noe for meg eller ikke.

På den måten slipper jeg å kaste bort tid, som fex på denne.... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...