Gå til innhold

A nightmare before christmas


Arwen

Anbefalte innlegg

Har akkurat gitt den en ny sjanse etter at så mange her inne har rost den opp i skyene. Synes fortsatt ikke den er koselig eller fin. Er det bare meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest India Gyllenhaal

Hey, den er jo nydelig... :D

Hvorfor liker du den ikke. Tror du at alle innbyggerne i Halloween Town er onde? Det er bare Oogie Boogie som er ond, de andre er snille som bare det :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja :ler:

jeg syns den er kjempebra, har akkurat kjøpt extended version på dvd... du er nok bare rar :P

neida, jeg har noen venner som absolutt ikke syns noe om den, greit for meg det. smaken er som baken, delt i to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat gitt den en ny sjanse etter at så mange her inne har rost den opp i skyene. Synes fortsatt ikke den er koselig eller fin. Er det bare meg?

Den gir seg ikke ut for å være koselig eller fin, så hvis det er det man forventer, blir man skuffet! Den er veldig spes og rar og kul og morsom og litt fæl syns jeg..........Herlig med andre ord! Annerledes enn alle søte julefortellinger, og de har man da evig nok av.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest India Gyllenhaal
du er nok bare rar :P

Jepp, du er rar! Du er en avviker og ett utskudd. I natt blir du vekket av en mobb med fakler og høygafler :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg tror ikke at de er onde. Men det er så mange her som har sagt at den er sååååå koselig +++ Da tenkte jeg å gi den en sjanse til. Liker nok rett og slett ikke filmen. (Er rar ja, så det var vel egentlig ingen overraskelse :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, du er rar! Du er en avviker og ett utskudd. I natt blir du vekket av en mobb med fakler og høygafler :blunke:

:hår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok..Animasjon er kjekt! :D

Men den jeg mener med Drew barrymore,noen som vet hva den heter?

Hun var en ung jente,som var ute for en bilulykke,og havnet i en fantasiverden..jeg svaner den filmen,den gjekk på tv for noen år siden,og jeg likte den så godt,men vet ikke hva den heter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, du er ikke rar. Jeg synes heller den ikke er noe å skrive hjem om. Flott laget, for all del! Men de syyyynger og syyyynger og syyyyynger :o.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koselig er den ikke - ikke på varmtøffelvarmsjokolademegryanmåten i alle fall. vakker er den - fin - annerledes og litt rå på den varme måten kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei' date=' du er ikke rar. Jeg synes heller den ikke er noe å skrive hjem om. Flott laget, for all del! Men de syyyynger og syyyynger og syyyyynger :o.[/quote']

Det kan kanskje komme av at det er en musikal. Det er litt som å gå på "Evita" og bli overrasket over at Madonna spiller hovedrollen, og at det er masse sang og ingen politikk....

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som har lovet hun-der-som-vi-ikke-får-snakke-om å se den nå til jul....

Men animasjonsfilm ?

og høygafler og små busemenn??

Spørs om jeg ikke revurderer....

Husker jo godt avataren til hun-ubenevnelige....

Arwen, skal du og jeg se Santa Claus istedet??? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nightmare before Christmas er jo bare genial! Og jeg må innrømme at jeg personlig syns den er ganske koselig. Men så liker jeg halloween bedre enn jul egentlig, og fikk Jack Skellington-hodeskallelykter i Valentines-presang av kjærsten, så min oppfatning av koselig er nok litt på siden av andres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...