Gå til innhold

Jan Werner har klippet håret!!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Å ja! Endelig! :-D Langt hår kledde han ikke!! Hvis han går ned noen kilo nå også, så kan han jo faktisk bli kjekk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes han ble ordentlig fin' date= jeg...

Helt enig, nå ser han jo helt ok ut.... Og jeg synes forresten at han kler de ekstra kiloene jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mykje finare med kort hår!!

Jan Werner er dyktig - utan tvil!

Eg er likevel ikkje samd i at han er den beste i sinn sjanger - viss ein då meinar musikalsjangeren... Dette er jo sjølvsagt eit heilt subjektivt spørsmål, men eg synst 'reinare' stemmer er finare - han brukar litt vel mykje vibrato, og vert litt for konstant intens etter min smak...

(Nokon som har høyrt Rein Alexander, til dømes? Det er meir etter min smak...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

:ler: At noen gidder å irriterer seg over at noen har startet en tråd om J W hår er morsomt... :ler: Vi har jo allerede snakket om Lene Marlins tenner og fløflekken til Enriqe - så hva kan vi mer snakke om :ler:

God jul :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble han noe mindre homo av den grunn???  

Naji  :smile:

...passe flåsete sagt.... :x

...skuffer jeg deg fælt hvis jeg sier at JW faktisk har en jente som kjæreste....??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naji, egentlig ikke. Hadde ingen store planer om å legge an på den karen uansett jeg  :wink:

...men den opplysningen jeg ga kan kanskje stoppe deg fra å fortsette og servere flåsete og feilaktige rykter om han på Internett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vent meg til den nye sveisen hans, og jeg syns egentlig at han rett og slett er dritstilig. Og jeg liker klesstilen hans.

Han er guddommelig, og jeg fikk Jan Werner cd til jul av min fantastiske lillesøster (som jobber på Akers Mic) og bare venter på at jentungen skal få pelt seg ut så jeg kan spille på full guffe!!!

All by my self....

:digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble han noe mindre homo av den grunn???

Naji :smile:

Spiller det noen rolle om han er homo eller ikke? Det er ikke seksuell legning som avgjør om jeg liker musikk, ikke om jeg liker mennesker heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg syns han ble finere faktisk:) han er jo en godbit da, hadde jeg ikke vært gift så......!!!!!! :oops: :ler:

og en fantastisk artist. herreguuud for en stemme. jeg blir helt gele hver gang han åpner kjeften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...