Gå til innhold

Truger - hvilke anbefales?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Antar det er noen friluftsentusiaster her inne, og håper noen kan komme med anbefalinger til truger. Går ikke på de lengste (typ dagstur) eller mest heftige turene, ingen toppturer foreløpig, men vil gjerne kunne bevege meg litt bedre i skog og mark på vinterstid uten å være avhengig av at det finnes allerede tråkka løyper.

Om det er av betydning har jeg en ettåring i bæremeis med meg på tur, ca 11-ish kg pr nå.



Anonymous poster hash: cc394...3a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Truger er undervurdert :) Så godt å gå i skogen og lytte til naturen utnom de oppkjørte løypene med sure skifolk i kondomdress.

Jeg har noen APEX truger som er veldig bra. Men de var forholdsvis dyre. Men jeg ser at Jula har et par som er kliss like. Bare at det ikke står APEX på de. De koster bare kr 499,-, og kommer i en praktisk veske.

Vet ikke vekten din. Men jeg er borti 90kg og har gjerne sekk med oppakning for noen dager på ryggen. Disse fungerer da greit i løssnø.

Du finner de HER!

Men når man går med oppakning og spesielt et barn på ryggen. Er det greit å ha noen gode staver med stor ring nederst for å holde balangsen. Ikke slike langrennstaver for oppkjørte løyper som ikke har noe mottak nederst. De stikker du hare gjennom snøen.

DISSE ser greie ut. De er også sammenleggbare. Slik at du kan henge de på beremeisen når du ikke bruker de. Ev. putte i sekken.

God trugetur!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...