Gå til innhold

Smarte oppbevaringsmuligheter?


kaffekjærring

Anbefalte innlegg

Hei! Som overskriften sier trenger jeg smarte, kreative og gode oppbevaringsmuligheter til vår ellers lille leilighet. Vi får ikke lov til å borre mye huller og slikt i veggene så hyller som man må henge opp på veggen er ikke ett alternativ! Trenger en slags oppbevaring med MYE plass da vi har mye småting og større ting som "ligger strødd" :)

HÅPER noen har noen smarte løsninger! Eventuelt legg ved link/bilde til hvordan vi kan gjøre det! Billigst mulig såklart! :)

Er spent å se nå hva dere kommer opp med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bordkiste

kasser under sofaen/senga

puffer med rom i

Både sofa og seng har kun noen få cm klarning til gulv så det går dessverre ikke. Men skal se om jeg ikke finner puff/kiste som jeg kan oppbevare ting i. Det blir riktignok ikke plass til så mye men det er vel en start. :) Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store bokhyller/reoler som f.eks. Ikea Kallax med kurver/bokser? Ev Billyhyller med skapdør fra gulv til tak. Fordel er at de ikke er så dype og ikke stjeler så mye plass.

Sofabord med hyller/oppbevaring er også veldig greit.

Hjørnehyller-og skap gir ofte god mulighet til utnyttelse av plass. Mange har en krok i stua, ofte ved sofaen med plass til hyller/skap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det stuebordet med flere skuffer var veldig fint!!! Kanskje jeg må gå til innkjøp av noe sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo google "ikea hacks", da får man mange gode tips og ideer. Har sett en løsning der senga var bygd opp på kjøkkenskap, ga masse oppbevaring under :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...