Gå til innhold

Oppbevare skjerf


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, har dere noen gode ideer til oppbevaring av skjerf? Jeg har maaange skjerf :P og ønsker å ha dem lett tilgjengelig, men samtidig vil jeg ikke at de skal bli krøllete (som de blir av å ligge i skuffer). Finnes det noen slags praktisk opphengsmåte som jeg ikke vet om?

Anonymous poster hash: 74d2c...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også veldig mange skjerf og jeg har tre gardin stenger over hverandre i passe avstand, også henger jeg de pent over stengene, ved siden av hverandre, tett i tett :).

Gardinstengene er 140 cm, så jeg får plass til mange skjerf. Men bredden kan du jo avgjøre selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bretter dem sammen og legger dem på hattehyllen. Har en slik i gangen, så det er plass til både skjerf, hatter og hansker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en kurv full av skjerfstående i gangen. Jeg ruller dem, og har dem "stående" i kurven slik at jeg ser alle skjerfene samtidig. Da kan jeg ta opp ett og ett skjerf uten å flytte på de andre. Det er oversiktlig og greit, og holder seg ryddig. Dekorativt er det også, om man dinner en fin kurv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å kjøpe en slik kleshenger? Eller så kan dette være praktisk, eller så sparer du mye plass på henge dem opp slik (se så mye du får plass til).



Anonymous poster hash: 1a08d...b5b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å kjøpe en slik kleshenger? Eller så kan dette være praktisk, eller så sparer du mye plass på henge dem opp slik (se så mye du får plass til).

Anonymous poster hash: 1a08d...b5b

Blir ikke skjerfene veldig krøllete hvis de henges opp med knute? Ser for meg at hvis skjerfet knytes på denne måten, blir området der knuten sitter så krøllete at man ikke kan variere måten å bruke skjerfet på.

Anonymous poster hash: a95fa...948

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut Hay Gym Hook. Jeg har 6 av disse i medium og large størrelse i god avstand til hverandre bak døren på soverommet, der henger alle mine skjerf.

Anonymous poster hash: a1ea6...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...