Gå til innhold

Villapaprika stilen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jobber mye ja, men er lite sammen med barna. De passer ikke inn i hennes plettfrie og rene hus. Litt fotballfrue aktig.



Anonymous poster hash: 904a6...532
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun har det fint, jeg. Leser bloggen fast, men ser stort sett bare på bildene siden hun skriver så mye feil og i kursiv..



Anonymous poster hash: 3a996...af0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å se for første gang nå - liker det!

Ville hat maasse farger, men liker det at det ser så komfortabelt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg med denne stilen er at det ikke er rom for farger. Alt skal være så dust og "tidløst", skal blandes sammen og ingenting skal skille seg ut. Gulvplass er det heller ikke. Det verste er at de ikke har planter! Det er jo så koselig med planter, om det er en svær palme, solsikker eller en kaktus, så gjør det mye for hjemmefølelsen. Ser så kjedelig ut uten, som et dukkehjem.

Og det er så mye stoff overalt:p Personlig satt det laaangt inne bare å skulle kjøpe gardiner til stua, og da føler jeg det er nok. Her er det stoff på alle stoler, sofaern, sjeselonger, 100 puter, og hun har også et bilde av ... wait for iiiit... STOFF på kjøkkenet. Bare trekt stoff på ei plate og hengt det opp.

Når hun kaller stilen for cottage glam, så håper jeg hun refererer til butikken "home and cottage" for dette er virkelig ikke norsk hyttestil. Det er mer fransk landstil enn noe annet, er det ikke?



Anonymous poster hash: d3f39...320
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shabby chic. Ti år etter det var inne i trendbildet. Men for all del, hver sin smak.

Anonymous poster hash: e8cfd...b07

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes den er grei nok, men jeg ville ikke hatt det slik. Synes alt av møbler og nips ser kjempestort ut, altfor stort for rommet det er plassert i. Stilen er more is more, og jeg foretrekker less is more.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo lag på lag med tepper, puter, tepper, puter og tepper, ting overalt. Så tett, hvor skal man oppholde seg? Sikkert fint om vinteren, da, hvis man ikke får opp varmen skikkelig innendørs.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får totalt angst av å se de bildene. Alt er så opplinet og utstilt, tepper, puter, flere tepper, puter, et teppe surret der... Kysestaker som er altfor store, stilt ut overalt... Hvordan greier dem å faktisk bo der? Jeg vil ikke bo i et utstillingshjem som aldri blir "ferdig", stadig en ny lysestaker, en ny pute..., er det i det hele tatt noen som greier å bo i et slikt hjem? Hvor lager hun maten? Hva gjør hun med den perfekt plasserte håndduken på vasken når hun faktisk skal bruke vasken? Og hvordan legger de seg om kvelden, med alle de putene og rysjene og teppene og gud vet hva? Og den dressen utstilt på rommet? Blir krampaktig hele huset, synes nå jeg. Lurer på om hun har et liv? Eller om alt dreier seg om bliggehjemnet? Hvor skal barna oppholde seg? Skal de ikke få være barn? Må de sitte pent og pyntelig mellom alle putene og nipset? Synes det ser helt forferdelig ut. Rett og slett.

Anonymous poster hash: 2fe58...ab9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får totalt angst av å se de bildene. Alt er så opplinet og utstilt, tepper, puter, flere tepper, puter, et teppe surret der... Kysestaker som er altfor store, stilt ut overalt... Hvordan greier dem å faktisk bo der? Jeg vil ikke bo i et utstillingshjem som aldri blir "ferdig", stadig en ny lysestaker, en ny pute..., er det i det hele tatt noen som greier å bo i et slikt hjem? Hvor lager hun maten? Hva gjør hun med den perfekt plasserte håndduken på vasken når hun faktisk skal bruke vasken? Og hvordan legger de seg om kvelden, med alle de putene og rysjene og teppene og gud vet hva? Og den dressen utstilt på rommet? Blir krampaktig hele huset, synes nå jeg. Lurer på om hun har et liv? Eller om alt dreier seg om bliggehjemnet? Hvor skal barna oppholde seg? Skal de ikke få være barn? Må de sitte pent og pyntelig mellom alle putene og nipset? Synes det ser helt forferdelig ut. Rett og slett.

Anonymous poster hash: 2fe58...ab9

Det ser jo sikkert ikke slik ut til vanlig :) Men interiør er jo jobben hennes, klart hun må jobbe litt hjemme for å få til bildene. Det går nok llitt tid.

Men bortsett fra putene og pleddene, kan noen komme eksempler på for mye nips/krims krams? Jeg er enig i at det er for mye på de nye bildene på badet, men ellers klarer ikke jeg å se at det er for mye nips i stua? :klo:

Anonymous poster hash: e9d1c...a01

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke laget mat på det kjøkkenet med alt det ting ut. Det er en blogg til som er veldig lik, venninna har samme butikk og kliss lik stil hjemme. MK DESIGN heter butikken og logoen ble også lik villapaprika. Søk MK design så kommer dere til bloggen også, vil ikke oute ut navn, men synes det er spesielt når de `hermer` slik.



Anonymous poster hash: 904a6...532
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke laget mat på det kjøkkenet med alt det ting ut. Det er en blogg til som er veldig lik, venninna har samme butikk og kliss lik stil hjemme. MK DESIGN heter butikken og logoen ble også lik villapaprika. Søk MK design så kommer dere til bloggen også, vil ikke oute ut navn, men synes det er spesielt når de `hermer` slik.

Anonymous poster hash: 904a6...532

http://marteklanderud.blogg.no/1349702928_mk_interir.html

Anonymous poster hash: 5b378...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir litt svimmel av bloggen. Synes egentlig hun hadde finere stil før, da var det mindre stæsj mener jeg å huske.

Grunnrammen for huset ser jo veldig flott ut. Tapetene hun velger er pene, gulvet likeså osv. Problemet blir når hun fyller det opp med 120 ting for mye. Kurver, lysestaker, og puter overalt.

Lurer også på hvordan det økonomisk fungerer å bytte lamper og møbler så ofte.

Nei, jeg er virkelig all for skandinavisk design, helst det typisk danske. Kanskje derfor hun blir en så sterk kontrast. Men creds til dama, hun jobber og står på :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, det er jo nesten som å se Villa Paprika jo..

Jeg synes Camilla har mye fint, men det kan ofte være "for mye av det gode"... Men det virker som at hun er utømmelig for energi, jeg lurer på hvordan hun får det til! Oooog, det må være sinnsykt dyrt å bytte så mye interiør, samt pusse opp så mye som hun gjør hele tiden.

Anonymous poster hash: 41893...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun hadde det fint, men det var kanskje litt... mye der?

En noe mer neddempet variant hadde jeg vært glad for og hatt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det ser ekstremt rotete ut og tenker det må være et helvete å tørke støv.

Og ukomfortabelt å sitte i sofaen som er fylt opp av puter, og/eller slitsomt å flytte på dem hele tiden...

Anonymous poster hash: c2b83...30a

Jeg har ingen tro på at slike bloggbilder er en avbildning av hvordan folk egentlig bor. Det er oppstilte bilder.

Vis meg heller bilder av rot og hverdag, og ikke disse idiotiske facebookskrytebildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt svimmel av bloggen. Synes egentlig hun hadde finere stil før, da var det mindre stæsj mener jeg å huske.

Grunnrammen for huset ser jo veldig flott ut. Tapetene hun velger er pene, gulvet likeså osv. Problemet blir når hun fyller det opp med 120 ting for mye. Kurver, lysestaker, og puter overalt.

Lurer også på hvordan det økonomisk fungerer å bytte lamper og møbler så ofte.

Nei, jeg er virkelig all for skandinavisk design, helst det typisk danske. Kanskje derfor hun blir en så sterk kontrast. Men creds til dama, hun jobber og står på :)

Herregud, det er jo nesten som å se Villa Paprika jo..

Jeg synes Camilla har mye fint, men det kan ofte være "for mye av det gode"... Men det virker som at hun er utømmelig for energi, jeg lurer på hvordan hun får det til! Oooog, det må være sinnsykt dyrt å bytte så mye interiør, samt pusse opp så mye som hun gjør hele tiden.

Anonymous poster hash: 41893...cd4

Jeg tenker at økonomsik sett så er jo dette jobben hennes og derfor må hun investere litt, og i tillegg så er det nok en del (sikkert alt) hun tar gratis med seg hjem fra butikken og evt. selger billigere senere. Og siden hun pynter med ting fra sin egen butikk har hun jo fått det til innkjøpspris.

Anonymous poster hash: e9d1c...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at økonomsik sett så er jo dette jobben hennes og derfor må hun investere litt, og i tillegg så er det nok en del (sikkert alt) hun tar gratis med seg hjem fra butikken og evt. selger billigere senere. Og siden hun pynter med ting fra sin egen butikk har hun jo fått det til innkjøpspris.

Anonymous poster hash: e9d1c...a01

Jo, men jeg har lagt merke til at de (i alle fall før) malte og skiftet tapet i hytt og pine også. Det får hun vel ikke rabatter på? Men for all del, innkjøpspris er selvsagt skremmende mye lavere enn det man selger ut til kunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...