Gå til innhold

Hvor gammel var du da du begynte på høyskolen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var 19 da jeg startet på universitetet. Men jeg byttet fagkrets innen jeg klarte å bestemme meg for hva jeg ville, så var ikke ferdig utdannet/i jobb før jeg var 24.

Generelt sett så synes jeg det er vanskelig å vite om det var lurt eller ikke å starte rett etter VGS. På én side så tok det nok minst ett år før jeg var tilstrekkelig motivert til å faktisk jobbe med fagene på denne måten - sikkert en blanding av umodenhet og dårlige vaner fra da jeg gikk på VGS, men samtidig så ser jeg på det første året som noe jeg lærte mye av og som på sett og vis var ganske nødvendig for at ting skulle falle på plass til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynte rett etter vgs, så jeg var 19. :) Har ikke angret på at jeg begynte rett studiet, selv om det jeg studerer er litt mannsdominert og snittalderen er nærmere 30. Har 1 år igjen av bacheloren, så da skal jeg ta noen semester og få en bachelor til, så jeg får noen år til på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 19. Var en av de yngste i klassen.



Anonymous poster hash: 9674e...ff6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27. Jobbet og fått familie først.

Så noen andre et sted spurte om hva de som hadde rukket å få leilighet gjorde. Vi solgte alt som kunne selges og flytta til studentbolig, og bor heller trangt, men billig og svært sentralt ift studiested.

Anonymous poster hash: 996a9...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet som 19. Tenker å bli ferdig med master til 24 år, men er skeptisk. Hvem vil ansette en nyfersk uten arbeidserfaring :(

Endret av hjelpme4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...