Gå til innhold

Har dere samme farge på øyenbrynene og håret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, begge er kommunegrå.

Farger håret mørkt brunt, så tegner (bruker skygge) bryna mørkere hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pheel

Ikke veldig langt unna iallefall, håret er en nyanse eller to mørkere grunnet jeg farger det litt mørkere enn min naturlige farge.

En fin regel er at en aldri burde farge eller bleke håret mer enn 3 nyanser mørkere eller lysere enn sin egen hårfarge, ellers vil det se unaturlig ut iforhold til bryn og hudtone. (Får aldri sagt dette nok)...

Endret av Pheel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mørk blondt hår og mørkebrune øyenbryn. Syns det er en fin kontrast, og så lenge det er naturlig kan det jo ikke være feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har diverse blonde toner i håret (er egentlig blond, og sluttet å farge håret mitt mørkere for ei god stund stund siden), ikke bleket håret, men pga mye reising til varmere strøk er det endel solstriper i.

Øyenbryn og øyevipper er nesten sorte, aldri farget de heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du kanskje kjøpe øyenbryn/vippe farge og fikse det selv? Det kjøpes på Cubus og sånt. Har gjort det på flere venninner med den askebrune fargen fra depend (?), og det ble kjempefint : D

Det skal jeg prøve. Takk for tips! :)

<br /><br /> Anonym poster: 0f5bed32494b73df9962e5c7dacb5918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke veldig langt unna iallefall, håret er en nyanse eller to mørkere grunnet jeg farger det litt mørkere enn min naturlige farge.

En fin regel er at en aldri burde farge eller bleke håret mer enn 3 nyanser mørkere eller lysere enn sin egen hårfarge, ellers vil det se unaturlig ut iforhold til bryn og hudtone. (Får aldri sagt dette nok)...

Mange har mye større forskjell enn det på hår og bryn. Helt naturlig.

Anonym poster: 7e430389016406fd4a285ffd79b79049

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pheel

Mange har mye større forskjell enn det på hår og bryn. Helt naturlig.

Anonym poster: 7e430389016406fd4a285ffd79b79049

Noen har det, det er ikke flesteparten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyenbrynene er litt mørkere enn hårfargen. En liten forskjell er normalt, men det er få som har stor fargeforskjell fra naturens side (de finnes, men er i mindretall).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommuneblondt(eller er det grått det heter?), Ser ganske blondt ut om sommeren ihvertfall. Men både bryn og vipper er kølsvarte.

Synes det ser litt kult ut jeg :)

Anonym poster: e3e7d02f931548c34ad4aec5ba307592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rødt hår, og lyse bryn. Men fyller inn brynene nesten lik min hårfarge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har mørkebrunt hår, men relativt lyse øyenbryn. Hender at jeg legger litt skygge på dem :)

Synes lyst hår og mørkebrune bryn er kanonfint :)

Anonym poster: d5aa2d4cc201a9ad345cf29bd20d00d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har naturlig blond hår og brune/kommunegrå bryn :P har nå gyldent brunt hår og samme farge på bryna som før. Syns selv ikke det ser unaturlig ut , og har heller ikke fått noen kommentarer på det.. vis jeg skal lengre en på butikken blir det som oftes til at jeg fyller i brynene med litt sterkere brun farge :)

Men det må sies at jeg ikke er stor fan av de med blond-bleiket hår og svarte strek bryn :S

Anonym poster: 63c5d1a920a67c5502e49a7eefdfd206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. Har lysebryne bryn og mørkebrunt (farget) hår, så tegner opp brynene daglig. Har ikke lyst til å farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå har jeg helt blondt hår, og jeg foretrekker å ha litt farge på brynene, så jeg tegner dem inn enten i mørkebrunt eller svart hver dag, fra naturens side er de så lyse at de nesten ikke vises. Når jeg har andre hårfarger (rosa, blå, grønt etc.) så liker jeg å farge dem så de står i stil til håret, ikke det at det ser mer naturlig ut av den grunn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heilt svarte vipper, men bryna er meir sånn "grå-brune", viss ein kan kalle det det. Har brunt hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :) det er vel penest

Meh. Jeg har ikke samme farge på øyenbryn og hår, er da pen lell.

Endret av Glynis
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, jeg har ikke samme farge. Håret farger jeg knallrødt, og brynene mine er naturlig noen hår sorte, men mesteparten blonde. Har prøvd å farge dem brune, men jeg ser rett og slett ikke bra ut med en annen brynfarge enn den jeg har naturlig.

Anonym poster: e1f020a3b3732752efdc70d26f2d645e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...