Gå til innhold

Vil ha venninner i Oslo:-)


Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

Gjest Caroline91

Hei!

Dette er kanskje litt rart, men på grunn av sykdom er muligens Internett det eneste stedet jeg kan treffe nye folk. Jeg kan ikke studere eller jobbe, så jeg møter sjeldent nye mennesker. Jeg har en del nære venninner, men vil veldig gjerne ha flere :-)

Jeg er 24 år. Blir 25 i februar. På grunn av sykdommen bor jeg fortsatt hjemme, mmen jeg jobber med å skaffe meg egen leilighet. Det som feiler meg er ikke noe man kan se på meg. Jeg har en nakkeskade, som forårsaker kraftig konstant hodepine og nakkesmerter, dette har jeg hatt i over 6 år. Hadde vært fint å få noen nye å prate med :) Må understreke at jeg ikke snakker mye om smertene mine, så dere kommer ikke til å fungere som en psykolog :-)

Jeg elsker å gå turer, reise, bake, dra på kafé/restaurant, bare være med venninner å skravle, skrive, shoppe, se en god film eller serie :-) Jeg ser på ALTFOR mange serier, og har en forkjærlighet for norsk film, spesiell Kon-Tiki. Haha, mest på grunn av mannfolka som er med!

Jeg er singel, positiv, god til å lytte, sprudlende og snill:) Noen som vil bli venninnen min? Send meg gjerne en pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Holititten

Du høres ut som en perfekt venninne for meg! Er selv kronisk syk med krystallsyke, så vet hvordan det kan være, og har mye av samme interessene som deg. Dessverre bor jeg på Sørlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caroline91

Du høres ut som en perfekt venninne for meg! Er selv kronisk syk med krystallsyke, så vet hvordan det kan være, og har mye av samme interessene som deg. Dessverre bor jeg på Sørlandet.

Send meg gjerne en pm :) Vi kan jo bli venninner uansett bosted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...