Gå til innhold

JENTER I KRISTIANSAND


Kristiansand123

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg vet ikke hvordan jeg skal skrive dette, men jeg kan si med en gang at jeg verken er en skrullete mann eller ett troll.

 

Jeg hiver meg bare rett i det..

 

Jeg er 25, bor i kristiansand. 

Jeg har tidligere rust meg, noe jeg har sluttet med. Men selv om jeg har sluttet, så har ikke de jeg "hang" med sluttet. Jeg verken kan/eller vil gå sammen med de, da jeg er redd for å sprekke... igjen!

 

Så.. Mitt spørsmål er.. Er det noen jenter/damer her inne, som kunne tenkt seg å finne på noe? evt i kveld? Gå på byen kanskje å ha det gøy? Sitte å kakle og skravle?

 

Jeg har ingen krav, annet enn at du må være rusfri! :)

 

Håper spent på svar! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts, jeg tror kanskje ikke helt folk skjønner st du er kvinne? Jeg trodde også du var mann da jeg først leste gjennom, grunnet "jeg er ingen skrullete mann. (men en normal mann). Så kanskje rediger innlegget ditt og skriv at du er en jente på 25 år :)

Også kan du jo si at folk kan ta kontakt med deg på pm også, om de ikke vil skrive i tråden :) jeg bor dessverre i Oslo og er syk, så jeg er ikke så mye til hjelp! Men lykke til hvert fall :klem:

Godt jobbet med å komme ut av rusen!!

Anonymous poster hash: 77b35...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Kan ikke redegere, men jeg ER ALTSÅ EI 25 ÅR GAMMEL JENTE ! Jeg søker ikke menn fordi jeg vil ha veninner 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Kan ikke redegere, men jeg ER ALTSÅ EI 25 ÅR GAMMEL JENTE ! Jeg søker ikke menn fordi jeg vil ha veninner

 

Er du med i Anonyme Narkomane i Krs?

 

Det som er litt greia om man har ruset seg lenge er at det kan være endel man trenger.....tja. lære på nytt.

Kommer selvsagt an på hvor lenge, men man har jo gjerne vært i et miljø en stund og har referanserammer som er helt annerledes enn "folk flest".

 

Etter en stund i et helt vanlig rusfritt liv lærer man seg mer kodene og sosialiseringen der, men helt i starten tror jeg nok endel vil krasje litt med en som alltid har vært rusfri på samme alder, nettopp fordi man er på så forskjellige steder.

 

I NA har man alle slags mennesker i alle slags fasr - både nye, og de som har vært der i årevis.

 

Jeg kjenner flere som er med der av både voksne og unge, og de har et veldig bra fellesskap sammen virker det som.

Men jeg merker også at de jeg kjenner til som jeg oppfattet som nokså "asosiale"(naturlig nok) i starten, de har virkelig endret seg på alle slags måter. Ikke bare i forhold til livsstil, men ifht det sosiale også.

 

Jeg tror det har vært til stor nytte å sosialisere litt med noen med samme bakgrunn ifht rus(altså de har forutsetning for å forstå endel mer) samtidig som man kan slappe litt av ifht å føle på skam og at det faktisk er ganske vanskelig for nylig nyktere og finne seg helt rusfrie venner i starten.

Etterhvert virker det som det er langt lettere, fordi man har skapt seg et nytt liv og etterhvert har fått samme "base" med utdannelse, eller jobb/familie eller hva enn.

 

Det var ikke som en negativ greie for at du ikke skulle søke rusfrie venninner som ikke har en bakgrunnen selv, men mer en positiv oppfordring til å bli med i NA i Kristiansand.

Der mener jeg det er flere unge jenter i ulike aldre :)

Anonymous poster hash: 765eb...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er med i anonyme rus. Men da alle er mye eldre enn meg, så er det litt vanskelig. Og nesten alle er menn. Men det er ett kjempe bra opplegg :) ta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...