Gå til innhold

Møre og Romsdal venner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann

Er det noen i møre og Romsdal og områdene rundt som er litt ensomme og kunne trengt flere venner ?

-jente i 20 årene

Anonymous poster hash: 45fd0...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

Er det noen i møre og Romsdal og områdene rundt som er litt ensomme og kunne trengt flere venner ?

-jente i 20 årene

Anonymous poster hash: 45fd0...1e0

Jaaa!

Anonymous poster hash: b3499...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i Møre og Romsdal holder du til?

Send gjerne pm ☺

Endret av Havmus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg bor i Ålesund, har ikke mange venner selv så en hver mulighet til å bli kjent med en ny person er bare hyggelig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor i Ålesund, har ikke mange venner selv så en hver mulighet til å bli kjent med en ny person er bare hyggelig :)

Jeg bor også i Ålesund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og bor i Ålesund, men er kanskje drygt gammel for de fleste her på forumet. Nærmer meg 50...., eller for å være på den positive siden, er noen dager siden jeg ble 40 :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg og bor i Ålesund, men er kanskje drygt gammel for de fleste her på forumet. Nærmer meg 50...., eller for å være på den positive siden, er noen dager siden jeg ble 40 :danse:

Jeg tror ikke noen ville brydd seg om du er eldre enn dem :) Jeg har venner her som er en del år eldre enn meg og jeg hygger meg like mye som om de alle var på min alder :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke noen ville brydd seg om du er eldre enn dem :) Jeg har venner her som er en del år eldre enn meg og jeg hygger meg like mye som om de alle var på min alder :)

 

Ja-neei, jeg har null problemer med alderen til folk. Folk er folk lissom :laugh:  Men, ikke alle er slik som meg da vettu'. Derfor sa jeg fra, at jeg er gammel og grå :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er vel dog litt vel ung i forhold til 40 med mine 18 år, men så lenge noe klaffer har ikke alderen til noen mye å si. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg og bor i Ålesund, men er kanskje drygt gammel for de fleste her på forumet. Nærmer meg 50...., eller for å være på den positive siden, er noen dager siden jeg ble 40 :danse:

Jeg er 33...Bor sør for Tr.heim.. Send PM om du har lyst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel dog litt vel ung i forhold til 40 med mine 18 år, men så lenge noe klaffer har ikke alderen til noen mye å si. 

Alder har ikke så mye å si så lenge man har noe felles nei ;)  Er 33 jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Robert Downey Jr.

Jeg er vel dog litt vel ung i forhold til 40 med mine 18 år, men så lenge noe klaffer har ikke alderen til noen mye å si. 

 

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...