Gå til innhold

er det normalt å tro at man er finere enn man er ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At man synes selv at man er veldig fin? Er det mer normalt å føle seg styggere enn man er? Jeg får stadig skryt og oppmerksomhet rundt mitt utseende. MEn jeg føler meg ikke veeeeldig fin hele tiden. Jeg kan enkelte ganger ikke skjønne hvorfor folk sier jeg er så pen. Føler sjelden at andre er penere enn meg. Men er det kanskje like normalt at alle føler det slik? Eller har dere deppet over eget utseende ??

Anonymous poster hash: 1ef20...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror i hvert fall at det er vanlig å se seg selv som litt tjukkere enn det man egentlig er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter et par øl er det hvertfall det for min del!! Jeg steller meg hjemme og bruker 100 år før jeg er fornøyd med antrekk og sminke, også kommer jeg på byen og etter et par glass føler jeg meg riktig så fin 😂 helt til jeg dagen etterpå ser på bildene fra kvelden før; da ser jeg bare værre og værre ut jo lenger ut på kvelden man kommer 😂

Anonymous poster hash: f2d59...40b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fin og stygg sånn ca annenhver dag. Når jeg sminker og pynter meg til fest er jeg stort sett veldig fornøyd da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til tror jeg at jeg er fin av og til tror jeg at jeg er stygg, egentlig ser jeg helt vanlig ut. Helt gjennomsnittlig.

Anonymous poster hash: 2d85a...af1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At man synes selv at man er veldig fin? Er det mer normalt å føle seg styggere enn man er? Jeg får stadig skryt og oppmerksomhet rundt mitt utseende. MEn jeg føler meg ikke veeeeldig fin hele tiden. Jeg kan enkelte ganger ikke skjønne hvorfor folk sier jeg er så pen. Føler sjelden at andre er penere enn meg. Men er det kanskje like normalt at alle føler det slik? Eller har dere deppet over eget utseende ??

Anonymous poster hash: 1ef20...35f

Her er det motsatt. Tror alltid at jeg er styggere enn jeg er. Når jeg ser bilder av meg så ser jeg jo ikke så gale ut som jeg trodde. Tror også at jeg er tykkere, og blir overrasket når jeg ser på bilder at jeg ikke ser så tykk ut likevel :P

Anonymous poster hash: 4d4b8...7d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Noen dager føler jeg meg fin og andre dager føler meg som det trollet. Kommer veldig ann på humøret mitt egentlig. Det hender at jeg går forbi folk og tenker at jeg er penere enn dem, men helt ærlig så er jeg ikke noe spesielt. Er helt gjennomsnittlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan synes at jeg ser fin ut når jeg har pynta meg og ser meg i speilet, men hvis jeg ser bilder av meg selv ser jeg alltid bare tjukk og stygg ut :(

Anonymous poster hash: 67a61...d19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan synes at jeg ser fin ut når jeg har pynta meg og ser meg i speilet, men hvis jeg ser bilder av meg selv ser jeg alltid bare tjukk og stygg ut :(

Anonymous poster hash: 67a61...d19

At man synes man ser rar ut på bilder er fordi man er vant til å se seg i speilet, hvor man altså ser seg selv speilvendt.

Anonymous poster hash: 6367c...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man synes man ser rar ut på bilder er fordi man er vant til å se seg i speilet, hvor man altså ser seg selv speilvendt.

Anonymous poster hash: 6367c...cd8

Nei nei nei, er så lei av denne myten. Har blitt fotografert av en kjent modellfotograf siden han er en bekjent, og han sa rett ut at jeg er en av de som ikke blir særlig bra på bilder og er penere i virkeligheten.

Anonymous poster hash: f70a1...907

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jeg er penere når jeg ser meg i speilet enn når jeg ser bilder av meg selv. Har alltid tenkt at det er fordi jeg ikke er fotogen, men det kan jo selvfølgelig være at jeg har dårlig dømmekraft når jeg ser meg selv i speilet, haha.
Generelt synes jeg uansett at de fleste er penere i virkeligheten, da man får et mer helhetlig inntrykk med utstråling og sjarm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...