Gå til innhold

Hva er det de røyker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bestefar røkte pipetobakk men det lukta aldri slik.

Og du som lurte på om det var el sigg; nei, jeg så selv at 'n stappet pipa.

Anonymous poster hash: ac1bd...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, de du stjeler fra og de du plager med røyken din blir like straffa av det. Faen for en idiotlogikk dere røykere har.

Anonymous poster hash: ad7ce...f46

Blir du like sint på folk som røyker sigaretter på gata?

Anonymous poster hash: 97be0...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de du stjeler fra og de du plager med røyken din blir like straffa av det. Faen for en idiotlogikk dere røykere har.

Anonymous poster hash: ad7ce...f46

Nå var det heller ikke jeg som kom med analogien om å stjele og å røyke, jeg bare svarte på den.

Hvorfor plager det folk at de som røyker hasj gjør det utendørs?

Jeg har selv sluttet etter mange års misbruk, men jeg synes ikke noe om at folk skal reagere så overvettes negativt på det kun fordi hasj er ulovlig. Det skader kun den som røyker og det er de som arresteres om de skulle være så uheldig å gå på politifolk med jointen i hånda.

Anonymous poster hash: 97be0...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de pipe eller sånn vanlig? Piperøyk har mange forskjellige smaker og lukter, ikke noe ulovlig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Clarity

Da jeg røyket hasj røyket jeg ofte på gata, hvilken rolle spiller det?

Anonymous poster hash: 97be0...b62

Det spiller en rolle når du plager andre med lukta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestefar røkte pipetobakk men det lukta aldri slik.

Og du som lurte på om det var el sigg; nei, jeg så selv at 'n stappet pipa.

Anonymous poster hash: ac1bd...5cc

Men nå til dags har de fått utrolig mange lukt og smaksgreier, særlig i utlandet har de mye av det. Vet det fordi jeg har en bror som røyker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det spiller en rolle når du plager andre med lukta.

Så du mener at all røyking på gata burde være forbudt?

Jeg gikk aldri oppi ansiktet på folk og blåste på dem, så hvordan kunne det være til sjenanse for de som tilfeldigvis passerte meg?

Anonymous poster hash: 97be0...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rulletobakk kan lukte sånn. Sjeldent at noen røyker hasj på gata midt på lyse dagen men gjør noen det så er det jo ikke din business uansett. Er ikke som drink&drive akuratt.



Anonymous poster hash: ecda8...e83
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rulletobakk kan lukte sånn. Sjeldent at noen røyker hasj på gata midt på lyse dagen men gjør noen det så er det jo ikke din business uansett. Er ikke som drink&drive akuratt.

Anonymous poster hash: ecda8...e83

Jeg vet godt hvordan rulletobakk lukter, og det var definitivt ikke rulletobakk for å si det slik.

Takk til dere som har svart på spørsmålet. Jeg trodde selv det var hasj eller cannabis.

Innlegget er ryddet for svar til avsporinger. Daenerys, mod.

Anonymous poster hash: ac1bd...5cc

Endret av Daenerys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Tråden er ryddet for avsporinger og forherligelse av brudd på norsk lov. Minner om reglene:

Noe som tilrettelegger for, forherliger eller oppfordrer til brudd av norsk lov. Man kan diskutere eksisterende lovverk, men debatt rundt bruk av rusmidler som er ulovlige i Norge vil bli slettet.

Daenerys, mod.

Endret av Daenerys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 1 røyk kan sammenliknes med 1000 kr. Er jo da det neste spørsmålet.

Man kan vel ikke måle effekten/skadelidelsen av passiv marihuana-røyking i kroner og øre akkurat..

Skadelidelsen av passiv marihuana-røyking?!

Du har vel allerede tatt en joint eller to? :skratte:

Anonymous poster hash: 535c3...b41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av den oppfattelse av at det som skjer blant de millioner av norske hus med 4 vegger, er èn ting - og galt nok det om det er ulovlig. Jeg er ikke noen regelrytter, langt ifra. Imidlertid synes jeg det er greit med norske lover, og at det ikke er fullt anarki her til lands.

Jeg synes også det er en skremmende holdning den du fremviser, med "hvilken rolle spiller det for deg?". Jeg ønsker ikke at mine barn skal gå rundt i et samfunn der "alle" tenker som deg, og gjør hva de vil inntil de tatt av politiet og straffet for det. Tenk om alle som brukte hasj/marihuana skulle sittet på cafèer, gått på gata e.l. og røyket dette åpent som om det var normalt - og barn kommer og stille samme spørsmål som TS her. Hva er det de røyker?

Det beste må da være om folk innretter seg etter de lover og regler som foreligger. Det er jo en grunn til de er laget, ikke fjernet - og fortsatt består. Og også en grunn til at flertallet av den norske befolkning vet å innrette seg etter dem.

Flink :Nikke:

Anonymous poster hash: 7f7fb...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skadelidelsen av passiv marihuana-røyking?!

Du har vel allerede tatt en joint eller to? :skratte:

Anonymous poster hash: 535c3...b41

Enkelte, blant annet meg selv, er veldig sensitive for røyking i ens nærvær; uansett rustype. Selv får jeg insant kvalme i magen og huden begynner å klø om jeg er i nærvær av en røyker i mer enn 5-10 sekunder. Hvis jeg bare går forbi flere røykere i løpet av noen minutter, blir jeg ikke kvalm, men jeg kan fortsatt kjenne kløingen begynne.

Anonymous poster hash: 20634...373

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er av den oppfattelse av at det som skjer blant de millioner av norske hus med 4 vegger, er èn ting - og galt nok det om det er ulovlig. Jeg er ikke noen regelrytter, langt ifra. Imidlertid synes jeg det er greit med norske lover, og at det ikke er fullt anarki her til lands.

Jeg synes også det er en skremmende holdning den du fremviser, med "hvilken rolle spiller det for deg?". Jeg ønsker ikke at mine barn skal gå rundt i et samfunn der "alle" tenker som deg, og gjør hva de vil inntil de tatt av politiet og straffet for det. Tenk om alle som brukte hasj/marihuana skulle sittet på cafèer, gått på gata e.l. og røyket dette åpent som om det var normalt - og barn kommer og stille samme spørsmål som TS her. Hva er det de røyker?

Det beste må da være om folk innretter seg etter de lover og regler som foreligger. Det er jo en grunn til de er laget, ikke fjernet - og fortsatt består. Og også en grunn til at flertallet av den norske befolkning vet å innrette seg etter dem.

Hva var grunnen til at homofili ble forbudt? Forbud mot stemmerett for kvinner? At noe er står i loven betyr ikke man skal følge det slavisk. Loven har aldri vært, og kommer aldri til å bli en fasit på hvilke handlinger som moralsk rett og galt.

Anonymous poster hash: 93845...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...