Gå til innhold

Hva er det de røyker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det hender jeg passerer noen på gaten i Oslo som røyker noe jeg syns minner om søt og krydret røkelse.

Er det hasj eller marihuana? Eller finnes det virkelig søtlige sigaretter\tobakk?

Anonymous poster hash: f9e37...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LilleTusenfryd

Jeg kan ikke den store forskjellen på hasj og marihuana - men den lukten du beskriver er akkurat den jeg selv kjenner igjen støtt og stadig og tenker mitt. Det lukter hvertfall akkurat det samme som det luktet rundt over hele Amsterdam og i coffee-shops osv der nede. så jeg har konkludert etter turen dit for mange herrens år siden at folk faktisk må være så frimodige at de røyker hasj/marihuana på åpen gate, også i Norge.

Endret av LilleTusenfryd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg røyket hasj røyket jeg ofte på gata, hvilken rolle spiller det?



Anonymous poster hash: 97be0...b62
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilleTusenfryd

Da jeg røyket hasj røyket jeg ofte på gata, hvilken rolle spiller det?

Anonymous poster hash: 97be0...b62

Jeg opplever det du skriver på akkurat samme måte som "Jeg stjeler, mens folk står og ser på - hvilken rolle spiller det?".

Det er ulovlig i Norge, og jeg synes det er nokså frimodig ja - å gå på åpen gate blant andre folk og røyke ulovlige substanser.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever det du skriver på akkurat samme måte som "Jeg stjeler, mens folk står og ser på - hvilken rolle spiller det?".

Det er ulovlig i Norge, og jeg synes det er nokså frimodig ja - å gå på åpen gate blant andre folk og røyke ulovlige substanser.

Det er jeg som eventuelt blir straffet for det, både hasjrøyking og tyveri, så jeg spør igjen;

Hvlken rolle spiller det for deg?

Anonymous poster hash: 97be0...b62

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LilleTusenfryd

Hvlken rolle spiller det for deg?

Anonymous poster hash: 97be0...b62

Jeg er av den oppfattelse av at det som skjer blant de millioner av norske hus med 4 vegger, er èn ting - og galt nok det om det er ulovlig. Jeg er ikke noen regelrytter, langt ifra. Imidlertid synes jeg det er greit med norske lover, og at det ikke er fullt anarki her til lands.

Jeg synes også det er en skremmende holdning den du fremviser, med "hvilken rolle spiller det for deg?". Jeg ønsker ikke at mine barn skal gå rundt i et samfunn der "alle" tenker som deg, og gjør hva de vil inntil de tatt av politiet og straffet for det. Tenk om alle som brukte hasj/marihuana skulle sittet på cafèer, gått på gata e.l. og røyket dette åpent som om det var normalt - og barn kommer og stille samme spørsmål som TS her. Hva er det de røyker?

Det beste må da være om folk innretter seg etter de lover og regler som foreligger. Det er jo en grunn til de er laget, ikke fjernet - og fortsatt består. Og også en grunn til at flertallet av den norske befolkning vet å innrette seg etter dem.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Sikkert hasj. Syns jeg møter på folk som røyker hasj hele tiden om dagen. I parken lukter det konstant hasj. Tror det må ha kommet et kjempeparti til Norge eller noe i den duren, for jeg har aldri opplevd så mye hasjrøyking som i våres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pipetobakk lukter søtt. Og det er masser av hipstere som patter på pipe for tiden.



Anonymous poster hash: 3f2e9...977
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Tråden er ryddet for forherligelse av brudd på norsk lov og persondebatt. Kommentar til moderering tas på pm til moderator eller på Ris&ros.

Daenerys, mod.

Endret av Daenerys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender jeg passerer noen på gaten i Oslo som røyker noe jeg syns minner om søt og krydret røkelse.

Er det hasj eller marihuana? Eller finnes det virkelig søtlige sigaretter\tobakk?

Anonymous poster hash: f9e37...63f

Manglet noen av dem den ene sokken sin?

Anonymous poster hash: ad95e...80e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg som eventuelt blir straffet for det, både hasjrøyking og tyveri, så jeg spør igjen;

Hvlken rolle spiller det for deg?

Anonymous poster hash: 97be0...b62

Nei, de du stjeler fra og de du plager med røyken din blir like straffa av det. Faen for en idiotlogikk dere røykere har.

Anonymous poster hash: ad7ce...f46

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LilleTusenfryd

At mange folk i Norge går rundt og lurer på hva alt det søtligluktende folk røyker HER I NORGE er for noe - sier jo litt om hvor mange som ikke bryr seg om hva som er lov og ikke-lov hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiotisk forbud. Henger ikke lovverket på greip mister folk respekten for det, slik er det bare. Samme som han fyren som skal i rettsak pga han kjørte vannscooteren inn til land for å fylle bensin og fikk bot. Vannscooter er lov i Norge, men regelverket hindrer deg å fylle bensin...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de du stjeler fra og de du plager med røyken din blir like straffa av det. Faen for en idiotlogikk dere røykere har.

Anonymous poster hash: ad7ce...f46

Blir du skadelidende i samme skala av at noen du passerer på gata røyker marihuana som om noen tok en tusenlapp av deg?

Anonymous poster hash: ed33a...355

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pipetobakk lukter søtt. Og det er masser av hipstere som patter på pipe for tiden. Anonymous poster hash: 3f2e9...977

pipetobakk generellt lukter søtt? Sikker på det ikke er noe bonus i pipa?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilleTusenfryd

Blir du skadelidende i samme skala av at noen du passerer på gata røyker marihuana som om noen tok en tusenlapp av deg?

Anonymous poster hash: ed33a...355

Om 1 røyk kan sammenliknes med 1000 kr. Er jo da det neste spørsmålet.

Man kan vel ikke måle effekten/skadelidelsen av passiv marihuana-røyking i kroner og øre akkurat..

Endret av LilleTusenfryd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke e-sigarett da? De kan lukte mye forskjellig.

Anonymous poster hash: 8a9bc...95d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 1 røyk kan sammenliknes med 1000 kr. Er jo da det neste spørsmålet.

Man kan vel ikke måle effekten/skadelidelsen av passiv marihuana-røyking i kroner og øre akkurat..

Tenker du på passiv røyking? Jeg tror effekten av denne er ganske liten dersom man passerer en jointrøykende person på gata.

Anonymous poster hash: ed33a...355

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...