Gå til innhold

Mennesker som føler seg krenket


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

og skal knuse eller ødelegge mest mulig for den som krenket, uavhengig av grunn og alvorlighetsgrad. Hva er problemet deres?

Anonymous poster hash: e43dd...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer jo an på om vedkommende faktisk mente å krenke eller ikke.Å bare føle seg krenket fordi noen kom med en sleivete kommentar e.l. berettiger jo ikke harme.

Men om noen med vilje forsøker å sette meg i et dårlig lys eller angripe meg, så ja - da skal jeg ødelegge den som angrep.



Anonymous poster hash: 3c02f...bf7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jean Valjean

Folk kan føle seg krenket så mye de vil. Men jeg bryr meg ikke om de føler seg krenket.

Men folk i dag ser jo ut til å bli krenket av vær minste lille ting

Skal ikke forundre meg om at det finnes folk som blir krenket om man sier det blir regn i morgen.

Endret av Jean Valjean
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo an på om vedkommende faktisk mente å krenke eller ikke.Å bare føle seg krenket fordi noen kom med en sleivete kommentar e.l. berettiger jo ikke harme. Men om noen med vilje forsøker å sette meg i et dårlig lys eller angripe meg, så ja - da skal jeg ødelegge den som angrep. Anonymous poster hash: 3c02f...bf7

Så hva må en person si før du vil ødelegge den da? Du er klar over at det ikke er vanlig å ikke tåle å bli krenket?

Anonymous poster hash: e43dd...654

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kan føle seg krenket så mye de vil. Men jeg bryr meg ikke om de føler seg krenket.

Men folk i dag ser jo ut til å bli krenket av vær minste lille ting

Skal ikke forundre meg om at det finnes folk som blir krenket om man sier det blir regn i morgen.

Kan vel bare si meg helt enig. Det er meg totalt likegyldig om folk blir krenket. Folk hyler og skriker over det minste, man tåler svært lite i dagens samfunn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hva må en person si før du vil ødelegge den da? Du er klar over at det ikke er vanlig å ikke tåle å bli krenket?

Anonymous poster hash: e43dd...654

Så du godtar at noen krenker deg med vitende og vilje på en alvorlig måte? Jeg snakker ikke bare om en sleivete kommentar eller noe slik, men grov hets for eksempel, der motparten forsøker å spre ondsinnede rykter eller noe sånt slår jeg tilbake på ja.

Anonymous poster hash: 3c02f...bf7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Folk blir krenket for alt i dag, som om det er konkurranse om hvem som blir krenket mest.

Det er mildt sagt latterlig, folk bør få seg tykkere hud, og slutte og oppføre seg som offer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk blir krenket for alt i dag, som om det er konkurranse om hvem som blir krenket mest.

Det er mildt sagt latterlig, folk bør få seg tykkere hud, og slutte og oppføre seg som offer.

Hvor kommer denne trangen til og bli krenket i fra? Det er noe relativt nytt her i landet. For 20 år siden var det få som skrek om krenkelse. Men jeg vet jo at våre nye landsmenn og dyrkere av fredens religion, stadig føler seg krenket.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk misbruker jo ordet krenket over en lav sko. Ofte er "fornærmet" eller "såret" et mye bedre ord for det de føler, men å være krenket er på en eller annen måte blitt noe som liksom gir deg rettigheter, som nevnt over. Det er jo bare latterlig å høre folk utbasunere hvor krenket de over filleting annenhver uke.

Anonymous poster hash: 1c905...c38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk blir krenket for alt i dag, som om det er konkurranse om hvem som blir krenket mest.

Det er mildt sagt latterlig, folk bør få seg tykkere hud, og slutte og oppføre seg som offer.

Heller at folk bør få seg mer respekt og bry seg mer om sitt eget liv enn å drive å krenke andre folk.

Såklart slår man hardt i mot krenking, men du er vel av den typen som ikke ville kjempet for menneskerettighetene heller du da.

Anonymous poster hash: 3ad61...93f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om hvor krenket folk blir på andres vegne. Annengradsforkrenkning har blitt en utbdredt "lidelse".



Anonymous poster hash: f2171...768
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Å spre ondsinnede og feilaktige rykter er forbi krenking og fornærmelse i min verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en venninne som det nesten ikke går an å si noe til for piggene kommer ut med en gang. En gang ble hun så sint så hun begynte å gråte da vi var ute og spiste på restaurant fordi hun mente at kelneren krenket henne og var slem. Det var bare dårlig service.



Anonymous poster hash: 539cd...b89
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Heller at folk bør få seg mer respekt og bry seg mer om sitt eget liv enn å drive å krenke andre folk.Såklart slår man hardt i mot krenking, men du er vel av den typen som ikke ville kjempet for menneskerettighetene heller du da. Anonymous poster hash: 3ad61...93f

Du har ingen rett til å anta noe om meg!

Jeg føler meg krenket!

Nei, men seriøst, ta livet med ro og drit i hva andre mener eller sier om deg.

Hva en eller annen radon person synes om deg forandrer ikke livet ditt, gjør det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Hvor kommer denne trangen til og bli krenket i fra? Det er noe relativt nytt her i landet. For 20 år siden var det få som skrek om krenkelse. Men jeg vet jo at våre nye landsmenn og dyrkere av fredens religion, stadig føler seg krenket.

Nye landsmenn som bruker offerrollen til å lure dritten utav naive, rike personer fra Vesten.

Feminister som gjør det samme.

Dette er hva jeg har oppfattet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nye landsmenn som bruker offerrollen til å lure dritten utav naive, rike personer fra Vesten.

Feminister som gjør det samme.

Dette er hva jeg har oppfattet.

Du er nok inne på noe her ja

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kommer denne trangen til og bli krenket i fra? Det er noe relativt nytt her i landet. For 20 år siden var det få som skrek om krenkelse. Men jeg vet jo at våre nye landsmenn og dyrkere av fredens religion, stadig føler seg krenket.

Hverdagsrasisten er i gang igjen. Hvordan du alltid klarer å snu alle mulige temaer inn på "våre ny landsmenn" er egentlig imponerende. På en veldig ironisk måte.

Anonymous poster hash: 4d72b...6ca

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært bort slike mennesker. Men selv tilhører jeg ikke de som pleier å krenke andre. Jeg kan noen ganger føle meg krenket, og da kan jeg si fra til den som gjør det. Om ikke vedkommende angrer eller bryr seg, så bruker jeg ikke mer energi på personen, så sant jeg ikke er nødt til å ha kontakt gjennom jobb/familie.



Anonymous poster hash: 75846...625
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du godtar at noen krenker deg med vitende og vilje på en alvorlig måte? Jeg snakker ikke bare om en sleivete kommentar eller noe slik, men grov hets for eksempel, der motparten forsøker å spre ondsinnede rykter eller noe sånt slår jeg tilbake på ja. Anonymous poster hash: 3c02f...bf7

det har jeg opplevd noen ganger ja for å si det mildt. Det er vondt, men jeg flyr ikke rundt å prøver å ødelegge mennesker av den grunn. Men selvsagt hvis man merker noen har planer om å ødelegge en, tar en sats for sånt kan man ikke finne seg i eller være med på.

Jeg mener derimot det er stor forskjell på å spre ondsinnede rykter om noen og det å ødelegge et menneske.

Har du reflektert over muligheten at du tar feil, eller at det har skjedd en misforståelse eller lignende og at motparten ikke skjønner en ting av hvordan du oppfører deg?

Anonymous poster hash: e43dd...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...