Gå til innhold

Mammaen min døde av leversvikt i sommer....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min kjære mamma på 58år døde av leversvikt i juli. Etter 3 år med kreft, så sovnet hun stille inn på Akerselva Sykehjem i Oslo.

Broren min på 27 og meg på 34 tar dette veldig tungt. Hun har alltid vært der for oss uansett. Hun var bestemor til min datter på 8år, som jeg har vært alene med siden hun var liten.

Mammaen min har alltid vært støttende og gitt mange gode råd. Det føles så utrolig tungt.

Så utrolig trist at hun aldri rakk å se hvor datteren min og jeg skulle flytte.. Vi skulle flytte sammen med kjæresten min og hans to barn.

Verste er at jeg aldri kan ringe henne og høre stemmen hennes mer.

Jeg vil alltid savne henne.. Tenker på henne hver dag og ser henne foran meg.



Anonymous poster hash: 5426b...b8a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Piiiip

Kondolerer tapet. Det er jo veldig ferskt, men ufattelig vondt. Mistet selv min mamma for snart 8 år siden og jeg tenker på henne hver dag. Min mann så noe så klokt når jeg spurte hvordan man kommer over et tap: Man kommer aldri over det, men man lærer seg å leve med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vondt å lese om! Kjæresten min mistet en venninne på grunn av leverkreft. Hun var syk lenge, men hadde gode perioder hvor det kunne se ut som hun var på vei til å bli frisk. Dessverre vant kreften tilsluttt. Hun var i midten av 40-årene da hun døde.

Jeg ønsker deg alt godt. :klem:

Håper dere som er igjen er flinke til å ta vare på hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer.

Ta vare på hverandre. Det blir bedre. :hug:



Anonymous poster hash: 3d559...da3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...