Gå til innhold

Værste one-night-stand-opplevelse.


Gjest Maruwan

Anbefalte innlegg

Da jeg var seksten, på min første store 16 mai-fest havnet jeg med en gutt som var et par år eldre hjem, sexen var forsåvidt grei, men morgenen etter da jeg skulle gå der i fra satt foreldrene hans i stuen og spiste frokost og jeg fikk spørsmål om jeg ikke var sulten. Den lille halvtimen der, før han kom og reddet meg var ganske klein.

"Jasså, hvor kjenner du Jonas fra da?"... Visste ikke at han het det engang!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

ONS'en min var lite utstyrt og ikke så veldig godt utstyrt. Etter å ha brukt litt tid på å finne fram, og konkludert med at han var lost, endte det med at han jokket meg på oppå låret som en hormonell valp....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har heldigvis fortrengt flere av mine ONS'er.

Jeg er sikker på at jeg har hatt flere, men kommer på disse tre i forbifarten:

nr 1: Mann som sikkert var dobbelt så gammel som meg, jeg var 18. Han holdt på i timesvis, og da mener jeg virkelig timesvis, med jokking.... jeg tror faktisk jeg sovnet etter 2 timer med direkte penetrering, aner ikke hvor lenge han holdt på etter det. Var tørr og sår i dagesvis etterpå...

nr 2: Ung fyr, vi var begge fulle og sexen var nok ikke det helt store, men heldigvis ikke spesielt dårlig heller. Når jeg har drukket sover jeg dårlig og våkner til mange ganger i løpet av natta. Denne natta oppdager jeg at hver gang jeg våkner sitter han i senga og studerer meg.... litt creepy den 3. gangen du våkner og du oppdager at han fortsatt gjør det på 5. timen.... spesielt....

nr 3: Grei fyr, virket normal og hyggelig nok. Ble med han hjem etter en sen bytur. Problemet var at han overhode ikke får det til, han prøver gang på gang, men er selvfølgelig alt for slapp pga mye drikke... I tillegg er han super emosjonell, og stresser og gråter over at han ikke får det til, samtidig som han snakker om at han håper vi kan bli noe mer, at han ser for seg en framtid med meg og hvor spesiell jeg er. Jeg ringer taxi for å komme meg hjem. Mens jeg venter utenfor huset på at taxien skal kommer står han i vinduet i 2. etasje og skriker ut hvor mye han elsker meg og hvordan vi er ment for hverandre... Tror han vekket noen naboer.... Har heldigvis ikke møtt han igjen...



Anonymous poster hash: 5f0a6...9b2
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etterhvert var det kun jeg og huseieren som satt igjen og så gikk det som det måtte gå.... klærne fosvant og vi hadde en trivelig stund på sofaen. Da vi var godt igang hørte jeg plutselig en lyd fra soverommet og fyren stivnet til. Det viste seg at typen hadde samboer og en forholdsvis nyfødt baby som begge lå og sov på soverommet. Babyen hadde våknet og mor var nå på vei på badet.

Typen kom seg på beina i en voldsom fart og jeg fikk det travelt med å finne klærne mine. Dama kom heldigvis ikke inn i stua, men jeg hørte hun spurte hvem som hadde vært på besøk, for hun hadde hørt noen lyder...

Han gikk inn på soverommet og hoppet til sengs, mens jeg gjemte meg bak sofaen frem til jeg hørte det var helt stille i huset. Da tuslet jeg ut og prøvde å finne veien hjem til der vi var på besøk....

Anonym poster: 8b04bca9a5e04c9abd077d555354100b

Vi går inn i leiligheten hans, og jeg tar av meg skoa. I det jeg skal ta av meg skoen min (bøyer meg alltid ned, med rompa rett ut i været) - så river han av meg øyevippene mine. Altså ikke alle, - men han tar et godt tak og riiiiver som et HELVETE. Og jeg får kjempe vondt. Han sier "oisann, sorry babe" og jeg lar det gå. Jeg var sååå nøden.

Så skal vi gå inn på rommet hans, der finner jeg faen meg kjæresten/kona og babyen!!!!!! Herregud, såå sykt. Og han sier bare "jeg er hypp på trekant. vetke om kjerringa er det da men. babe, har du løst?"...

Skal si at jeg fikk raska med meg alt av eiendeler og kom meg ut den døra der så raskt...

Samme fyr kanskje? :klo::fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Her var med en som var interessert i meg, jeg ville vel bare ha kroppen hans :fnise:

Vel, det hele endte med at jeg tettet doen hans på hotellet han var på.

I forkant hadde vi kost oss skikkelig, men jeg måtte plutselig på do midt i akten :laugh:

Jeg måtte bare komme ut til han og be om hjelp , og han måtte til slutt stikke hele armen nedi doen for å løse opp.. Herregud som vi lo. :fnise: Men det var flaut ja!

Men han hadde tydeligvis ikke tatt skade av det, for han fortsatte og forsøkte å få meg etterpå, merkelig nok :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbeat

Tror den verste må være da jeg hadde store problemer med magen en periode for vel et år siden. Hadde på en guttetur til Afrika pådratt meg et virus hvor et av symptomene var ekstremt løs og ekkel mage. Måtte gå på medisiner og begynte etterhvert å føle meg normal igjen. Holdt meg viselig unna alkohol en stund, men så tok jeg sjansen på at magen tålte det og ble med en kamerat på byen. Der møtte jeg på ei dame jeg hadde kikka på i lange tider, en skikkelig skjønnhet som egentlig var et godt stykke over mitt nivå. Vi kom i snakk og på en eller annen uforståelig måte klarte jeg å sjarmere henne med humoren min og vi forlot stedet sammen. Siden hun bodde nærmest og venninna hun delte leilighet med var bortreist havna vi hjemme hos henne, det ble nightcap og klining og etterhvert havna vi til sengs. Jeg var ganske brisen men husker at sexen var bra til å være fyllesex, definitivt den peneste dama jeg har ligget med. Vi sovna med armene rundt hverandre og jeg husker jeg tenkte at jeg skulle ta sjansen og be henne på date når vi ble edru igjen.

Grytidlig neste morgen våkna jeg plutselig av at noe føltes "feil". Jeg var småklein og litt omtåka og skjønte ikke med en gang hva det var, men så kjente jeg at jeg liksom var våt i skrittet og nedover lårene. Jeg løfta på dyna og oppdaga til min store skrekk at jeg rett og slett hadde driti på meg. Jeg kødder ikke når jeg sier at det lå masse klumpete rennebæsj klint utover store deler av lakenet på min side av sengen, for ikke å snakke om dyna. Og fy faen som det lukta. Dama sov tungt og hadde heldigvis ikke merka noe, hun hadde i løpet av natta forvilla seg et stykke bort fra meg og etter det jeg kunne se hadde hun ikke fått noe bæsj på seg. Jeg fikk helt panikk og kasta meg ut av senga, kledde på meg i en fei (uten å vaske bort bæsjen) og forlot leiligheten så stille det lot seg gjøre. Kom meg til legen seinere på dagen og han kunne konstantere at magen fortsatt ikke var helt i godlune og jeg måtte på ny medisinkur..

Helt teit av meg å bare stikke av uten å ta det som en mann så klart, angrer litt på den. Men ikke så mye å gjøre med det. Ser dama av og til rundt omkring og da er det bare å gjemme seg bak nærmeste butikkhylle og håpe at hun ikke får øye på meg. Litt ergerlig å tenke på at det som så ut å være tidenes beste ONS ble den verste, og at ei så bra dame glapp ut av hendene mine fordi jeg bokstavelig talt dreit meg ut..

:skratte::skratte::skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er egentlig ikke min verste ONS, men noe flaut skjedde i natt. Jeg har ikke ligget med veldig mange menn, og hadde ingen planer om å gjøre noe i natt heller, men så ble det til at jeg lå med en mann jeg syntes var helt utrolig sexy. Etter vi hadde gjort det, gikk jeg på do og oppdaget at mensen ikke var helt ferdig enda. Jeg trodde den var det, og hadde ikke klart å tenke noe særlig på det, fordi jeg var så tent på ham i øyeblikket. Jeg er litt flau, men tenker også at voksne menn tåler sånt. Han foreslo en andre omgang i dusjen senere, også fikk han nr. mitt (jeg er ikke interessert i et forhold, men synes sexen var så bra at jeg vil gjøre det igjen.)

Nå er jeg litt redd for at han ikke kommer til å kontakte meg igjen. Herregud, så barnslig jeg er, men jeg har ikke vært med på denne leken på nesten fire år. Får bare se om han kontakter meg etter hvert. Jeg tror jo også han likte hva vi gjorde.



Anonymous poster hash: 75dd3...fe6
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min verste var en gang jeg hadde en 18 år gammel stalker etter meg (jeg var 33) fra jobben.

Hun hadde sendt meg litt meldinger etc innimellom, og en kveld sendte hun meg en sms om at hun var på en fest litt ovenfor der jeg bodde, og lurte på om hun kunne komme innom meg en tur før de skulle ut på byen.

Hun kom, var dritings. Så drita at jeg var redd hun skulle spy ned gangen.

Og så sovna hun i senga mi.

Og som den noble gentlemannen jeg er lot jeg henne sove, og kjørte henne hjem dagen etter.

Skammen besto i at alle naboene satt ute og drakk kaffe og nøt sommersøndagen, mens jeg geleidet 18-åringen, på ustø høyhæla sko, revna strømpebukse, pulesveis osv, over gårdsplassen og ut i bilen.

Naboene tenkte jo sitt. Mens jeg hadde lyst til å brøle ut :"HUN HAR BARE SOVET HER!!!"

Anonymous poster hash: 0cedd...88f

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en...

Jeg var 18, og holdt på med en fyr som jeg var innmari forelska i. Vi hadde rota en del på forhånd, men nå skulle det virkelig skje,liksom. Vi kom i gang, sexen var god og vi var ganske fulle begge to etter å ha vært på byen. Det var mørkt, vi holdt på i doggy og plutselig bomma han og traff rumpa. Det var sykt vondt, men jeg bare stivna uten å lage noe lyd. Det jeg var mest redd for, var at han skulle få bæsj på seg. Jeg har hatt analsex før, så jeg er ikke redd for det, men vanligvis vasker jeg godt før jeg har det...

Så gjorde jeg det jeg ikke i etterkant kan skjønne at jeg gjorde. Jeg snudde meg, og tok den i munnen, i håp om at han ikke skulle merke det om det hadde vært noe bæsj der. Den ble ren, for å si det sånn. Så fortsatte vi, ble ferdige og sovna.

Neste morgen våknet jeg med verdens verste smak i munnen. Jeg kom meg på badet, brukte hans tannbørste grundig, og oppdaget til min store forskrekkelse at jeg blødde. Fra rumpa, jeg hadde ikke mensen. Sjekket senga, og joda. Der var det flekker, brune og blodfargede. Jeg lukta på det, og fyyyy faen...

Så hva gjør man? Jeg vekket han, og sa forsiktig "du, jeg blør litt, jeg tror det gikk litt hardt for seg...men det er ikke mensen altså."

Jeg trenger vel ikke si at han ikke ringte tilbake...

Anonymous poster hash: 0224c...597

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på at jeg har en til...

Var på byen på fredagspils med noen fra jobben. Jeg og ei til endte opp ganske fulle, og begynte å prate litt. Hun var i ett forhold som ikke fungerte så bra. Mye pga at hun også likte pikekos, og hadde en kvinnelig elskerinne.

Det endte med at vi to, dro på nachspiel til elskerinna, som var skikkelig (unnskyld uttrykket) traktorlesbe.

Vi satt der og drakk litt, før jobbkollegaen min prøvde å få oss alle tre inn i senga. Traktorlesba var ikke helt klar, og mente vi måtte drikke litt til. Noe som endte med at hun skjenka meg dritings, så jeg sovna på gulvet. Og de to forsvant i senga.

Dagen etter våkna jeg på stua. Jobbkollegaen hadde reist hjem, og det var kun jeg og lesba igjen. Og hun ville jo ha meg ut så fort som mulig.

Så da sto jeg utpå gata og følte meg dum. Drømmen om sex med to jenter samtidig forble en drøm :)

Så mine verste ONS kan vel egentlig oppsummeres med at de er ille, fordi det ikke blei noe på meg :)

Anonymous poster hash: 0cedd...88f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på at jeg har en til...
Var på byen på fredagspils med noen fra jobben. Jeg og ei til endte opp ganske fulle, og begynte å prate litt. Hun var i ett forhold som ikke fungerte så bra. Mye pga at hun også likte pikekos, og hadde en kvinnelig elskerinne.

Det endte med at vi to, dro på nachspiel til elskerinna, som var skikkelig (unnskyld uttrykket) traktorlesbe.
Vi satt der og drakk litt, før jobbkollegaen min prøvde å få oss alle tre inn i senga. Traktorlesba var ikke helt klar, og mente vi måtte drikke litt til. Noe som endte med at hun skjenka meg dritings, så jeg sovna på gulvet. Og de to forsvant i senga.
Dagen etter våkna jeg på stua. Jobbkollegaen hadde reist hjem, og det var kun jeg og lesba igjen. Og hun ville jo ha meg ut så fort som mulig.

Så da sto jeg utpå gata og følte meg dum. Drømmen om sex med to jenter samtidig forble en drøm :)

Så mine verste ONS kan vel egentlig oppsummeres med at de er ille, fordi det ikke blei noe på meg :)

Uff da.

Endret av AlecEiffel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke stolt av dette. Jeg var 19 år og i ettertid må jeg innrømme at jeg var nokså lett på tråden. Det ble slutt på det etter denne opplevelsen...

Jeg var ute på byen med venninner, og ble sjekket opp av en fyr på rundt 30 år. Etter å ha latt meg sjarmere på utestedet var jeg et enkelt bytte, så jeg ble med ham til kollektivet der han bodde. Når vi kom dit viste det seg at de tre andre fyrene som også bodde der hadde kommet tidligere enn planlagt tilbake fra en hyttetur, så der var de i gang med både drikking og Playstation.

Vi lot oss ikke bry med det, gikk inn på rommet hans og hadde sex. Ikke noe kleint med det, og alt var greit. Vi sovnet, men etter en times tid våknet jeg og måtte på do. Han sov fortsatt, men de andre guttene satt fortsatt oppe og drakk.

Jeg fikk sneket meg fra rommet og inn på do, men når jeg gikk ut fra doen og var på vei tilbake til soverommet, møtte jeg på en av de andre gutta som hadde vært på kjøkkenet for å hente mer drikke.

Jeg var bare i trusa og en t-skjorte, og følte meg litt brydd. Han var imidlertid veldig hyggelig, og fikk overtalt meg til å sitte litt med dem og ta en øl. Det var kjekke fyrer alle sammen, og etter å ha drukket flere øl, og pratet litt frem og tilbake ganske lenge, begynte de etter hvert i en litt spøkefull tone å spørre hvordan kompisen deres hadde vært i senga og om han var bra utstyrt, osv.

Da jeg svarte at alt hadde vært greit og i tillegg lirte av meg en frekk kommentar om at de sikkert ikke var noe bedre utstyrt enn kompisen sin, vippet den ene fyren umiddelbart kuken sin ut av buksa og bad meg sammenligne.

Jeg ble helt satt ut, begynte å le og visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg, og før jeg visste ordet av det gjorde de to andre gutta det samme. Så plutselig satt det tre karer med utstyret ute rundt bordet og gliste.

Jeg burde vel blitt skremt og takket for meg, men jeg ble vanvittig kåt, noe jeg antar at de forstod. For den ene av dem var ikke sen med å spørre om jeg ikke hadde lyst til ta på kuken hans. Uten å gå i inngående detaljer, endte kvelden altså opp med at jeg hadde firkant med de tre fyrene på stua. Heldigvis kom ikke han jeg kom dit med ut i stua mens vi holdt på.

Etterpå gikk jeg å la meg sammen med han jeg opprinnelig kom med, og sovnet. Når jeg våknet, var klokka langt på dag, senga tom og jeg hørte masse stemmer og latter fra stua. Dette var heldigvis en leilighet i første etasje, så jeg kledde på meg og klatret ut av vinduet. Skoene mine og jakken min ofret jeg...



Anonymous poster hash: 0513f...8e8
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke stolt av dette. Jeg var 19 år og i ettertid må jeg innrømme at jeg var nokså lett på tråden. Det ble slutt på det etter denne opplevelsen...

Jeg var ute på byen med venninner, og ble sjekket opp av en fyr på rundt 30 år. Etter å ha latt meg sjarmere på utestedet var jeg et enkelt bytte, så jeg ble med ham til kollektivet der han bodde. Når vi kom dit viste det seg at de tre andre fyrene som også bodde der hadde kommet tidligere enn planlagt tilbake fra en hyttetur, så der var de i gang med både drikking og Playstation.

Vi lot oss ikke bry med det, gikk inn på rommet hans og hadde sex. Ikke noe kleint med det, og alt var greit. Vi sovnet, men etter en times tid våknet jeg og måtte på do. Han sov fortsatt, men de andre guttene satt fortsatt oppe og drakk.

Jeg fikk sneket meg fra rommet og inn på do, men når jeg gikk ut fra doen og var på vei tilbake til soverommet, møtte jeg på en av de andre gutta som hadde vært på kjøkkenet for å hente mer drikke.

Jeg var bare i trusa og en t-skjorte, og følte meg litt brydd. Han var imidlertid veldig hyggelig, og fikk overtalt meg til å sitte litt med dem og ta en øl. Det var kjekke fyrer alle sammen, og etter å ha drukket flere øl, og pratet litt frem og tilbake ganske lenge, begynte de etter hvert i en litt spøkefull tone å spørre hvordan kompisen deres hadde vært i senga og om han var bra utstyrt, osv.

Da jeg svarte at alt hadde vært greit og i tillegg lirte av meg en frekk kommentar om at de sikkert ikke var noe bedre utstyrt enn kompisen sin, vippet den ene fyren umiddelbart kuken sin ut av buksa og bad meg sammenligne.

Jeg ble helt satt ut, begynte å le og visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg, og før jeg visste ordet av det gjorde de to andre gutta det samme. Så plutselig satt det tre karer med utstyret ute rundt bordet og gliste.

Jeg burde vel blitt skremt og takket for meg, men jeg ble vanvittig kåt, noe jeg antar at de forstod. For den ene av dem var ikke sen med å spørre om jeg ikke hadde lyst til ta på kuken hans. Uten å gå i inngående detaljer, endte kvelden altså opp med at jeg hadde firkant med de tre fyrene på stua. Heldigvis kom ikke han jeg kom dit med ut i stua mens vi holdt på.

Etterpå gikk jeg å la meg sammen med han jeg opprinnelig kom med, og sovnet. Når jeg våknet, var klokka langt på dag, senga tom og jeg hørte masse stemmer og latter fra stua. Dette var heldigvis en leilighet i første etasje, så jeg kledde på meg og klatret ut av vinduet. Skoene mine og jakken min ofret jeg...

Anonymous poster hash: 0513f...8e8

Tror dette er første gang jeg har blitt kåt av å lese på kg. Skulle ønske det var meg, denne skled rett inn i mine favorittfantasier.

Anonymous poster hash: 3633c...422

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Var 2 jenter jeg møtte på byen, og jeg tok de med meg hjem. Vi drakk og pratet en stund, så ble de med meg på soverommet. De slikket og sugde meg til jeg nesten kom. Da stoppet de, takket for seg, fniste og stakk sin vei de kjerringene! Måtte ringe ei venninne av meg som jeg liksom kan be til alt, og ba hun komme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DirtyMimi

Var 2 jenter jeg møtte på byen, og jeg tok de med meg hjem. Vi drakk og pratet en stund, så ble de med meg på soverommet. De slikket og sugde meg til jeg nesten kom. Da stoppet de, takket for seg, fniste og stakk sin vei de kjerringene! Måtte ringe ei venninne av meg som jeg liksom kan be til alt, og ba hun komme.

:skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må være den gangen jeg møtte en kjekk mann på byen og ble med han hjem.

Han var fryktelig grei, og han var god i senga (vi holdt på til kl var 8 på morran). Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan jeg klarte det uten å bli sår dagen etter.

Så hører vi at det ringer på døra og forfjamsket hopper han ut i boxeren for å se hvem det er.

Neida, var bare eksen og de 2 barna hans som stakk innom, de visste han drakk dagen før og ville gi han grandis og brus.

De snakket sammen på trappa i 30 min mens jeg lå i senga og ikke helt visste hva jeg skulle gjøre.

Eneste jeg hørte var at mora forklarte at pappa hadde besøk og at barna funderte veldig over hvem som besøkte pappa kl halv 9 på morran. :rodme:

Han kommer inn til meg igjen og er klar for en runde til, han overtaler meg og når vi er ferdig ser han på tlf og ser en sms fra eksen om at hvis vi er interessert kom hun gjerne og ble med i senga senere den dagen. :hakeslepp:

Viser seg at han hadde vist et bilde av meg til henne på snapchat fra når vi var på byen, og hun hadde blitt skikkelig tent på meg. :bond:



Anonymous poster hash: 3cc30...371
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være den gangen jeg møtte en kjekk mann på byen og ble med han hjem.

Han var fryktelig grei, og han var god i senga (vi holdt på til kl var 8 på morran). Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan jeg klarte det uten å bli sår dagen etter.

Så hører vi at det ringer på døra og forfjamsket hopper han ut i boxeren for å se hvem det er.

Neida, var bare eksen og de 2 barna hans som stakk innom, de visste han drakk dagen før og ville gi han grandis og brus.

De snakket sammen på trappa i 30 min mens jeg lå i senga og ikke helt visste hva jeg skulle gjøre.

Eneste jeg hørte var at mora forklarte at pappa hadde besøk og at barna funderte veldig over hvem som besøkte pappa kl halv 9 på morran. :rodme:

Han kommer inn til meg igjen og er klar for en runde til, han overtaler meg og når vi er ferdig ser han på tlf og ser en sms fra eksen om at hvis vi er interessert kom hun gjerne og ble med i senga senere den dagen. :hakeslepp:

Viser seg at han hadde vist et bilde av meg til henne på snapchat fra når vi var på byen, og hun hadde blitt skikkelig tent på meg. :bond:

Anonymous poster hash: 3cc30...371

Sært!

Anonymous poster hash: bdc2e...8e6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har mange, men dette er en av de merkeligste opplevelsene jeg har hatt. Møtte en eldre fyr på en bar, på halloween i fjor, og ble med han hjem. Mens vi hadde sex tok han på family guy og snudde seg stadig for å le. Det var skikkelig ubehagelig, jeg ble ikke akkurat kåt. Så spurte jeg om han kunne slå av pcen, da foreslo han at vi heller skulle ta på musikk. Han satt på sangen wrecking ball av Miley Cyrus og ville ha passionate sex.. Etterfølgt av one direction sanger.

Ikke var sexen bra, og som om ikke det var nok, så kom han springende etter meg morgenen etter og sa at han "følte forresten at kondomen hadde sprukket, og at jeg var nødt til å ta angrepille - i tilfelle." Han plagde meg i flere dager etterpå hvor han spurte om jeg hadde tatt angrepillen min. Jeg tok den aldri, gikk jo på p-piller og hadde nok (er egentlig i mot abort) tatt abort dersom jeg faktisk var gravid.

Hver gang wrecking ball kom på radioen, eller den ble spilt på fest, i lang tid etter denne hendelsen, så ble jeg skikkelig kvalm, og måtte faktisk skru av radioen/få folk til å bytte sang. :kvalm:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...