Gå til innhold

studenten har blitt mamma!


studenten

Anbefalte innlegg

HURRA vogna har endelig kommet til butikken, så i morgen henter vi den :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

..og mannen lager suppe og pannekaker til meg nå, så dobbelhurra :fnise::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå! Så bra at vogna har kommet! Nå kan babyen komme også, antar jeg? :ler:

han kan komme til helgen eller termin :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaada, spiremor.. "skal bare" først 😁

..........

Nettene er like søvnløse som alltid. Ser ikke ut som det blir mye søvn nå heller, fader så irriterende, begynner å bli smålei av ikke å få sove nå!! Fem timer til vi skal stå opp, hurra.

Fikk hvert fall tatt en Ludorunde før mannen sovna da ;) menneh gjør nok ikke noe mon på denne kroppen her! Kjenner jeg er glad for at jeg ikke er utålmodig enda 😃 håper det fortsetter til jeg føder 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går heldigvis fint selvom du ikke blir ferdig. Utfordringen er å få gjort noe annet enn soving og pupping og pumping etter bebis kommer, så det er kanskje greit å få gjort litt nå. Bare husk og hvil også. Fødselen tar litt energi serru og det blir ikke mye luksushvile og søvn de første ukene etter fødsel akkurat ;-)

fantastisk flotte magebilder ♡ det rakk aldri vi å få tatt gitt. Men mine hadde heller ikke blitt så flotte. Hadde ikke så flott tutemage. Du er rålekker ♡

Jeg sitter med lille til puppen, siden ho er bittelitt prematur litt liten må ho mates minimum innen hver tredje time. Må vel innrømme at det er litt slitsomt, men det går seg vel til. Blir spennende på vektkontroll i mårra.. eller i dag kl 10 ;-) døgn og dager går litt i ett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går heldigvis fint selvom du ikke blir ferdig. Utfordringen er å få gjort noe annet enn soving og pupping og pumping etter bebis kommer, så det er kanskje greit å få gjort litt nå. Bare husk og hvil også. Fødselen tar litt energi serru og det blir ikke mye luksushvile og søvn de første ukene etter fødsel akkurat ;-)

fantastisk flotte magebilder ♡ det rakk aldri vi å få tatt gitt. Men mine hadde heller ikke blitt så flotte. Hadde ikke så flott tutemage. Du er rålekker ♡

Jeg sitter med lille til puppen, siden ho er bittelitt prematur litt liten må ho mates minimum innen hver tredje time. Må vel innrømme at det er litt slitsomt, men det går seg vel til. Blir spennende på vektkontroll i mårra.. eller i dag kl 10 ;-) døgn og dager går litt i ett ;)

Ja, det gjør jo det. Men det ser virkelig ikke ut her. Hehe.. Men jeg klarer jo bare å holde det ryddig i typ to dager før vi er tilbake på scratch :fnise: Regner med at det blir litt andre rutiner her da ja, så får håpe jeg får litt søvn de siste dagene før han kommer :)

Aaw, tusen takk :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: Joda, du var minst like fin, du!!

Lille gullet, så koselig. Håper det står bra til med dere og at du får litt søvn innimellom slaga :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi fått hentet vogn. Er så fornøyd, den er kjempefiiiiin :hjerte:

Har fått ordnet litt flere julegaver og nå er vi snart i boks! Vet i alle fall hva vi mangler å kjøpe inn, så da går det greit å gjøre det med baby i november! :)

Er helt utslitt i dag etter nok en natt uten søvn. Beina verker etter en hel dag på farten. Puh. Helt sykt med vann i beina nå!

Har ekstremt mye nedpress nå, og jeg har begynt å få.............. litt løs mage. Ikke kult. Satser på at det er forberedelser og ikke bare et resultat av stress :lol:

I morgen er det jordmorkontroll på morningen, og modningsakupunktur på kvelden!

Jeg må kaste meg i dusjen, for i morgen tar Eidsiva strømmen fra kl 08:30 - 15.00... passer meg svææært dårlig.

Edit: 6 dager til termin. Herregud.

Endret av studenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jordmorkontroll x2 og akupunkturtime overstått siden sist.

Hadde litt høyt blodtrykk, så ble sjekket for svangerskapsforgiftning. I dag var det helt fint igjen, så falsk alarm heldigvis :)
.. Dog har jeg fått så himla mye vann i beina og henda nå, at det rett og slett er utrolig vondt å gå på beina. Jeg må ha de høyt, de verker og stikker. Blir veldig slitsomt å gå slik nå mot slutten. Men lillegutt har det godt, så da får jeg bare pine meg gjennom det :) 4 kilo vann på 2 uker er jo iltt.

:vekt:

Merker ikke noe til akupunkturen enda, så er spent på om det faktisk har noe effekt når fødselen starter. Nålemannen synes magen min hadde sunket bra, men at det manglet den lillllee biten til. Og han regna ikke med fødsel før uka etter termin, haha.. Så jeg ble jo ikke mindre forberedt på overtid nå! :P fortsatt ingen tegn til fødsel her i gården.
Han kommer vel på min siste tippedato 14. - 9 dager over. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jordmorkontroll x2 og akupunkturtime overstått siden sist.

Hadde litt høyt blodtrykk, så ble sjekket for svangerskapsforgiftning. I dag var det helt fint igjen, så falsk alarm heldigvis :)

.. Dog har jeg fått så himla mye vann i beina og henda nå, at det rett og slett er utrolig vondt å gå på beina. Jeg må ha de høyt, de verker og stikker. Blir veldig slitsomt å gå slik nå mot slutten. Men lillegutt har det godt, så da får jeg bare pine meg gjennom det :) 4 kilo vann på 2 uker er jo iltt.

:vekt:

Merker ikke noe til akupunkturen enda, så er spent på om det faktisk har noe effekt når fødselen starter. Nålemannen synes magen min hadde sunket bra, men at det manglet den lillllee biten til. Og han regna ikke med fødsel før uka etter termin, haha.. Så jeg ble jo ikke mindre forberedt på overtid nå! :P fortsatt ingen tegn til fødsel her i gården.

Han kommer vel på min siste tippedato 14. - 9 dager over. :daane:

NEEEEEEI HAN SKAL JO KOMME I DAG

enhanced-buzz-31236-1349272.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

asså, jeg veit jeg repeterer dette i hver eneste "rundt-termin"-dagbok, men ta nå et hankypanky-maraton :)

vi har vært flinke til det altså.... okei, ikke SÅ. men et par ganger i uka. Jeg får ikke en eneste kynner av det engang :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi har vært flinke til det altså.... okei, ikke SÅ. men et par ganger i uka. Jeg får ikke en eneste kynner av det engang :glare:

Den som gir seg er en dritt, prøv igjen! :nigo:

Edit: nå følte jeg meg slem. Det vakke meninga, ble bare litt engasjert!!

Endret av Saraby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er nå egentlig å ikke stresse så mye med det. Droppe alle kjerringråd og heller lade energien, for baby kommer når den kommer! :) Og sex funker ikke med mindre man er moden i utgangspunktet. :)

*Hilsen kjedelige Teriyaki*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som gir seg er en dritt, prøv igjen! :nigo:

Edit: nå følte jeg meg slem. Det vakke meninga, ble bare litt engasjert!!

Neh, føler liksom ikke jeg får noe glede av det. Og ingen av oss stresser med å få han ut. Så jeg tror vi bare hopper til køys om vi føler for det en kveld, uten baktanke ;)

Det beste er nå egentlig å ikke stresse så mye med det. Droppe alle kjerringråd og heller lade energien, for baby kommer når den kommer! :) Og sex funker ikke med mindre man er moden i utgangspunktet. :)

*Hilsen kjedelige Teriyaki*

Ja, det er det jeg har kommet fram til! Vi har ingen hast med å få han ut, så jeg tar det hele med ro og venter til han kommer av seg selv! :) Moden er jeg absolutt ikke, så det er nok bortkastet energi ja!

kjedelig, men fornuftig :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neh, føler liksom ikke jeg får noe glede av det. Og ingen av oss stresser med å få han ut. Så jeg tror vi bare hopper til køys om vi føler for det en kveld, uten baktanke ;)

Ja, det er det jeg har kommet fram til! Vi har ingen hast med å få han ut, så jeg tar det hele med ro og venter til han kommer av seg selv! :) Moden er jeg absolutt ikke, så det er nok bortkastet energi ja!

kjedelig, men fornuftig :nigo:

Hehehe, ja noen må jo være fornuftig! :nigo::fnise:

Det høres lurt ut å ta det som det kommer. :) Jeg tror ventetiden blir mye verre hvis man skal bruke tid på alt mulig som kan starte fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sniklest her.. Så tenkte jeg kunne si hei..

Lest at dere fikk vogna for ikke lenge siden, hvilken barnevogn valgte dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, ja noen må jo være fornuftig! :nigo::fnise:

Det høres lurt ut å ta det som det kommer. :) Jeg tror ventetiden blir mye verre hvis man skal bruke tid på alt mulig som kan starte fødsel.

Absolutt. Jeg har mye annet å bruke tiden på enn å vente! :laugh:

Jeg har sniklest her.. Så tenkte jeg kunne si hei..

Lest at dere fikk vogna for ikke lenge siden, hvilken barnevogn valgte dere?

Helloen, så hyggelig da :blomst:

Vi valgte Emmaljuga Edge Duo Combi med classic chassi chrome understell. Svart med skinn- og sølvdetaljer fra 2015- kolleksjonen (Den heter Venice)! Den er veldig fin, og virker god å trille. God plass i bagdelen også. Perfekt til årstid og føre her i alle fall.

Litt usikker på bremsene, da det er fjærbremser, og den foreløpig bråker litt når man tar den av og på, så vi får teste ut om den mykner opp litt etterhvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIPPELISTE FØDSEL :popcorn:

26.10 - malicious

27.10 - Spiremor

31.10 - Saraby

01.11 - Menstermin

02.11 - La Traviata, blomst12

03.11 - Rosenrød

04.11 - Lilleninja

05.11 - UL-termin, FrkHumle, Frk.mh

06.11 - missdior (studenten håper)

07.11 - Løvsol, Yiruma, (skyblue)

08.11 - Kaffemor

09.11 - Teriyaki

10.11 - Tarzani

11.11 - HerrStudenten

12.11 - Skyblue
14.11 - Studenten

Endret av studenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...