Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Yay! Der var du jo! :blomst:

Skjønte ingenting da du ble borte. Her skal jeg følge med fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savnet dagboka di! Endelig graviddagbok! :)

Den lille bloddråpen skal du ikke bry deg om, ludospilling har sånne teite smårisikoer, helt uten at det er farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig babypåvei-dagbok :strix:

Jeg også fikk rosa på papiret etter sex i starten, men det har gått veldig fint sålangt! :D (kanskje fordi vi ikke spiller ludo noe særlig. heh)

Men uansett, HURRA! Snart legetime - små skritt, denne gangen blir det baby, ja! Husk at alt skjer for en grunn. Det var DENNE babyen du skulle ha, ikke noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til alle sammen! *vanskelig å multisitere fra mobil* :strix:

Har ikke kommet noe blod i dag da, så anser nattens blødninger for normale og herved glemt... :roll:

-----------

Er så sliten om dagen at jeg ikke vet att-fram på meg selv, er så veldig frustrerende. Får jo ikke gjort noenting som hels her hjemme, har nok med å stå opp (idag fikk jeg servert et tørt knekkebrød på senga av mannen før han dro på jobb... holdt nesteeeen på å gå galt....... :roll: ). Forbereder meg hele dagen på å dra på jobb, og jeg merker ikke så mye til det mens jeg er der, men når jeg kommer hjem detter jeg bare i en dunge i sofaen, og er så sliten at jeg bare vil sove. Da er det fint å ha en sånn mann som jeg har, som lager middag og vasker opp, som passer på meg og kysser meg på panna... *klisj* :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først nå skjønte jeg at du faktisk ikke spilte Ludo.. Omg!

Hahhhahaha!!! :skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til alle sammen! *vanskelig å multisitere fra mobil* :strix:

Har ikke kommet noe blod i dag da, så anser nattens blødninger for normale og herved glemt... :roll:

-----------

Er så sliten om dagen at jeg ikke vet att-fram på meg selv, er så veldig frustrerende. Får jo ikke gjort noenting som hels her hjemme, har nok med å stå opp (idag fikk jeg servert et tørt knekkebrød på senga av mannen før han dro på jobb... holdt nesteeeen på å gå galt....... :roll: ). Forbereder meg hele dagen på å dra på jobb, og jeg merker ikke så mye til det mens jeg er der, men når jeg kommer hjem detter jeg bare i en dunge i sofaen, og er så sliten at jeg bare vil sove. Da er det fint å ha en sånn mann som jeg har, som lager middag og vasker opp, som passer på meg og kysser meg på panna... *klisj* :hjerte:

Kjenner meg så godt igjen. I starten så gikk jeg på jobb, sov, ble vekket til middag, sov, ble vekket til kvelds, sov, ble vekket for å bytte fra sofa til seng, sov og gikk på jobb. Sånn holdt jeg på i flere uker. Det går over - heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg så godt igjen. I starten så gikk jeg på jobb, sov, ble vekket til middag, sov, ble vekket til kvelds, sov, ble vekket for å bytte fra sofa til seng, sov og gikk på jobb. Sånn holdt jeg på i flere uker. Det går over - heldigvis.

Jeg føler jo at jeg bare klager jeg, får så dårlig samvittighet, for vi vil jo dette :ler: Men bra å høre at det går over! Det må det! For vi skal på ferie når jeg er 16 uker! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler jo at jeg bare klager jeg, får så dårlig samvittighet, for vi vil jo dette :ler: Men bra å høre at det går over! Det må det! For vi skal på ferie når jeg er 16 uker! :ler:

Du får si det som at du konstanterer fakta, du klager ikke. Det er en stor påkjenning på kroppen. Jeg trivdes virkelig som gravid, men jeg klagde nå litt alikavel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Hvor skal dere på ferie? Hvilke planer har du for sommeren? Du er så heldig som reiser så mye!

Diskutterer dere navn? Har dere noen alternativer begge liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du får si det som at du konstanterer fakta, du klager ikke. Det er en stor påkjenning på kroppen. Jeg trivdes virkelig som gravid, men jeg klagde nå litt alikavel.

Hehe, ja, det er jo fryktelig mye som skjer inni her om dagen :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal dere på ferie? Hvilke planer har du for sommeren? Du er så heldig som reiser så mye!

Diskutterer dere navn? Har dere noen alternativer begge liker?

Prøver å være litt mer anonym i denne dagboka, men kan si at det er snakk om to storbyer, den ene har vi vært i før :) Skal være fem dager begge plassene, også tar vi fly i mellom byene, så det blir spennende! I sommer blir det bare jobbing for min dem, får ikke ferie før i august, så blir noen lange måneder fremover.. Men! Det er bare å stå på, så blir det enda bedre med ferie.

Ja, vi elsker å reise! Så må få gjort unna litt før babyen kommer. Blir jo en naturlig pause når vi får en ny sjef, men om noen år er vi nok "back on track" :hoppe:

Angående navn så har vi to jentenavn og to guttenavn klare, hvert vårt favorittpar, men totalt enige om at det kan kompromisseres i alle retninger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fikk jeg beskjed om at hvis det ble ei jente så skulle hun hete xxx, og jeg fikk lov å velge hvis det ble gutt :snurt:

Jeg finner bare jentenavn som jeg liker, guttenavn er det litt verre med. Får satse på 2 jenter, så kan vi navngi hver vår :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...