Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fine babyhuset :hjerte:

Jeg tror den jeg har fått låne er Avent. Vi får sammenligne erfaringer når vi har fått prøvd dem, så vi kan bytte til den som er best hvis vi vil det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du har fått deg pumpe frøken, så slipper du å måtte tenke mer på det :fnise:

Bra pris fikk du også!

Og fiiiin mage, det glemte jeg å si i sted. M har en bra hybel! :P

Ja, det var ikke så vanskelig å bestemme seg når man fikk den for 200 kroner! Den er tilogmed dobbel, og jeg fikk med fire flasker. Er jo kjekt å ha, og om det ikke blir brukt, så var det 200 kroner, og ikke 1500 eller hva det nå koster.

Takk for det :hjerte: Endelig begynner det å se ut som en hybel!

Pøh, du er da pen på alle bildene.. men muligens liiiitt sjokkert på det ene. :fnise:

Flott mage! Og bra du fikk kjøpt brukt pumpe. Jeg kjøpte Avent sin elektriske. Var rimelig fornøyd med den, men hører mange skryter over Medela sin. :)

Hahaha! :ler: Jeg kjøpte Medela Mini Electronic Plus, så nå er jeg klar til å starte meieriet.

Har visst ikke så mye å bidra med her, jeg som aldri klarte å venne meg til verken pumpe eller Dropbox (Skydrive, derimot, har jeg motvillig begynt å få dreisen på, men som sagt: motvillig. Teknisk imbesil, altså...) :fnise:

Men jeg kan si at du har en veldig flott mage, for det har du!

Eller "Birgervalk", da :ler: Er det et uttrykk jeg ikke har fått med meg?

Heheh, men hva er skydrive da? Ikke gi meg flere valg :bond:

Tusen takk for fine ord :hjerte: EryMax har døpt gutten i magen for Birger, så det er opphavet til uttrykket Birgervalk ;)

Yey for pumpe og yey for preggomage! :hoppe:

Dobbelthopp! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott mage! :rodmer:

:hjerte:

Fine babyhuset :hjerte:

Jeg tror den jeg har fått låne er Avent. Vi får sammenligne erfaringer når vi har fått prøvd dem, så vi kan bytte til den som er best hvis vi vil det ;)

:hjerte: Haha, jaa, det går jo an! DØH, jeg skal sende de klærne en dag... en vakker dag...

P.S: jeg som la deg til på insta igår....

Mistenkte deg, men var ikke helt sikker ;)

Fin mage, missdior! :nigo:

Takk for det!! :hoppe:

Hurra, hurra for magen! :hoppe:

Jeg gikk ned... Hva var det jeg landa på, da? Syv kilo eller noe? :ler:

God og skummel fredag til dere! :heks:

Ja, hurra! Endelig en skikkelig bump, som ikke er framprovosert av svai i ryggen. Det var jo ikke verst! Jordmora mi er litt bekymra siden jeg ikke går opp, mens legen min mener jeg skal slanke meg. Oh well... :roll:

Skummel fredag ble det, for det var masse unger som gikk knask eller knep! synd jeg brukte 3 timer i bilen på å hente, bringe, frakte, kjøre tantebarna mine + broren min rundt om i bygda......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glukosebelastning i morgen! Æsj og fisj. Skal ta med meg hekletøyet og boka jeg leser. Da burde timene gå fort. Gruer meg aller, aller mest til å ta blodprøven, ikke pga stikket, men fordi det er så jævlig vondt å ta av teipen på armen... :sjenert:

Ellers har jeg justert tickeren min sånn at den går rett etter OUL-justering! Så også gjennom papirene mine, og jordmor må ha vært dritings sist jeg var der :ler: Se på det her:

OUL på en torsdag - 18+2

Legetime på en mandag - 19+6

Legetime på en mandag - 21+6

Jordmortime på en mandag - 23+3

Waaaait what. Må ta det opp med henne :ler: For det der er ikke rett :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man tar helst blodprøve ved glukosebelastning. Lykke til, det går nok fint! :) Krysser fingrene for at alt er som det skal.

Husk å ta med matpakke ;) eller ihvertfall noe du kan spise når du er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man tar helst blodprøve ved glukosebelastning. Lykke til, det går nok fint! :) Krysser fingrene for at alt er som det skal.

Husk å ta med matpakke ;) eller ihvertfall noe du kan spise når du er ferdig.

Ja, når jeg googler det så ser det ut som de tok stikk i fingeren før, men at mange har sluttet med det pga ukorrekt svar.

Uansett så fikk jeg stikk i fingeren når jeg tok glukosebelastning for noen uker siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...