Gå til innhold

Tally med spire i magen


Amarinda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*Sukk* Ventetida er så lang! Kan egentlig ikke teste og forvente noen positiv test før om over en uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke går fort hvis du finner grunner til å oppholde deg ute eller se serier eller noe. Et eller annet som distraherer deg! Det er så fint vær på Østlandet om dagen at jeg i alle fall er masse ute. Kan anbefales som en energiboost også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke går fort hvis du finner grunner til å oppholde deg ute eller se serier eller noe. Et eller annet som distraherer deg! Det er så fint vær på Østlandet om dagen at jeg i alle fall er masse ute. Kan anbefales som en energiboost også :D

Hehe, joda har det ganske travelt med full jobb, en snart toåring og en mann som er mye ute og reiser gjennom jobb ;) Så får prøve å bare slite meg helt ut denne uka ;) Har brukt helga til å spa blomsterbed og plante ute.. Så er mye vanningsarbeid videre denne uka og seiltur til helgen :D Må nok ta en test allerede til helga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med hagearbeid! Hva har du plantet for noe? :)

Stauder! Har prøvd å lese og lære litt. Har et nytt rekkehus sånn at vi må ordne alt i hagen selv, så er litt spennende å tenke litt hva som vil lønne seg når man selger huset i neste runde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende her inne :)

Hvor mange DPO er du nå?

Jo takk, 9 DPO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begynt å spotte igjen. Veldig lite, men har vært under massivt stress de siste timene.. Er i utgangspunktet over en uke til jeg skal ha TR.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det noe som kan stemme med litt sen festeblødning eventuelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det noe som kan stemme med litt sen festeblødning eventuelt?

Det kan fortsatt stemme, men hadde enda mer i dag.. Har ikke hatt de faste magesmertene, men er redd enormt mye stress i det siste har f**** opp syklusen min fullstendig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, får håpe kroppen rydder opp i klusset for deg :klem:

Takk for klem :)Har ikke blødd noe mer så kan fortsatt håpe at det var en festeblødning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj altså. Er litt kvalm i dag, men har vært oppblåst og hatt skikkelige mensstikninger. Så da regner jeg med TR kommer på besøk i løpet av helga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var TR på plass.. Er faktisk litt skuffa, hadde egentlig trodd at den skulle sitte denne gangen. Men har en følelse av at jeg har vært for stressa til at kroppen har vært mottagelig for å bli gravid. Så den perioden som kommer skal jeg ikke teste med EL (dvs har en test igjen, så tar den når jeg tror den har startet...) og ellers skal vi prøve å kose oss med hverandre.. :) Bonus for alle om det skulle klaffe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har bestemt meg for å slappe litt mer av i denne perioden. Har antageligvis EL nå, så nå hopper vi i høyet fordi vi har lyst, ikke bare fordi vi må ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er en god innstilling :) Vi måtte ha en runde med pliktsex, det var ikke akkurat romantisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh, jeg har EL og mannen jobbet sent i går så da orket han ikke og i kveld jobber han enda senere :S

Er det lov til å bli irritert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse EL-slim denne perioden.. Får bare se om det har klaffet, skal nok litt til da mannen har vært mye fram og tilbake den siste tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, der kom TR igjen.. Kjenner at jeg blir så skuffet. Denne gangen var jeg ekstremt trøtt og kvalm siste døgnet før den kom. Nå blir det ferie, og så blir det å bestille EL-tester til PP etter ferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...