Gå til innhold

Tally med spire i magen


Amarinda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk du testet? :)

Ja, har testet senest i dag, fortsatt ikke positiv, men heller ingen mens. Skjønner ingenting, TR er ALDRI mer enn et par dager forsinket, og nå er det straks over en uke siden jeg ventet den. Vil bare ha mensen slik at vi kan starte å prøve igjen. Er hormonell og dødssliten om dagen, så regner med at tanta er rett rundt hjørnet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, krysser fingrene for deg: TB eller TR!

Og der kom TR :) Er veldig glad for at den endelig kom og vi kan begynne på nytt igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. og så var det visst bare spotting.. Blir gal, kroppen min er jo helt ute og kjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke noe mensen, negativ graviditetstest i går.. TR har ALDRI vært mer enn 3 dager forsinket... Mulig jeg hadde veeldig sen EL da? Og i dag har puppene begynt å bli ømme. Kan jo like gjerne være mensen da..

Endret av tally
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skriver mye her om dagen.. Har sjekket fertilitetsmonitor som mener at EL min var en uke senere enn jeg antok. Likevel er den nå forsinket men en dag. Er øm i magen, men har de siste dagene har strekk i lysken og blitt skikkelig øm i brystene. Stikker i blant i magen så kan jo like gjerne være mensen. Er bare så ergerlig at den ikke kommer om jeg ikke er gravid! Blir å teste igjen i morgen, men kommer nok til å føle meg litt dum om jeg tester negativt igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har endelig TR kommet for fullt. Skjønner ikke helt hvorfor syklusen plutselig har tullet seg til, men satser på EL-testing neste periode for å time prøvingen bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buuu for TR istedenfor TB, men yeeah for ny PP! Håper neste syklus er bedre for deg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buuu for TR istedenfor TB, men yeeah for ny PP! Håper neste syklus er bedre for deg :)

Glad for å kunne starte på blank igjen, fryktelig irriterende å aldri få TR på besøk.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hmm, i morges fikk jeg en tilnærmet positiv EL-test, tok en i stad for å se om det var tut og kjør, men da fikk jeg min første blanke test. Går nivået ned så fort? Har EL vært? Skjønner ikke helt hvordan dette funker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny EL-test i dag var positiv, så da er det bare å kjøre på! Virker som syklusen er på vei tilbake til å bli regelmessig igjen, EL skjer nå en uke før den skulle om det hadde vært en ny 40-dagers syklus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med positiv el-test og ikke minst mer regelmessig/kortere syklus! Håper det blir full klaff for dere denne gangen. :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende med positiv el-test og ikke minst mer regelmessig/kortere syklus! Håper det blir full klaff for dere denne gangen. :jepp:

Ja, håper på det. Tok en ny EL-test i dag, og den er fortsatt positiv.. Så får bare kjøre på :P Litt synd at mannen er ute med sykdom og infeksjoner, men han får klare å stille opp likevel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom EL-slimet også.. :fnise: Ekle detaljer, men nå er det vel bare å hoppe i det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg inn her! Kos dere med sengekosen, så håper jeg alt går bra denne måneden :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg melder meg inn her! Kos dere med sengekosen, så håper jeg alt går bra denne måneden :)

:fnise: Tror mannen er ganske fornøyd for å si det sånn :P Takk takk og lykke til til dere også :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, nesting på gang? Har i helga gått av skaftet og bakt brød og knekkebrød. Nå holder jeg på med boller. Jeg har ikke bakt brød på et års tid.. Hehe, tror hormonene går til hodet på meg her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, jeg kjente også at bakelysten kom litt tilbake da vi startet opp med prøving. Nå har den roet seg igjen, det var sikkert mye pga slutt på prevensjon også. Deilig å kvitte seg med alle hormonene man har tilført kroppen!

Godt med brød, knekkebrød og boller? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, jeg kjente også at bakelysten kom litt tilbake da vi startet opp med prøving. Nå har den roet seg igjen, det var sikkert mye pga slutt på prevensjon også. Deilig å kvitte seg med alle hormonene man har tilført kroppen!

Godt med brød, knekkebrød og boller? ;)

Ja, det spørs :P Det smaker veldig godt, spesielt bollene ble vellykkede. Hadde forøvrig litt blod på papiret i dag så håper det kan være en festeblødning og ikke noe mer negativt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...