Gå til innhold

Hvilken blogger er verst?


Snurten1

Anbefalte innlegg

Har inntrykk av at mange vil svare fotballfrue her. Er det noen ellers vi ikke liker?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gundagrynte

Helene Drage..spesielt når hun karakteriserer seg selv som *en ærlig blogger*.....ehhh.... :klo:

Endret av gundagrynte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Mamma til Michelle, ihvertfall når hun bruker termen "livet som toppblogger".

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene Drage..spesielt når hun karakteriserer seg selv som *en ærlig blogger*.....ehhh.... :klo:

Enig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linni Meister er en levende reklameplakat som ikke merker innleggene sine slik hun skal. Irriterende at fotballfruekritikkerne som er fullstendig opphengt i dette ikke tar tak i Linni sin blogg. :dry:

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foressten, Helene Rask gjør ingenting annet enn å reklamere for egen bedrift og div annet hun heller. Likte bloggen hennes så godt før, men synes den er blitt fullstendig uinteressant. Det er visstnok lov å reklamenre så mye man bare vil for sin egen bedrift. Kjempespennende å lese om Sunkost sine tilbud liksom :overrasket: Det jeg reagerer på er hennes nye bedrift der de skal gi kostholdråd til folk, i Sunkost. Hva slags kompetanse har de til å drive med dette? Skal de anbefale en rekke sunkostprodukter til kundene da? rart det er lov...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

Sophie Elise og lignende idiotiske blogger. Jeg er overhodet ikke interessert i klær, sminke eller mote. Dessuten kan jeg overhodet ikke fatte at slike blogger får så utrolig mye oppmerksomhet i nettaviser og på TV..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåpelige rosabloggere! Min blogg er mye mye bedre og tar opp svært viktige tema som folk er interessert i... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del blir det Fotballfrue. Jeg var fast leser av denne bloggen. Men, jeg trenger vel gjerne ikke utdype hvorfor jeg sluttet å lese den...

Jeg leser ikke så veldig mange blogger faktisk. Pr. dags dato er jeg fast leser av kun 1 blogg. Jeg har selvfølgelig kikket innom flere "toppbloggere". Men, føler det blir for mye pynting på tilværelsen, pynting på utseende, falskt ditt og falskt datt. Men, jeg er ikke en av dem som klager eller legger igjen usaklige kommenterer... Jeg stopper bare å lese disse bloggene om jeg ikke liker dem.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kristina Andersen.. Tåler henne ikke.

Ja, glemte henne. Fikk henne i vrangstrupen bl. a etter at hun svarte meg skikkelig frekt i kommentarfeltet. Synes hun er ufyselig med leserene sine :( Endret av ^littletoomuch
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorosseru

Sophie Elise. Finner henne dobbeltmoralsk. Hun boikotter gjerne sjokolade pga palmeolje, men når noen spør hvordan hun kan forsvare det enorme forbruket hun har både på flyreiser ( er ikke bra for miljøet det heller ) og klær/løshår etc etc så er hun ikke interessert i å svare .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsblogger, jeg ble så trøtt av bilder på kesam, peanøttsmør, cottagecheese m/bær, kylling og brokkoli, havregrøt, kanel og alt de må bake og lage av dessertvarianter laget av snåle ingredienser. I tillegg er det da posering på ulike toaletter i speil og kroppsbilder all mass. Har sluttet helt å lese slike blogger, da jeg ikke finner noen som helst inspirasjon i det de spiser og det de holder på med.

Jeg har også sluttet å lese blogger som ser ut til å ha fokus på ulike kaffekopper, drikkeglass med fargerike sugerør med bær eller mynteblader i, blomster i vase o.l som er stilt opp ved siden av ett eller annet ukeblad eller en eller annen tablebook fra Chanel, Hermês osv. Der røyk Camilla Pihl og Fotballfrue :)

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fotballfrue og Kristina Andersen er de mest irriterende ivertfall...

Endret av miaw
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammablogger og fitnessblogger!

Mammablogger:

Jeg er bare ikke interessert i å lese om barn og hva de gjør. Finnes ikke spennende. " i dag har prinsen/prinsessa mi fått nye klær, leker, spist det, gjort det....." osv. Kjedelig. Jeg ser det er mange blogger som heter dette "16 år og alene mamma" "17 år og gravid" 17 år og mamma til 2"

Fitnessblogger:

Går MYE i det samme. Tar bilder av sin harde treningsøkt og sin super sunne lavkarbo lunch/middag. Hvis de bare kunne ha variert litt. Ikke bare ha innlegg om lavkarbo og trening hele tiden. Blir veldig kjedelig i lengden synes jeg. Blir fort lei.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at Ida og Kristina er venninner igrunn. De blogger helt forskjellig. Ida Wulff takler ikke bruk av ordet "magisk" mens KA bruker dette i hvert eneste innlegg. Blant annet.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammatilmichelle og Andrea Badendyck!!


Andrea Badendyck virker så bortskjemt og fjortis. Hun klager over at hun ikke finner leilighet da hun har 10000 krav. Og det med skattesmellen?? Virker da som hun har råd til å betale ned gjelden og shoppe for mange tusen i måneden. Hun fronter en svært "usunn" livsstil der alt handler om shopping, reising og dagens outfit.

Endret av Bond
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...