Gå til innhold

Hva er så spesielt med pupper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samfunnet vårt er slik at bryster er seksuelle og må derfor gjemmes bort, dermed bruker mannfolk mye tid på å gløtte på disse magiske greiene som de så inderlig håper å få se utildekket. Som en femåring på jakt etter enhjørninger.

I noen muslimske samfunn er til og med en kvinnes håndledd seksualisert, tenk å bare løfte litt på skjorte - eh... Burkaarmen! For å friste en mann? Mens blant flere stammefolk er brystene ikke på langt nær så seksuelle som her og henger fritt til en hver tid, uten at mannfolkene går med tungen på knærne og sikler "BOOBIES!" hver gang de ser et par.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samfunnet vårt er slik at bryster er seksuelle og må derfor gjemmes bort, dermed bruker mannfolk mye tid på å gløtte på disse magiske greiene som de så inderlig håper å få se utildekket. Som en femåring på jakt etter enhjørninger.

I noen muslimske samfunn er til og med en kvinnes håndledd seksualisert, tenk å bare løfte litt på skjorte - eh... Burkaarmen! For å friste en mann? Mens blant flere stammefolk er brystene ikke på langt nær så seksuelle som her og henger fritt til en hver tid, uten at mannfolkene går med tungen på knærne og sikler "BOOBIES!" hver gang de ser et par.

Pupper har nok alltid vært spesielle og seksuelle, også lenge før det ble tradisjon å dekke dem til. De blir mer spesielle siden de er bortgjemt, det er helt riktig. Se bare på forskjellen på en nudiststrand og ei "påkledd" strand, det man kan se blir fort litt kjedelig. Men, evolusjonen må ha hatt en grunn til å fremme utviklingen av menneskepupper, man finner ikke tilsvarende puppeform noe annet sted i dyreriket.

Siden vi er inne på temaet, og jeg er en puppemann, så skal vi se en liten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror menn liker å se på pupper fordi de tenker at det er noe kvinner ammer med, og så tenker de sikkert på moren sin når de ser de. Tror dere ikke det? En slags puppefascinasjon.

Samtidig er det gi det som gjør kvinner til kvinner og forskjellige fra menn! Ingenting er som noen fine bryster på en fin kropp :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror menn liker å se på pupper fordi de tenker at det er noe kvinner ammer med, og så tenker de sikkert på moren sin når de ser de. Tror dere ikke det? En slags puppefascinasjon.

:overrasket:

Så hvorfor er ikke også kvinner fascinert på samme måte? De aller fleste barn blir ammet, uansett kjønn.

Å tenke på moren min, når jeg ser pupper, blir feil på veldig mange plan. :eeeh:

Samtidig er det gi det som gjør kvinner til kvinner og forskjellige fra menn! Ingenting er som noen fine bryster på en fin kropp :jepp:

Nå begynner du å nærme deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg representerer det femininitet. Det er runde, de er gode, de er faste (i alle fall de jeg har vært borti), de er gøye og ja.. De er masse :rodmer:

Nå fikk jeg lyst å kjenne på puppene til kjæresten min :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

Så hvorfor er ikke også kvinner fascinert på samme måte? De aller fleste barn blir ammet, uansett kjønn.

Å tenke på moren min, når jeg ser pupper, blir feil på veldig mange plan. :eeeh:

Nå begynner du å nærme deg! :)

Kvinner er ikke fascinert på samme måte fordi de har det jo selv. Er ikke det logisk? Du blir ikke fascinert av noe du selv har! Men skjønner, det kom kanskje litt feil ut, men det var også en teori :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er det fantastisk artig å stikke ansiktet mellom dem og gå "BLRBLBLBLBLBLRLRLRBLBLBLBLRLBRRRRBLBLAAAA!"

Og du har ikke sluttet med babyspråket ditt skjønner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pupper er lett synlige og et ufarlig og morsomt tema for mange. Derfor kan det slenges noen meldinger som treffer litt skeivt, uten at det menes noe spesielt med det. Tror ikke pupper betyr så mye som enkelte tror. Pupper betyr ihvertfall lite for meg. Kokaindømte Madeleine Rodriguez har fine pupper, det har jeg lagt merke til :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er ikke fascinert på samme måte fordi de har det jo selv. Er ikke det logisk? Du blir ikke fascinert av noe du selv har! Men skjønner, det kom kanskje litt feil ut, men det var også en teori :fnise:

Jeg kan godt bli litt fascinert av tissen min, men jeg er ikke så interessert i den. Den er jo der hele tiden. Det blir som en slags bruksgjenstand. :sjenert:

Man blir såklart mer fascinert av en dings man ikke har selv, og betraktelig mer interessert! Til forskjell fra absolutt alt annet, blir man ikke lei av dem heller. :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har lest et sted at det er bevist at det er "sunt for menn" å se på pupper hver dag, i minst to minutter. Er det sånt man driver å forsker på for tiden? :skratte: Merkelig verden, men det funker for meg.

Forresten, så så jeg noen ganske digge pupper i dag på en dame. Håper ikke at hun la merke til at jeg stirret på de.

Det burde faktisk finnes en sånn offisiell puppedag, er dere ikke enige? En dag hvor vi alle kan tenke masse på pupper. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også er det fantastisk artig å stikke ansiktet mellom dem og gå "BLRBLBLBLBLBLRLRLRBLBLBLBLRLBRRRRBLBLAAAA!"

Aaah, tidenes!

Katten kan få det sagt^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...