Gå til innhold

Merker energier rundt meg


ChristianLouboutin

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg merker energier rundt meg i forskjellig grad og steder.

Når jeg er hos mamma er det to steder i huset hvor lysene blinker for meg. Ingen av de andre ser det, men jeg blir sliten av det. Jeg har holdt øynene oppe med tvang for å sjekke at jeg ikke blunker, det er ikke det. I natt har jeg sovet veldig dårlig og til slutt ingenting. Samboer la seg halv 3, og han sliter noenganger med å sove. Jeg merker som regel det. Men i natt, etter at jeg bad han legge seg et annet sted fordi jeg skulle opp ble det ikke bedre. Jeg merket samme lette risting i senga, og samme følelse inni meg (kan ikke forklare den) og jeg fikk ikke sove.

Til slutt ble jeg så lei at jeg sa høyt: kan dere ikke la meg være i fred så jeg får sove. Etter det sovnet jeg i ca 20 minutter.

Er det andre som har opplevd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er jo typisk som energier enkelte opplever. Kanskje det har skjedd noe med deg nylig, eller for en tid tilbake, som har utløst dette. Det blir litt som "Åndenes makt". Jeg har ikke merka noe voldsomt til dette selv, men innimellom hatt en følelse at det er noe eller noen i nærheten inne, selv om jeg vet at det ikke er tilfelle. Og jeg vet at andre opplever dette. For noen er det ubehagelig, men kanskje ikke for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker ofte energier. For noen år siden bodde jeg et sted der jeg merket energier daglig. Nå er det mye bedre etter at jeg flyttet til et annet hus. Ofte gir det seg om jeg ber "de" la meg være litt i fred. :)

Anonymous poster hash: d420a...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...