Gå til innhold

Overnaturlige/sprøe ting som skjer i heimen


Gjest Iben

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest incognita

Hey! Ro ned da. Dette begynner stygt å nærme seg "nett-hets" :opplyser:

awww så søt du er når du prøver å være "streng".

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

awww så søt du er når du prøver å være "streng".

:fnise:

Dette, incognita, er grunnen til at du aldri klarer å holde på en mann :opplyser:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Dette, incognita, er grunnen til at du aldri klarer å holde på en mann :opplyser:

hahaha ...well played my friend ....well played.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen magnet, men klarte ikke å bite kula flat med tennene. Så da er det vel ikke bly. Vel vel, får grave litt rundt i min egen avføring de neste par dagene, og se om det dukker opp noen flere. Uansett hyggelig å ha noen prosjekter å tutle med mens man går hjemme med manne-influensa.

Det er mange år siden jeg har spontanledd såpass høyt. Thanku, mr!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey! Ro ned da. Dette begynner stygt å nærme seg "nett-hets" :opplyser:

Hets? Tøysekoppen. Jeg har 3 fulle skoesker med neglelakk under sofaen, tenk så koselig vi kunne hatt det som neglelakkvenninner da? :fnise:

Anonymous poster hash: 9d90f...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest incognita

Dette, incognita, er grunnen til at du aldri klarer å holde på en mann :opplyser:

hvem er det som har plusset denne utenom meg?? :kjefte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Hos meg har det forsvunnet et vinglass, shampoo- og balsamflaska byttet plass, og en charm på et armbånd var plutselig opp-ned og bak fram. Pluss litt andre ymse mindgames. Jeg bor alene.

Men istedet for et spøkelse tror jeg mer på at det var vaktmesteren, så jeg har bytta lås. Har vært roligere etter det :)

Anonymous poster hash: c4a5d...43c

Skjønner godt du bytta lås,for,hvis vaktmesteren utførte de handlingene,ville jeg vel nesten vært mer redd han enn et spøkelse. Armbåndet ditt bla? Hm :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn, er det deg?

Anonymous poster hash: 0cdea...54a

Strengt tatt kke lov å oute noen på forumet, men ja, det er meg. Og nok en gang beklager jeg at jeg gav deg en rift i analen den gangen. Det var virkelig ikke meningen, ble bare litt for ivrig. Har forsøkt å ringe og si unnskyld, men det virker som at du har blokkert meg. Kan du finne det i deg å tilgi meg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strengt tatt kke lov å oute noen på forumet, men ja, det er meg. Og nok en gang beklager jeg at jeg gav deg en rift i analen den gangen. Det var virkelig ikke meningen, ble bare litt for ivrig. Har forsøkt å ringe og si unnskyld, men det virker som at du har blokkert meg. Kan du finne det i deg å tilgi meg?

Nå spytta jeg ned skjermen min her altså.... spontan latterkule. Naboen tror vel jeg har tilta igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha Ibeeeen!!! Elsker humoren din!!<3

Du er god som gull, men "humor"? Unnskyld meg altså, men her er jeg dønn seriøs. Håper hun ringer meg opp igjen en dag. Har alltid angret på at det gikk som det gikk, for jeg følte egentlig at vi hadde noe spesielt på gang, men så ble alt bare veldig kleint etter den gangen.

Så hvis du fortsatt leser dette, AB, ring meg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt du bytta lås,for,hvis vaktmesteren utførte de handlingene,ville jeg vel nesten vært mer redd han enn et spøkelse. Armbåndet ditt bla? Hm :-)

Ja, jeg er skeptisk til han fra før, og han kan virke psykotisk nok til å kødde med slike ting. Har ingen planer om å våkne med han på soverommet. Grøss.

Anonymous poster hash: c4a5d...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er god som gull, men "humor"? Unnskyld meg altså, men her er jeg dønn seriøs. Håper hun ringer meg opp igjen en dag. Har alltid angret på at det gikk som det gikk, for jeg følte egentlig at vi hadde noe spesielt på gang, men så ble alt bare veldig kleint etter den gangen.

Jada Iben, vi får inderlig håpe at "hun" ringer deg opp igjen.

Siden vi nå har fått på det rene at du eier både neglelakk og pyntekuler, tillater jeg meg å komme med et lite samlivsråd: Jeg tror denne vennen din reagerte mest på at du tvang ham til å bruke kjole, og konsekvent omtalte ham som dame mens dere holdt på.

Anonymous poster hash: 9d90f...56b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada Iben, vi får inderlig håpe at "hun" ringer deg opp igjen.

Siden vi nå har fått på det rene at du eier både neglelakk og pyntekuler, tillater jeg meg å komme med et lite samlivsråd: Jeg tror denne vennen din reagerte mest på at du tvang ham til å bruke kjole, og konsekvent omtalte ham som dame mens dere holdt på.

Anonymous poster hash: 9d90f...56b

Det var overhodet ikke noe tvang med i bildet. Dessuten er det ikke homo når han har på seg kjole og jeg later som han er dame.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er skeptisk til han fra før, og han kan virke psykotisk nok til å kødde med slike ting. Har ingen planer om å våkne med han på soverommet. Grøss.

Anonymous poster hash: c4a5d...43c

Ved mistanke om psykose kan du tipse psykiatrien så behandling blir igangsatt. Rart en mann i psykose er i full jobb, forresten.

Anonymous poster hash: 9d90f...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var overhodet ikke noe tvang med i bildet. Dessuten er det ikke homo når han har på seg kjole og jeg later som han er dame.

Enn han der kjekkingen fra Farmen som nettopp kom ut av skapet, kunne ikke han vært noe for deg? Kunne hjulpet deg med voksing før daten.

Anonymous poster hash: 9d90f...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...