Gå til innhold

Telepati - Hvem kan om telepati?


Anbefalte innlegg

Jeg orker ikke kontakte mennesker, de får heller kontakte meg om de har spørsmål. Jeg har vist fram til mange leger mine evner og alle har trodd meg.

Jeg skal ikke spekulere i hvorfor du har vært innom så mange leger, men hvis du har det har de kanskje ment at de har viktigere ting å bruke tiden sin på en å prøve å ta fra en person livsløgnen sin.

Anonymous poster hash: 35cf9...dd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ikke spekulere i hvorfor du har vært innom så mange leger, men hvis du har det har de kanskje ment at de har viktigere ting å bruke tiden sin på en å prøve å ta fra en person livsløgnen sin.

Anonymous poster hash: 35cf9...dd2

Tro meg, hadde du noen gang møtt meg ville du blitt skremt, hehe. :kosteskaft:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isbjørner finnes ikke, for det har jeg aldri sett før.

Må være utrolig kjedelig å leve i den tro om at ingenting finnes før det motsatte er bevist.

Anonymous poster hash: abbef...1d7

Isbjørner er påvist.

Det er forskjell på å "leve i den tro om at ingenting finnes før det motsatte er bevist" og å "nekte å tro på noe man selv ikke har sett".

Det første er ikke "å leve i tro", det er tro/overtro, det andre er bare dumskap, de glider til tider ofte over i hverandre.

Det er ikke det minste kjedelig å ikke tro på uverifiserbare påstander.

Anonymous poster hash: 0882e...95f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vist fram til mange leger mine evner og alle har trodd meg. Jeg har ikke tid til å bevise hvor sterk jeg er til hele verden, er mange flere som trenger åndelig hjelp, og det er DE jeg bruker all min tid på. Ikke tvilere og åndelige unnasluntere. :)

Har du gått til legen i det spesifikke ærend å vise frem telepatiske evner?

Hvordan har du vist frem til legene dine "evnene dine"? Hvorfor måtte de tro på deg om du viste dem frem? Da skulle de jo ha visst, ikke trodd.

Leger gidder ikke å sitte og ta en diskusjon med enhver pasient med overtro og andre merkverdige utsagn om alt fra lokal-politikk til den vanskelige naboen. Maange tar opp andre problemer som ikke har noe med jobben deres å gjøre.

En del av jobben deres er å tro på det du sier så du føler deg hørt og tatt på alvor medisinsk, ikke kverulere med deg om irrelevante ting du babler i vei om under timen.

Du har toppen ett kvarter der inne, de behandler kroppen din. Med mindre du har mistet all kontakt med verden så sender de deg ikke videre for mental-testing (les psykiater).

De humrer nok litt for seg selv på bakrommet om dagens pasienter, f.eks. den "sterke heksa" som "viste frem" evnene sine" etter å ha vist frem den rare føflekken hun egentlig kom for.

Anonymous poster hash: 0882e...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke kontakte mennesker, de får heller kontakte meg om de har spørsmål. Jeg har vist fram til mange leger mine evner og alle har trodd meg. Jeg har ikke tid til å bevise hvor sterk jeg er til hele verden, er mange flere som trenger åndelig hjelp, og det er DE jeg bruker all min tid på. Ikke tvilere og åndelige unnasluntere. :)

Har du gått til legen i det spesifikke ærend å vise frem telepatiske evner?

Hvordan har du vist frem til legene dine "evnene dine"? Hvorfor måtte de tro på deg om du viste dem frem? Da skulle de jo ha visst, ikke trodd.

--

Siterte noen spørsmål en annen AB stilte deg. Du svarte ikke på dem, men jeg håper virkelig du gidder for dette er interessant (på en nysgjerrig måte - er ikke ute etter å ta deg).

Anonymous poster hash: 8994f...736

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du gått til legen i det spesifikke ærend å vise frem telepatiske evner?

Hvordan har du vist frem til legene dine "evnene dine"? Hvorfor måtte de tro på deg om du viste dem frem? Da skulle de jo ha visst, ikke trodd.

--

Siterte noen spørsmål en annen AB stilte deg. Du svarte ikke på dem, men jeg håper virkelig du gidder for dette er interessant (på en nysgjerrig måte - er ikke ute etter å ta deg).

Anonymous poster hash: 8994f...736

Jeg har en lege nå som er veldig åpen og flink. Hun annerkjenner at det finnes mer mellom himmel og jord. Dog skal man være skeptisk til humbug og kvakksalveri. Det jeg kan er psykisk naturhealing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en lege nå som er veldig åpen og flink. Hun annerkjenner at det finnes mer mellom himmel og jord. Dog skal man være skeptisk til humbug og kvakksalveri. Det jeg kan er psykisk naturhealing :)

Men hvordan kan du vise frem evnene dine? Sånn helt konkret?

Anonymous poster hash: 8994f...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en lege nå som er veldig åpen og flink. Hun annerkjenner at det finnes mer mellom himmel og jord. Dog skal man være skeptisk til humbug og kvakksalveri. Det jeg kan er psykisk naturhealing :)

"Psykisk naturhealing"

Du vet......ord blir fattige her, altså....

Anonymous poster hash: a215a...59c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan kan du vise frem evnene dine? Sånn helt konkret?

Anonymous poster hash: 8994f...736

Du må nesten møte meg, er vanskelig å beskrive hehe. Møter ikke hysteriske anti-spirituelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Psykisk naturhealing"

Du vet......ord blir fattige her, altså....

Anonymous poster hash: a215a...59c

Bidro i det minste til en god latter om du syntes det høres tøvete ut. Men latter er bra for psyken din og en naturlig gave som bringer god helse. :)

Endret av Cowboy Lotte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har en tvilling. De kan ofte snakke sammen uten å snakke. Det er ikke pga telepati, men pga de kjenner hverandre så godt at de leser kroppsspråk og ansiktsuttrykk.

Anonymous poster hash: 24dec...0c5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har en tvilling. De kan ofte snakke sammen uten å snakke. Det er ikke pga telepati, men pga de kjenner hverandre så godt at de leser kroppsspråk og ansiktsuttrykk.

Anonymous poster hash: 24dec...0c5

Det har jeg veldig troen på. Tror også det er en del som forveksler dette og telepati. Gjør det samme med samboeren min: Vi kjenner hverandre så godt, og er så sammensveiset at vi leser hverandres kroppsspråk veldig lett, kan fullføre setninger og vet som regel hva den andre tenker om saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at telepati ikke er uvanlig. En gang som et eksempel, skrev jeg ordet "barberhøvel" på et papir mens kjæresten min var i butikken. Han hadde ikke barbert seg på tre,fire dager og jeg visste han savnet det. Jeg hadde sendt med han en lapp og penger, men hadde glemt å skrive barberhøvel på lappen.

Han kom tilbake med barberhøvler. Og han så rart på meg når han så hva jeg hadde skrevet. Vi telepaterte veldig lett.

Endret av Emmerdale
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet at telepati ikke er uvanlig. En gang som et eksempel, skrev jeg ordet "barberhøvel" på et papir mens kjæresten min var i butikken. Han hadde ikke barbert seg på tre,fire dager og jeg visste han savnet det. Jeg hadde sendt med han en lapp og penger, men hadde glemt å skrive barberhøvel på lappen.

Han kom tilbake med barberhøvler. Og han så rart på meg når han så hva jeg hadde skrevet. Vi telepaterte veldig lett.

Haha :) Det morsomme er jo at alternativgærningene i fullt alvor mener sånne historier beviser at telepati eksisterer.

Anonymous poster hash: 48ce9...73d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :) Det morsomme er jo at alternativgærningene i fullt alvor mener sånne historier beviser at telepati eksisterer.

Anonymous poster hash: 48ce9...73d

Jeg kom bare med ett eksempel. Hehe. Men alle kan ikke telepatere. De blir gjerne sjalu og lukker seg for å forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom bare med ett eksempel. Hehe. Men alle kan ikke telepatere. De blir gjerne sjalu og lukker seg for å forstå.

Siden du kan telepatere...kan du teleportere også :fnise: ?

At det går an.... :skratte:

Anonymous poster hash: a215a...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cartman

Hei,

En som jeg kjenner har telepati med en person. Hun vil virkelig vite hvem driver med telepati research i Norge, eller har mer kunnskap om dette, eller hvor hun kan henvende seg for å få mer info. om telepati...

Vet noen om dette?

Ellers kanskje deres erfaringer om telepati...

Tusen takk!

Hun burde snakke med en telepat. Telepater har som regel kunnskap om telepati

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du kan telepatere...kan du teleportere også :fnise: ?

At det går an.... :skratte:

Anonymous poster hash: a215a...59c

Haha. Alle kan lese andres tanker, men ikke hele tiden. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Alle kan lese andres tanker, men ikke hele tiden. Heldigvis.

Fortsett å tro det du :fnise::fnise::fnise::fnise:

Anonymous poster hash: a215a...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsett å tro det du :fnise::fnise::fnise::fnise:

Anonymous poster hash: a215a...59c

Jadda. ;)

Har du en kortstokk hjemme eller papir og tusj og penner?

Dere bør helst være tre. Så ber du de to andre trekke ut et kort av stokken du har stokket. De ser på det og du lukker øynene mens de tenker hardt på kortet. Du får så lang tid du vil, men jeg knekte koden på under ett minutt og gjettet hvilket kort det var.

Jeg var treffsikker hver gang.

Du kan også prøve å tegne noe som den andre har tegnet. Hvorfor tror du at tankeoverføring er umulig? Det er naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...