Gå til innhold

Toddler pjatt!


Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har noen av dere søkt fødeplass enda eller?

Syns nesten det er litt ille at man må søke så tidlig jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man det? Har ikke hørt om det engang. Jeg visste faktisk ikke at man måtte søke fødeplass...regnet bare med at de måtte vite catermin, og det får de vite når jeg drar på ordinær ul. Det er nemlig på samme sykehuset jeg skal føde på. Er bare et sykehus her da, og jeg må jo nesten dit. Hvis ikke så kommer jeg bare til å dukke opp der med rier og da kan de ikke nekte meg inngang :ler:

Nei, seriøst, må man søke fødeplass så tidlig? Jeg er jo fremdeles redd for å miste jeg da. Kunne ikke falle meg inn å søke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man det? Har ikke hørt om det engang. Jeg visste faktisk ikke at man måtte søke fødeplass...regnet bare med at de måtte vite catermin, og det får de vite når jeg drar på ordinær ul. Det er nemlig på samme sykehuset jeg skal føde på. Er bare et sykehus her da, og jeg må jo nesten dit. Hvis ikke så kommer jeg bare til å dukke opp der med rier og da kan de ikke nekte meg inngang :ler:

Nei, seriøst, må man søke fødeplass så tidlig? Jeg er jo fremdeles redd for å miste jeg da. Kunne ikke falle meg inn å søke nå.

Jeg vet ikke helt sikkert hvordan det er i resten av landet, men i Oslo sier de at du må søke til riksen mellom uke 6-10 om man vil dit. Svigerinnen min ville føde på Ullevål og søkte i uke 10 men da var det fullt så hun fikk ikke plass der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlighet. Det er tidlig, ja. Man er jo som oftest ikke begynt å tenke på fødselen ennå når man er så tidlig...jeg har ihvertfall ikke skjønt at jeg faktisk er gravid på ordentlig, og jeg skal føde :sjenert:

Men som sagt er det jo bare et sykehus her, og de må jo nesten ta imot de fødende uansett. Tenker jeg spør legen om det på første kontroll jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Her er det også bare et sykehus.

Tenk, i dag (fullgåtte 10 uker) har lille spiren eksamen, går over fra å være embryo til foster! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også bare et sykehus.

Tenk, i dag (fullgåtte 10 uker) har lille spiren eksamen, går over fra å være embryo til foster! :juhu:

Grattis med ti uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare stikke innom for å gratulere alle mars/april-mammaer, og ønske lykke til!

Jeg var i mars 2007-klubben, og det er koselig å se at det er liv her igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Riskaker i salsa og pizza med sitron?!?!?! Å fyttirakkern!

Eneste kicket jeg har er på sjokomelk, og det er jo ikke så unormalt.. ;)

Endret av Grace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Riskaker i salsa og pizza med sitron?!?!?! Å fyttirakkern!

Det var det jeg hadde lyst på i første svangerskap også. :ler: Var det eneste som kunne dempe litt på den ulmende kvalmen.

Alt som er salt og syrlig.

Hadde t.o.m med meg en egen sprutesitron flaske til å ha på maten når vi var på restaurant...

:sjenert:

(Riskaker med salsa blir jo nesten som en mindre fet versjon av nachos med salsa? :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off off....metallsmaken i munnen tar meg :kjefte:

men har heldigvis sluppet unna kvalmen så langt da....

Endret av LaraCroft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...