Gå til innhold

BeKind i en 'prøveråbligravid berg og dalbane'


Gjest BeKind

Anbefalte innlegg

Gjest BeKind

Hahaha :ler: Sa han seriøst det? :omg: Noen har virkelig ikke hodet på rett sted altså!

Han i går til meg så seriøst ut som om han aldri hadde sett et kvinnelig kjønnsorgan før! Han la ikke en gang hånkle over meg mens han drev å styra på med utstyret sitt, så lå nå der med åpen og spredd.. Når det ankom en kvinnelig sykepleier(?) så la hun over en håndduk tvært.

Han var såå storøyd når han fortalte at han ikke så noen eggstokker også. Akkurat som om han var på vei til å spørre om jeg var født gutt. Herregud altså :ler: Må jo bare le!

Men ja, håper hun jeg skal inn til i morgen er trygg på seg selv, og han forrige får i alle fall ikke inn i meg mer :fnise:

Nå er jeg jo nesten glad det ikke har kommet kramper. Hører jo alle her si at de fikk STERKE smertestillende, og ikke bare paracet..

Om de vil vente til over helga med utskrapning håper jeg at de kan gi meg en runde til med cytotec, bare for å prøve en gang til hvertfall. Flere tar jo mange tabletter oralt etter de vaginale også, så får prøve å mase litt :)

Og skulle forresten skrive til deg at du ikke må bekymre deg selv om "mange" av oss inne her har mistet i den siste perioden nå :klem: Du har vært gjennom din, og du ser nok et friskt foster på UL! Dessuten så er det jo maaange av oss som ikke har mistet også, det bare kommer ikke så lett fram her på forumene blant oss som skriver at vi har mistet :klemmer:

Stol på følelsen du har om at denne sitter som et skudd! Jeg har jo følt lenge at noe var galt, selv om jeg ikke har vært gravid før. Alle mine symptomer var vekke over natta for 4-5 uker siden, så har skjønt det på sett å vis.

Nå må jeg bare tenke positivt rundt denne jækla utskrapinga, og si til meg selv at ingen skade vil oppstå :fnise:

Skal være gravid igjen til jul altså! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeez for en sopp!! Sånn skal det ikke være. Jeg var i fjor inne hos en meget feminin en. Han var helt totalt håpløs. Da han løftet på håndkle for å se på musa utbrøt han: oi.. Se der ja :hoho: hva var det egentlig han hadde sett for seg?? :klo: en penis?? :ler:

Jeg var hos en veldig høy lys en uka etter. Han var veldig flink. Ga meg et miniaptoket med smertestillende. Såpass at jeg måtte sjekke felleskatalogen for hva det var jeg hadde fått :fnise: håper du får en grei en i morgen.

Han nyansatte høres jo ut som han kom rett fra ungdomskolen. Til og med JEG skulle klart å finne eggstokkene dine med dildopinnen :opplyser:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa mange andre dumme ting også.. Husker det klokkeklart. Timen gikk i boka under en av tidens kleineste GU undersøkelser.

Kan dele jeg, for det ble så teit at jeg satt bare å lo av det etterpå. Har fortalt det til andre. Noen ler og noen synes det er rart jeg ikke har fått varig men :ler:

Vi kom inn og møtte fyren. Ekstremt femi homofil. Ikke at det gjør noe egentlig, men jeg ble så satt ut av det puslete håndtrykket og at han så mer ut somhan hørte hjemme hos Jan Thomas enn på svangerskapspoliklinikken!!

Jeg satt meg ned og han spurte meg ca 1000 spørsmål. Ga meg verdens minste laken og ba meg kle av meg. Laken så lite at jeg måtte blotte fua på vei mot gu stolen. Satt meg opp, han skrudde på flomlyset, løfta på lakenet og utbrøt: oi.. Se der ja.. Kanskje det var fordi jeg ikke var nybarbert? :hoho:

Så sa han at han bare skulle kjenne litt på meg og stappa "hånda" oppi der. Mannen min blir tydelig berørt og kikker oppi taket. Han grafser meg på livmortappen også sier han: nå kom jeg på hva jeg glemte å spør deg om istad.. Hvor mye veier du?

Seriøøøst?? Sosiale antenner much? Kleint nok å være tjukkas og svare på det spørsmålet, men å svare på det mens hans som spør står med fingrene sine oppi det aller helligste?? :kjefte:

Så kom han da med dildoulpinnen.. Kliner på masse glidemiddel og setter den rett på klitten min. Kald gel på klitten uanmeldt = hoppe i taket.. Jeg rykka no jævlig til.. Han kikka å skjermen og lurte på hvorfor han ikke så noe, kikka mellom beina mine og stappa den inn der den hørte hjemme..

Jeg fortale mannen etterpå hva som hadde skjedd og han svarte: jaja.. Hadde du skulle hatt den dildoen oppi rumpehullet hadde han vel funnet det riktige på første forsøk :hoho:

Men som du sier.. Dårlig magefølelse skal man ikke tulle med. Jeg hadde superdårlig magefølelse sist. Når jeg lånder og han endelig hadde fått den på plass så sa jeg til meg selv: bare gi meg de dårlige nyhetene.. Kom igjen.. Bare si det.

For å toppe sin innkompitens så satte han meg opp på ny ul med en annen uka etter. Og det uten åf øre noe i journalen min. Så når jeg kom på ny ul visste ikke han nye legen hvorfor jeg var der..

Han gjorde jobben sin til slutt. For 5 uker etterpå fikk jeg epikrisen min i posten. Det feira jeg med litt ligthergass og fyrstikker :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Han sa mange andre dumme ting også.. Husker det klokkeklart. Timen gikk i boka under en av tidens kleineste GU undersøkelser.

Kan dele jeg, for det ble så teit at jeg satt bare å lo av det etterpå. Har fortalt det til andre. Noen ler og noen synes det er rart jeg ikke har fått varig men :ler:

Vi kom inn og møtte fyren. Ekstremt femi homofil. Ikke at det gjør noe egentlig, men jeg ble så satt ut av det puslete håndtrykket og at han så mer ut somhan hørte hjemme hos Jan Thomas enn på svangerskapspoliklinikken!!

Jeg satt meg ned og han spurte meg ca 1000 spørsmål. Ga meg verdens minste laken og ba meg kle av meg. Laken så lite at jeg måtte blotte fua på vei mot gu stolen. Satt meg opp, han skrudde på flomlyset, løfta på lakenet og utbrøt: oi.. Se der ja.. Kanskje det var fordi jeg ikke var nybarbert? :hoho:

Så sa han at han bare skulle kjenne litt på meg og stappa "hånda" oppi der. Mannen min blir tydelig berørt og kikker oppi taket. Han grafser meg på livmortappen også sier han: nå kom jeg på hva jeg glemte å spør deg om istad.. Hvor mye veier du?

Seriøøøst?? Sosiale antenner much? Kleint nok å være tjukkas og svare på det spørsmålet, men å svare på det mens hans som spør står med fingrene sine oppi det aller helligste?? :kjefte:

Så kom han da med dildoulpinnen.. Kliner på masse glidemiddel og setter den rett på klitten min. Kald gel på klitten uanmeldt = hoppe i taket.. Jeg rykka no jævlig til.. Han kikka å skjermen og lurte på hvorfor han ikke så noe, kikka mellom beina mine og stappa den inn der den hørte hjemme..

Jeg fortale mannen etterpå hva som hadde skjedd og han svarte: jaja.. Hadde du skulle hatt den dildoen oppi rumpehullet hadde han vel funnet det riktige på første forsøk :hoho:

Men som du sier.. Dårlig magefølelse skal man ikke tulle med. Jeg hadde superdårlig magefølelse sist. Når jeg lånder og han endelig hadde fått den på plass så sa jeg til meg selv: bare gi meg de dårlige nyhetene.. Kom igjen.. Bare si det.

For å toppe sin innkompitens så satte han meg opp på ny ul med en annen uka etter. Og det uten åf øre noe i journalen min. Så når jeg kom på ny ul visste ikke han nye legen hvorfor jeg var der..

Han gjorde jobben sin til slutt. For 5 uker etterpå fikk jeg epikrisen min i posten. Det feira jeg med litt ligthergass og fyrstikker :ler:

Fysøren som jeg ler :hoho: :hoho:

Så jævli klein GU time har jeg faktisk aldri hørt om! Synes nesten det er rart du ikke har fått noen varige men jeg også :omg:

Får håpe han har valgt en ny retning innen arbeidslivet :ler:

Men han hørtes seriøst helt idiot ut! Han fant i det minste klitten da, så poeng der :ler:

Når er det du får se kakaobønne nr 2 på ultralyd nå da? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei du.. Han vandrer nok i gangene på sørlandet sykehus enda. Politiker er han også.. Så han i avisa et par mnd etterpå. Gjett hvem jeg IKKE skal stemme på til høsten :opplyser:

Husker heldigvis navnet hans, så om jeg skal til han igjen så skal jeg ringe og kreve å bytte. Han får ikke grafse oppi høna mi en gang til :opplyser:

Jeg skal på ul 17 august.. Er såååååååå lenge til :( det er privat da.. Om ikke sykehuset vil ha meg inn før den tid da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Å nei du.. Han vandrer nok i gangene på sørlandet sykehus enda. Politiker er han også.. Så han i avisa et par mnd etterpå. Gjett hvem jeg IKKE skal stemme på til høsten :opplyser:

Husker heldigvis navnet hans, så om jeg skal til han igjen så skal jeg ringe og kreve å bytte. Han får ikke grafse oppi høna mi en gang til :opplyser:

Jeg skal på ul 17 august.. Er såååååååå lenge til :( det er privat da.. Om ikke sykehuset vil ha meg inn før den tid da :)

Da skal jeg også se opp for en superfemi gyno på sykehuset :ler:

Skjønner du synes det er lang tid, for det er jo godt å bare få se at alt er i den skjønneste orden. Da kan du hvertfall slappe av og nyte det mer :) Mas mas på sykehuset :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal nok overleve.. Men vil bare se at det er noe med hjerteslag der. Etter det slapper jeg nok myyyye mer av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Jeg skal nok overleve.. Men vil bare se at det er noe med hjerteslag der. Etter det slapper jeg nok myyyye mer av :)

Ja det skjønner jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Okei, nå styrtblødde jeg :omg: Kjente plutselig det ble vått der nede, og jadda, blod over alt :omg: Satte meg på do og der kom det en real klump som jeg regner med var morkaka :vetikke: Sorry for ekle detaljer, men jeg er litt lost nå..

Ingen smerter, og blødningen var liksom ikke så stor, så det kan vell ikke ha vært alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det startet av seg selv! Det kommer nok til å oppta seg litt etter hvert, men kan faktisk være du slipper litt unna også. Er ikke alle som blør like mye :) Jeg "kjente" på en måte når blodet kom, så da løp jeg på do hver gang. Husker også det kom en stor klump.. For meg var det på slutten, men det er vel individuelt. Håper resten av prosessen går fint nå :klem: Vær sjenerøs med smertestillende  :opplyser:

 

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

:klem:

Håper prossessen fulllfører seg selv nå :)

Litt håp for å slippe utskrapning.

Har ingen smertestillende i hus bortsett fra to-tre paracet, men har ingen smerter så langt hvertfall.

Merkelig om dette var alt liksom, så venter litt utover natta.. Kanskje lurt å bare ta noen paracet nå, sånn i tilfellet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off så fælt at du må gjennom dette :(  Jeg synes det er grusomt og er fortsatt litt psykisk ustabil etter min SA. Håper at det går fort og at du slipper noe mer enn det som har vært nå :) Sånn jeg har forstått det så oppleves dette forskjellig så det er vel mulig at det ikke blir så ille fysisk for deg :) 

 

Får jeg spørre hvorfor du må vente en syklus? Er det standard ved MA?

 

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Takk for det LilleMy :klem:

Mannen tar faktisk dette mye verre enn meg, for han har virkelig ønsket seg barn lenge. Jeg kjente så godt når symptomene stoppet over natta i uke 5-6 ca, og har vell innerst inne vært forberedt på at det var over :(

Var veldig vondt psykisk når jeg fikk bekreftet at det ikke var noe liv, men nå vil jeg bare komme meg videre og se fram til ny prøveperiode og forhåpentligvis ny graviditet i løpet av høsten :hjerte:

Gynekologen sa at det kunne være en sjanse for at de heelt siste restene kommer ut ved første menstruasjon, og om jeg blir gravid før den så kunne det da i verste fall føre med seg en SA, i og med at det kan ligge igjen litt rester som en menstruasjon vil renske ut.

Har hørt at det både har gått bra og dårlig med ny graviditet før den første menstruasjonen, men vi tenker at vi ønsker å vente, sånn just in case :)

Gifter oss i september, så lykken ville vært og truffet EL etter første mens på bryllupsreisen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde jo blitt en kanon bryllupsreise å se tilbake på i så tilfelle! 

 

Sånn å forstå ja, jeg fikk beskjed om at det var bare å kjøre på og at "jo flere kokker" som mener noe, jo flere meninger. Og ikke greier jeg å vente heller  :jolie: det tar alt for lang tid. 

 

Jeg merket det forsåvidt på samme måte som deg. Symptomene forsvant i løpet av et par dager og så begynte jeg å spotte. Da skjønte jeg det igrunn dagen etter når jeg så blod. Sambo prøvde å holde håpet oppe så lenge som mulig men jeg visste at det ikke gikk. Det var helt forferdelig psykisk den uka men bedre nå når det føles litt på avstand. Tror det blir nervøst fram til 12 uker neste gang... Men i de aller fleste tilfeller så skjer det bare en gang!!! Heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det kom ut noe. Var sånn det skjedde her også ca. Satt i sofan og hosta og kjente oi faen.. Må løpe på do. Og plopp plopp så kom det. Ga seg etter et par timer. Og jeg hadde bare litt menssmerter.

Ring sykehuset imorra og hør, kanskje du får komme på ny ul neste uke for å se at alt er ute. Bare styr unna femien., så du slipper å få staken oppi fua :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Det hadde jo blitt en kanon bryllupsreise å se tilbake på i så tilfelle!

Sånn å forstå ja, jeg fikk beskjed om at det var bare å kjøre på og at "jo flere kokker" som mener noe, jo flere meninger. Og ikke greier jeg å vente heller :jolie: det tar alt for lang tid.

Jeg merket det forsåvidt på samme måte som deg. Symptomene forsvant i løpet av et par dager og så begynte jeg å spotte. Da skjønte jeg det igrunn dagen etter når jeg så blod. Sambo prøvde å holde håpet oppe så lenge som mulig men jeg visste at det ikke gikk. Det var helt forferdelig psykisk den uka men bedre nå når det føles litt på avstand. Tror det blir nervøst fram til 12 uker neste gang... Men i de aller fleste tilfeller så skjer det bare en gang!!! Heldigvis :)

Ja det er mange ulike meninger der ute, og jeg tror alt er individuelt uansett.

Er ikke kroppen klar så er den ikke klar tenker jeg :) Jeg venter nok litt igjen nettopp på grunn av redselen som du snakker om også. Kommer til å være et nervevrak ved neste graviditet, og kommer helt klart til å dra på tidlig UL i uke 7-8, bare for å evt se om hjerte dunker da :hjerte: I tillegg startet jo jeg å kaste opp tidlig, og det er kanskje greit å vente til etter bryllupet da :)

Gynekologen sa også at jeg kanskje måtte vente opptil 6-8 uker på neste menstruasjon uansett, så legger heller unna tankene litt og fokuserer på bryllups-syssler :hoppe: Mye å gjøre :omg::nigo:

Vi får bare tenke at det ikke ville vært et levedyktig foster denne gangen, men at sjansen for at det skjer om igjen neste gang er liten :) Vi ble vell begge gravide på 1pp? Så i alle fall fruktbare får man tenke :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BeKind

Så bra det kom ut noe. Var sånn det skjedde her også ca. Satt i sofan og hosta og kjente oi faen.. Må løpe på do. Og plopp plopp så kom det. Ga seg etter et par timer. Og jeg hadde bare litt menssmerter.

Ring sykehuset imorra og hør, kanskje du får komme på ny ul neste uke for å se at alt er ute. Bare styr unna femien., så du slipper å få staken oppi fua :hoho:

Nå har jeg rent 6 turer på do med 10 minutters mellomrom, så det har startet ja :omg: Disse nattbindene holder lite, så kommer til å gå til innkjøp av bleier i morgen om det fortsetter sånn i morgen også :ler: Plopp plopp ja :bond: æsj!

Ingen smerter heldigvis, men har tatt to paracet just in case ;)

Ringer sykehuset i morgen å hører om de fortsatt ønsker meg inn for å evt avbekrefte infeksjon. Ikke hatt mer feber, så håper alt er i orden. Skal høre om jeg får UL om en ukes tid. Vil slappe av mer om jeg får høre at alt er ute og vite at jeg slipper en utskrapning :nigo: Krysser fingra! Og skal definitivt både holde meg unna femien og gynoen som ikke kan se to eggstokker :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har mye å henge fingre og hjerne i fremover :) Det hjelper nok. Her er det kun baby som gjelder!!! har jo ventet noen år :)

 

Vi ble gravid på PP1 ja! Skikkelig deilig å få det bekreftet med en gang hvertfall, så nå håper vi at det skjer igjen med en gang ;) April-baby er også kjempefint  :rodmer: Eller egentlig så er både vår og tidlig sommer fine tider for slikt ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Skjønner tankegangen din LilleMy :hjerte: Når man først har blitt gravid, og i tillegg på 1pp så vil man ikke vente lengre..

Satser på at du sitter med vårbaby i armene neste år, så kommer forhåpentligvis jeg etter med sommerbaby hvis prosessen går som smurt nå og menstruasjonen ikke lar seg vente så lenge :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...