Gå til innhold

Nybegynnere for andre gang!


FrøkenStrøken

Anbefalte innlegg

Hehe, ja.. Er vel ikke sånn at alt håp er forbi, men tror egentlig det.. Er slutt på el-slim, og da er vel det hele over. Mandagens happening kan jo gjøre utslaget, og så får jeg gå for et ekstranummer i kveld :P

Endret av FrøkenStrøken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krysser fingra for at du kjenner litt stikninger fremover :jepp:

Åh, misunner deg stort den perioden her. Den er så uhyre spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe i går kveld, heller!! Da var han så sein med å legge seg at jeg sovna.. :-(

Vil jo helst ikke snakke om EL, syklus og fruktbare perioder, siden jeg føler det er fryktelig avtennende og uromantisk.. Men nevnte det likevel i morges, at det plutselig blor for sent når det ikke passer på et par dager.. Han mente jeg bare skulle kaste meg over han, jeg burde vel det.. :P han var i alle fall åpen,for at jeg kunne si ifra om hvilken periode vi var i!

Jaja.. Alt håp er vel ute for denne gang nå, hvis sjansene var små i går, er de minimale i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingra for at du kjenner litt stikninger fremover :jepp:

Åh, misunner deg stort den perioden her. Den er så uhyre spennende!

Ja, det er virkelig spennende! Håper bare det går like greit som sist, men redd det blir vanskeligere.. :P hvordan føles tanken på flere der, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må leve litt på dere som er i prøveland og min søster som får en tass om 2 mnd :)

Dersom jeg kommer inn på studier til høsten, så blir det ingen barn på 3 1/2 år. Så da spørs det om det blir noen fler i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utålmodigheten lenge leve.. ! Vet jo at det er usannsynlig at vi traff denne gangen, 1-3 dager før og 1-3 dager etter (tipper to dager før og to etter, det blir dårlige odds). Nå vil jeg bare komme over ikm og prøve på nytt! Neste gang vurderer jeg seriøst ordentlig eggløsningstester, brukte sånne med smiletegn første gangen jeg blr gravid, og da gikk det med en gang

Jaja, mai snart.. Mye som skjer, både på jobb og privat, mai er alltid et hardkjør! To konfirmasjoner fire timer unna og innspurt på jobb.. Bregynner å kjenne på at jeg virkelig gleder meg til sommerferien nå! Beste tiden på året

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får tenke at tiden går fortere når det er mye som skjer i mai ;)

Og, det er heldigvis litt fridager i mai også :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er fint at tiden går fort.. Samtidig som jeg gjerne vil stoppe den, jeg vil av denne karusellen! Rekker ikke alt jeg skal gjøre, uæææh! :P

Noen som har prøvd Adams matkasse, forresten? Vi fikk vår femte i dag, og er såå fornøyd! Får annenhver uke, og er for to personer (men nok til oss to pluss toåringen). Aldri spist så godt og variert, vi! Og lar oss inspirere til å gjenta oppskriftene i "friuka", gjerne med personlige endringer ☺️ Tipper vi bestiller for hver uke hvis jeg blir gravid, siden jeg var håpløs å leve med sist! Ville ikke ha noe mat, nektet å spise noe som helst som jeg har spist før.. Da må nye retter i inspirerende innpakning være gull, jeg har trua! :hjerter_rundt: Adams :rodmer:

Endret av FrøkenStrøken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6-7 dpo i dag (onsdag), tro hvor lenge jeg holder ut før jeg tester? Lurer på å prøve å vente til ikm, siden jeg uansett tror at vi traff dårlig, men så var det jo dette med at det er en liiiiten sjanse.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er fint at tiden går fort.. Samtidig som jeg gjerne vil stoppe den, jeg vil av denne karusellen! Rekker ikke alt jeg skal gjøre, uæææh! :P

Noen som har prøvd Adams matkasse, forresten? Vi fikk vår femte i dag, og er såå fornøyd! Får annenhver uke, og er for to personer (men nok til oss to pluss toåringen). Aldri spist så godt og variert, vi! Og lar oss inspirere til å gjenta oppskriftene i "friuka", gjerne med personlige endringer ☺️ Tipper vi bestiller for hver uke hvis jeg blir gravid, siden jeg var håpløs å leve med sist! Ville ikke ha noe mat, nektet å spise noe som helst som jeg har spist før.. Da må nye retter i inspirerende innpakning være gull, jeg har trua! :hjerter_rundt: Adams :rodmer:

Har ikke prøvd selv! Men noe av hovedgleden for meg er å finne nye middagsretter. Så jeg hadde mistet litt av den gleden (ja, jeg er rar :ler:). Jeg har hørt mange er fornøyd da, og tenker absolutt at det er noe jeg vil teste ut etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM snart, tipper i morgen, senest torsdag.. Føler meg ikke gravid, og testene viser det samme..

Mye å gjøre for tiden! En del klesstyr nå, nistrikker på ei jakke til toåringen som han skal ha til heøga (konfirmasjon). Så skal jeg forhåpentligvis sy litt før det blir opptrapping til "sesongavslutning" på jobb! Men førsommeren står på døra med sol og finvær, så ser lyst på livet ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er! :danse:

Satser på mer varme fremover nå. Tenk å kunne fått en mild mai uten sur vind og/eller piskregn på 17.mai :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Legger igjen et lite spor etter meg her inne :) Ønsker deg masse lykke til med prøvinga, håper det klaffer for dere snart :-)

Hilsen meg. (Snakka med deg på FB for ei stund siden og har bytta nick nå) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå koselig, Frøkenfryd! Blir gøy å kanskje følge deg også, etter hvert.. ?

I dag har jeg svidd av 500 kr på el-tester fra Clearblue, ønsker å se om syklusen er "som forventet".. Sitter og venter på første testresultat nå, eller.. Dvs andre, for den første fikk jeg feilmelding på.. Surt, siden de koster såpass mye! Håper ikke det gjør utslaget for at jeg trenger en ny pakke, satser på det ikke gjør det ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og da kom resultatet like etter at jeg postet, en tom "o". Bedre lykke i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å bruke så mye penger på slike ting, særlig når man ikke får det svaret man håper på - men det blir nok ;)

Men veldig greie de testene fra Clearblue da, man slipper å tyde streker, får svaret svart på hvitt (grått) ;)

Gubbelure har endelig kommet fram til at vi kan begynne å prøve, så prøvedagboka er oppe å går ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ el-test i dag også. Fire dager igjen, ifølge appen min, blir spennende å se om den stemmer! :)

Tok en "prøverunde" i går, og denne gangen SKAL vi klare annenhver dag hele perioden.. Og kanskje oftere når smiletegnene kommer :)

Endret av FrøkenStrøken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...