Gå til innhold

Mini-boks <3


boks

Anbefalte innlegg

Gleder meg veldig. Var så fint å se den lille sprelle rundt der på skjermen. Hadde helt glemt hvor magisk det er :hjerte:

Nå har det liksom offisielt gått opp for meg at vi skal ha en til :fnise:

Stakkars jenta vår er skikkelig dårlig igjen. Blir legevakten når hun våkner. Liker ikke at hun er SÅ mye syk altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg veldig. Var så fint å se den lille sprelle rundt der på skjermen. Hadde helt glemt hvor magisk det er :hjerte:

Nå har det liksom offisielt gått opp for meg at vi skal ha en til :fnise:

Stakkars jenta vår er skikkelig dårlig igjen. Blir legevakten når hun våkner. Liker ikke at hun er SÅ mye syk altså.

Lykke til på legevakten! Håper alt er bra :) og det er såå gøy at du skal ha en til =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble 3,5 time på legevakten. Var i grunn skikkelig sur når det endelig ble vår tur. Greit nok at hun ikke er livstruende syk eller noe, men å skulle sitte der med en unge som har 40 i feber i så mange timer for at andre bagateller som kom to timer etter oss skal få gå først blir liksom for dumt. Ørebetennelse trodde de. Håper hun blir bedre snart stakkars :(

Hihi Fionel, ganske sprøtt å tenke på. Men som vi gleder oss :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3,5 time er for dårlig! Men husker vi måtte vente ganske lenge i påsken når J var syk med høy feber og hva enn det var som feilet da. Føles ekstra urettferdig når det er små barn, og ihvertfall når det er noen som kommer inn etter dere som kommer foran i køen og det ikke er akutt.

Ørebetennelse er virkelig vondt, stakkars S! Håper hun snart blir bedre. Får hun noen behandling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også det. Hadde vært helt greit om det var akutte ting, men utover det syns jeg først er først altså. Idiotisk system. Fint for de som ventet 10 min, men jævlig kjipt for oss andre.

Hun har i begge ørene stakkars, har så vondt av henne. Tar seg til ørene og sier aua :( Vi fikk en kur vi kan hente ut hvis hun ikke blir bedre, men siden crpen bare var 26 og det kanskje bare er virus var det ikke så mye å gjøre annet enn paracet og saltvann. Får så vondt av henne når hun er så medtatt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff :( om hun er veldig påvirket ville jeg kanskje gått for kur jeg altså. Har hun vært mye plaget med ørene eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er heldigvis mer seg selv i dag, bortsett fra at det ser ut til at det har satt seg på balansen. Hun detter i ett sett. Stakkars lille jenta vår :(

Hun var ikke syk en eneste dag, mer eller mindre, før hun begynte i bhagen. Så siden november har hun hatt hvertfall to ørebetennelser. Så vil vel ikke si hun er plaget akkurat. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første året i barnehage gir jo ofte en del sykdom. Det er virkelig ikke småtteri de skal gjennom disse små!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har vært noen bøse mnd. Både hun og jeg var jo syke hver eneste dag fra november og til mars, og vært mye på oss alle siden også. Men mye heller at vi er syke enn henne altså. 

Satser på at høsten blir litt roligere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooog det var det konstatert lungebetennelse på a mor. Jeg gir seriøst snart opp. Er det ikke den ene så er det den andre, eller gjerne alle tre :hoho:

Sykemeldt litt ut i ferien, ny time på tirsdag og penicillin (som jeg egentlig ikke tåler :fnise: )

Snupp er heldigvis veldig mye bedre og koste seg veldig i bhagen i går. Hadde showet, kjeftet ( :ler: ) og tullet masse :hjerte: I dag hadde hun spist nesten fire skiver (!!!!) til lunsj. Endelig er det matlyst på ungen igjen. Hatt så vondt av henne for herregud hun var dårlig :(

Ellers er jeg 12 uker i dag, moro :) Håper det går bra med den lille der inne :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Oj huff så syke dere er :kose: Min mini var syk ukentlig fra nyttår og frem til påske og så tok det slutt. Var flere runder med ongangssyken, feber (kunne vare bare i en dag), ørebetennelse og div barnesykdommer. Håper dere og snart blir helt friske! :hjertesmil:

12 uker! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det gjelder her snart og for har mer eller mindre pågått siden 5.november.. :)

 

Ja, endelig forbi uke 12 :danse:

Fått time til OUL om 40 dager. Gleeeder oss :)

 

-----

Sofie er så søt. Når vi spør: "hva har mamma i magen?" så svarer hun "bebe". Hun forstår så mye nå at det er helt merkelig. Lille jenta er liksom ikke så liten lenger :)

 

I går kom hun hjem med bitemerke i fingeren :( Er 3. gangen det skjer noe lignende. Hun har blitt bitt to ganger og klort rett under øyet en gang. Kan ikke si jeg liker det :( Kjenner jeg får helt vondt i magen av at noen ikke er snille med den gode lille jenta mi. Men det er kanskje "vanlig" at noen barn biter osv?

 

I dag er siste dagen i bhagen for henne før 3 uker ferie. Gleder meg veldig til å ha ferie med henne :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt hun er :hjerte:

Det er nok dessverre vanlig at noen biter, men om det er samme unge som gjør det gjentatte ganger ville jeg tatt det opp med barnehagen. Men samtidig er det jo vanskelig å følge med absolutt alle samtidig, og et bitt er alt for fort gjort :( J kom hjem med et grumt bitemerke bak på skulderen i våres, det hadde heldigvis ikke gått hull på huden, men huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt hun er :hjerte:

Det er nok dessverre vanlig at noen biter, men om det er samme unge som gjør det gjentatte ganger ville jeg tatt det opp med barnehagen. Men samtidig er det jo vanskelig å følge med absolutt alle samtidig, og et bitt er alt for fort gjort :( J kom hjem med et grumt bitemerke bak på skulderen i våres, det hadde heldigvis ikke gått hull på huden, men huff.

Er jo i og for seg "godt" å se at det er flere som opplever det. Det var visst mange som hadde blitt bitt i går, vet ikke om det var én og samme unge på alle. Skjer det igjen kommer jeg til å ta det opp skikkelig hvertfall. 

 

----

Mæææææn ungen har vært grinete i dag (og hele uken for den saks skyld). Hentet henne i bhagen og da var hun sååååååå blid. Hadde bare vært blid og morsom (noe hun alltid er i bhaggen eller hos besteforeldre). Så fort hun ble satt i bilen var det i gang, og i dag er første gangen vi har hatt tantrum-unge gjennom hele handlinga. Er det lov å bli litt flau? :sjenert:

Må være en fase med trass eller frustrasjon for ALT, og da mener jeg virkelig ALT, blir liksom feil. 

Prøver så godt vi kan å hjelpe henne gjennom uten å bli sinte eller gi etter, men jeg må si jeg gleder meg litt til det er over for det er så frustrerende når ikke noe fungerer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er nesten godt å lese om andres trassige unger :laugh: Det er virkelig ikke enkelt å være liten, ville klare så mye selv, ikke klare å gjøre disse tingene og heller ikke kunne gjøre seg forstått. Og det er jammen ikke enkelt å være forelder heller i slike situasjoner, så ja, det er definitivt lov å være litt flau :P

J oppfører seg eksemplarisk hos farmor og i bhg, mens hjemme skal alt testes, han protesterer og gir oss noen kamper. Men jeg er egentlig glad han heller tar det ut på oss, i hvert fall i første omgang. Jeg tenker litt at man reagerer sterkest mot de man føler seg trygge på. Det er "greit" å klikke på mamma/pappa, fordi mamma/pappa er trygghet, på en måte. Men jeez, hvor er pauseknappen? :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten godt å lese om andres trassige unger :laugh: Det er virkelig ikke enkelt å være liten, ville klare så mye selv, ikke klare å gjøre disse tingene og heller ikke kunne gjøre seg forstått. Og det er jammen ikke enkelt å være forelder heller i slike situasjoner, så ja, det er definitivt lov å være litt flau :P

J oppfører seg eksemplarisk hos farmor og i bhg, mens hjemme skal alt testes, han protesterer og gir oss noen kamper. Men jeg er egentlig glad han heller tar det ut på oss, i hvert fall i første omgang. Jeg tenker litt at man reagerer sterkest mot de man føler seg trygge på. Det er "greit" å klikke på mamma/pappa, fordi mamma/pappa er trygghet, på en måte. Men jeez, hvor er pauseknappen? :bond:

Er så godt å se det ikke bare er her :fnise:

Pauseknapp hadde vært hendig. Herregud det går så fort :)

----

Elsker virkelig denne nye rutinen; våkne 03:30... Forstår det ikke for hun er jo trøtt, men klarer bare ikke finne ut av det. I dag var en sånn en hvor hun bare ikke gav seg. Sovnet en gang rundt midnatt selv og vært to turer på do i mellom, så mange timene ble det jo ikke. Hun holdt det gående til ca 05:15. Da har både hun og jeg sovnet litt til rundt 07, takk og lov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hallooo :) hvordan går det med dere? :klemmer:

Hei søte du :klem:

 

Her går det greit. Mye sykdom, sykehus, lege osv. Kjedelig. Satser på at det roer seg snart :) 

 

Ellers vokser magen så det knaker og lille hadde skikkelig oppvisning for meg i går. Satt bare og fniste på jobb :fnise: Veldig kos å kjenne liv! 

Rett under to uker til OUL og, gleeeeeder meg. (Og gruer meg, alle de teite tankene man kommer på altså :ler: )

 

Ellers startet snupp i barnehagen igjen på mandag etter ferien og i går ble hun syk. Hjemme med pappan i dag. Nå har hun eeeeeendelig sovnet (jeg er alene med henne, du vet jo hva som skjer da :fnise: ) og jeg skal snart i dusjen og finne sengen selv :)

 

Med dere da? Formen grei? :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...