Gå til innhold

Dyregod med en spire i magen


Dyregod

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bra at dere ikke ble skremt ;) Jeg har vært heldig med to fine fødsler jeg altså, skal ikke klage der :)

Det går bra her, faktisk mye bedre med alt! Det var overveldende å bli tobarnsmor i starten, men nå er det kos og ikke så stressende;)

MEN, jeg har fått bekkensmerter igjen :( Kjente det idag. Jeg har vel ikke vært forsiktig nok, har løftet storesøster og herjet litt vel mye med henne... Blir så skuffa altså. Er så redd det ikke vil gå helt over igjen :( Men om et par uker kan jeg begynne med trening igjen så da håper jeg det vil hjelpe.

Vi drar snart på hytta, det blir spennende å kjøre dit, håper det går radig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også fått bekkensmertene tilbake. Hvilken trening skal du begynne med?

Så kjedelig da...

Jeg skal først fremst trene på gruppetimer hos fysioterapeuten der jeg gikk da jeg var gravid. Vet ikke hva slags trening det er. Jeg har også lyst til å trene litt her hjemme, sykle litt og litt styrke. Får se hva fysio sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst til å trene hjemme. Liker ikke den studiotreninga, dørstokkmila er sinnsyk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst til å trene hjemme. Liker ikke den studiotreninga, dørstokkmila er sinnsyk...

Samme her... Det blir bare til at jeg er støttemedlem noen år hos fresh fitness, så da tenkte vi det er bedre å kjøpe litt utstyr til å ha her hjemme. Vi har jo kjøpt oss 250 kvm hus så endelig har vi plass ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmetrening ja!

 

Nettopp kjøpt en ro-maskin og har en cross-trainer i garasjen :) Må bare få ræva i gir...skulle tro det var mye enklere når den står parkert foran TV men den gang ei :)

 

Spennende fødselshistorie! Kan tenke meg det var skummelt da hun satt litt fast...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å ønske deg en god helg videre :hug::blomst:

Takk, så koselig :hjerte:

Godt å "høre" fra deg :)

Har du forresten instagram og har lyst på en følger til der? :) Bare å si ifra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, så koselig :hjerte:

Godt å "høre" fra deg :)

Har du forresten instagram og har lyst på en følger til der? :) Bare å si ifra!

jaa jeg trengte en liten "time out" etter fødsel, datt litt langt ned. Men nå er jeg "tilbake" jaa jeg har instagram! send meg en PM med navnet ditt, så legger jeg deg til  :danse:  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemmetrening ja!

Nettopp kjøpt en ro-maskin og har en cross-trainer i garasjen :) Må bare få ræva i gir...skulle tro det var mye enklere når den står parkert foran TV men den gang ei :)

Spennende fødselshistorie! Kan tenke meg det var skummelt da hun satt litt fast...

Det er virkelig ikke lettå komme igang med trening! Man må komme inn i det, da går det som regel greit for min del :) Jeg kan bli hekta på trening, må bare starte opp. Jeg trente 30 day shred ifjor sommer, det var morsomt og ga gode resultater! Så det skal jeg prøve igjen når jeg har trent litt hos fysio.

Ja, fødselen var en god opplevelse alt i alt,men tenker nå at det kunne jo vært skummelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her er jeg innom så vidt for å oppdatere litt. Har vært på hytta med lite tilgang på Internett, så har ikke vært her så mye. Men det går bra her, men har en urolig baby som sover lite på dagen. Hun er heldigvis ikke like ille hver kveld nå, men kan gråte endel og må ofte bysses med mange timer på kvelden og sover bare 5-30 min av gangen... Noen dager på hytta sov hun noen ganger opptil 2 timer av gangen og det var utrolig deilig! De som har babyer som sover lenge av gangen er heldige altså... Man får jo faktisk gjort ting ;)

Ellers blir jeg 30 år imorgen og mannen er ute for å finne gave til meg i siste liten som alltid ;) Men men, jeg er ikke så kravstor og vet at han ikke er av den romantiske typen. Men vi tenkte å smake et lite glass vin imorgen! Det blir godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen (om 2 timer) og nyyyyt det glasset med :vin::hoppendeglad:

Håper lillesøster snart knekker sovekoden, men hun er jo enda veldig fersk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk,Pyntestøv :)

Ja, du sier noe der, hun er jo så liten enda så kan jo ikke kreve så mye allerede. Merker det vel litt ekstra nå som storesøster er hjemme fra barnehagen. Det blir godt med hverdag og rutiner igjen. Jeg merker at jeg trives godt med det ;) Men jeg koser meg selvfølgelig masse med å ha storesøster hjemme. Hun er jo herlig og da.

Jeg skal ha begge alene på mandag pga planleggingsdag i barnehagen, merker at jeg gruer meg en smule... Hva kan jeg gjøre for at storesøster ikke går på veggen og at ikke lillesøster blir for krevende? Hvis noen har forslag så rop ut :)

Vi skal kjøpe seng til storesøster imorgen og lurer veldig på hva vi skal gå for. Mannen vil kjøpe stor seng så vi ikke må bytte den ut, men jeg er ikke enig siden hun blir så liten i den store senga. Og dessuten er det jo en evighet til hun vil vokse ut av en seng på 160 cm?! Noen som har erfaring med juniorseng og som har noen å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ta med storesøster på et lekeland, og ha lillesøster i et bæresjal/sele?

 

Vi har ikke tenkt å kjøpe storseng til Kasper før han er tre, rett og slett fordi han ikke prøver å komme seg ut av sprinkelsenga og sover pent og pyntlig natta igjennom. Hørt mange barn begynner å tusle inn til foreldrene på nattestid så fort de får storseng, så jeg nyter i det lengste å ha senga for oss selv (litt egoistisk altså). Da kjøper vi køyseng (som kan demonteres til vanlig seng, er nok 160). Vi har stort rom, så skal klinke til med en som har sklie og det hele fra Bohus :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...