Gå til innhold

Hvor mange brylluper var du i?


AnonymBruker

  

57 stemmer

  1. 1. Hvor mange brylluper var du i?

    • 1
      8
    • 2
      2
    • 3
      9
    • 4
      11
    • 5
      5
    • 6
      1
    • 7
      4
    • 8
      3
    • 9
      4
    • 10
      0
    • flere
      10


Anbefalte innlegg

Mange deler erfaringer om bryppuler, men jeg lurer på hvor denne erfaringer kommer fra? Hvor mange bryppuper har du vært i gjennom hele ditt liv? Som gjest eller brud/brugdom.

Selv er jeg 30 år og har vært på 6 bryllupsfeiringer som jeg kan huske.



Anonymous poster hash: ac076...a74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært i seks bryllup (stemte feil og stemte på fem bryllup) - tre vanlige kirkebryllup, et katolsk, et på tinghuset og et humanetisk hvor vielsen var ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 24 år og har vært i 12 bryllup. Litt famile (tante, kusiner osv), og en del venninner/kamerater som har giftet seg de siste 6 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rundt 25 (+/-)

Norge, utlandet, landsbygd, storby, grendahus, gymsal, hoteller, hagebryllup, betalbar, fri bar, kaffegjest, middagsgjest, overdådig luksus, spleisefest i hagen, kirkevielser, rådhus, ekteskap mellom personer av samme kjønn osv. .... jeg har sett det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemte 6, men kom på ett til rett etterpå.

Jeg var brudepike (blomsterpike) i ett da jeg var liten. Utenom dette og det som var da jeg og min kjære giftet oss har jeg vært i fem. Det er bryllupene til mine nærmeste søskenbarn, og til noen av mine tanter/onkler. Oj. Nå kom jeg på enda ett til. Det var til min bestefar da han giftet seg opp igjen etter at bestemor var død. Så jeg har vært i 8 brylluper til sammen som jeg kan komme på. :bryllup:



Anonymous poster hash: 5c493...c03
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemte 6, men kom på ett til rett etterpå.

Jeg var brudepike (blomsterpike) i ett da jeg var liten. Utenom dette og det som var da jeg og min kjære giftet oss har jeg vært i fem. Det er bryllupene til mine nærmeste søskenbarn, og til noen av mine tanter/onkler. Oj. Nå kom jeg på enda ett til. Det var til min bestefar da han giftet seg opp igjen etter at bestemor var død. Så jeg har vært i 8 brylluper til sammen som jeg kan komme på. :bryllup:

Anonymous poster hash: 5c493...c03

Jeg er 28 år, forresten.

Nå kom jeg på enda ett. Men den gangen skulle vi bare i kirka og visste ikke at det var bryllup samtidig. Så, det blir 9 for meg.

Anonymous poster hash: 5c493...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange deler erfaringer om bryppuler, men jeg lurer på hvor denne erfaringer kommer fra? Hvor mange bryppuper har du vært i gjennom hele ditt liv? Som gjest eller brud/brugdom.

Selv er jeg 30 år og har vært på 6 bryllupsfeiringer som jeg kan huske.

Anonymous poster hash: ac076...a74

En bryp puler? Ok...skjønner. 5 stk, alle uten et var dritkjedelig. Det som gikk an, var at det var et ok sted å ha det, flotte lokaler osv.

Anonymous poster hash: b7684...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først et som kaffegjest, så et langt ut på landet, så en venninne som ikke skulle giftet seg, så min bror midt i byen, så et til langt ut på landet. Til slutt samme venninne med annen og bedre mann i forstad til byen. Koselige på hver sin måte alle sammen (bortsett fra det første til min venninne). Har vært i kirken til flere, men det har jeg ikke tall på. Er 38 og håper det blir min tur snart.

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har vært gjest i 11 - et tinghusbryllup, et humanetisk med vielse i selskapslokalet, et med borgerlig vielse ute og resten kirkebryllup. I tillegg har jeg vært tilstede på noen kirkevielser hvor jeg ikke har vært på festen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemte 4 men har vært i 5, kom på et til etterpå.

1 som barn (familie)

4 som voksen (2 familie og 2 venner)



Anonymous poster hash: 8c85f...df1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...