Gå til innhold

Hvem betaler?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du sier at dette er bryllup nummer to for ham og det er vel antagelig grunnen til at de ikke ønsker å bidra til nok et bryllup?

Pinlig med slike annengangsbryllup for i talene så prøver de alle sammen å snakke om livet til bruden/brudgommen uten å nevne den andre ektemaken deres. Går ikke så veldig bra og man sitter der med en ekkel smak i kjeften.

Litt sent ute med den kanskje?

Anonymous poster hash: def01...cc0

Aldri for seint å snu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinlig med slike annengangsbryllup for i talene så prøver de alle sammen å snakke om livet til bruden/brudgommen uten å nevne den andre ektemaken deres. Går ikke så veldig bra og man sitter der med en ekkel smak i kjeften.

En av mine store frykter den dagen er at hans del av familien ikke klarer å la dagen handle om oss, men trekke inn ekskone og deres liv. Er det virkelig noen som gjør dette?

Anonymous poster hash: def01...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av mine store frykter den dagen er at hans del av familien ikke klarer å la dagen handle om oss, men trekke inn ekskone og deres liv. Er det virkelig noen som gjør dette?

Anonymous poster hash: def01...cc0

Vel, hun har/vært en del av hans liv, særlig hvis de har barn sammen, så det går kanskje ikke an å unngå det uten at mange år forsvinner fra hans liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine foreldre stiller med 3000 kr. De betaler vask av lokalet. Tror ikke svigers stiller med noe.



Anonymous poster hash: a894b...353
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hun har/vært en del av hans liv, særlig hvis de har barn sammen, så det går kanskje ikke an å unngå det uten at mange år forsvinner fra hans liv.

Er det eventuelt far eller mor til mannen som skal holde tale?

Anonymous poster hash: def01...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det eventuelt far eller mor til mannen som skal holde tale?

Anonymous poster hash: def01...cc0

Aner ikke, kan de ikk gå sammen med en tale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss betaler jeg, bruden. Har invistert penger før vi ble sammen, og har nå fridd. Naturlig å ta de ut og bruke til dette. Fin start på felles liv. Han vil jo bidra, men anser det jo som felles når vi gifter oss så kan likegodt bruk de på bryllupet. Han får heller ta bryllupsreisen om han vil. Håper han overrasker :laugh:



Anonymous poster hash: 2f0b8...96d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss betaler jeg, bruden. Har invistert penger før vi ble sammen, og har nå fridd. Naturlig å ta de ut og bruke til dette. Fin start på felles liv. Han vil jo bidra, men anser det jo som felles når vi gifter oss så kan likegodt bruk de på bryllupet. Han får heller ta bryllupsreisen om han vil. Håper han overrasker :laugh:

Anonymous poster hash: 2f0b8...96d

Gratulerer!! :D

Anonymous poster hash: def01...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...