Gå til innhold

Skal jeg fortelle venninnene mine?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og tre venninner er en VELDIG TETT gjeng. Vi snakker om absolutt ALT mellom himmel og jord, forteller hverandre ALT, og holder heelt tett på det. Vi gir hverandre råd og hjelper hverandre. Aldri hatt en så unik vennegjeng før. Vi er 18 år forresten.

De hjalp meg mye med problemer med en gutt. Det de ikke vet er at jeg lå med han og mistet jomfrudommen, noe vi SKAL fortelle hverandre.. Føler meg løs da han er en player og redd for hva de skal synes, men samtidig føler jeg for å fortelle det og snakke om det, men samtidig ikke..

Hva bør jeg gjøre? De har alle fortalt om sin første gang da det skjedde.. Eneste som hindrer meg er at jeg er redd for at de skal synes jeg er ufattelig dum som gjorde det med HAN

Anonymous poster hash: 2cc01...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og forresten kommer de til å få vite det før eller siden uansett, og tenker det er best de hører det fra meg. Vet ikke om jeg skal si det passende i en tekstmelding eller om det er bedre å gjøre det på fylla ellernoe haha..

Anonymous poster hash: 2cc01...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort er gjort og pult er pult. Jeg synes du skal slutte å angre på at du hadde sex, og snakke med venninne dine om dette. Om de virkelig er venninner, viser de deg den støtten og forståelsen du trenger. Hvis ikke, vet du i alle fall hvordan de egentlig er.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

Si det. Dere er bestevenner, sånt skal man fortelle. Ikke vær redd, hvis dere er så gode venner som du sier, så kommer de til å støtte deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort er gjort og pult er pult. Jeg synes du skal slutte å angre på at du hadde sex, og snakke med venninne dine om dette. Om de virkelig er venninner, viser de deg den støtten og forståelsen du trenger. Hvis ikke, vet du i alle fall hvordan de egentlig er.

dette! 

Anonymous poster hash: 962cb...c70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 år, det var sent ute. Ville sagt jeg var 16 ihvertfall.

Anonymous poster hash: 23569...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okeei, det er så lenge siden og ekstra vanskelig å si det når jeg først har ventet så lenge! Hvordan kan jeg skrive det? På melding, køare ikke si det haha

Anonymous poster hash: 2cc01...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At venninner SKAL fortelle hverandre og dele alt er tull, det vil du se og forstå når du blir eldre.

Ønsker du ikke fortelle så lar du ganske enkelt være. Spør de så er det helt lovlig å svare at det er privat, eller noe du ikke ønsker å prate om.

Ulempen med å dele alt med venninner er at dersom dere blir uvenner en vakker dag, så angrer du på at du har delt så mye av ditt privatliv. At dere aldri vil bli uvenner kan du godt tenke, men ingen vet hva morgendagen bringer.

Anonymous poster hash: d794d...89b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og tre venninner er en VELDIG TETT gjeng. Vi snakker om absolutt ALT mellom himmel og jord, forteller hverandre ALT, og holder heelt tett på det. Vi gir hverandre råd og hjelper hverandre. Aldri hatt en så unik vennegjeng før. Vi er 18 år forresten.

De hjalp meg mye med problemer med en gutt. Det de ikke vet er at jeg lå med han og mistet jomfrudommen, noe vi SKAL fortelle hverandre.. Føler meg løs da han er en player og redd for hva de skal synes, men samtidig føler jeg for å fortelle det og snakke om det, men samtidig ikke..

Hva bør jeg gjøre? De har alle fortalt om sin første gang da det skjedde.. Eneste som hindrer meg er at jeg er redd for at de skal synes jeg er ufattelig dum som gjorde det med HAN

Anonymous poster hash: 2cc01...7c2

 

Hvorfor i alle dager har du plikt til å fortelle venninnene dine noe privat? Det har de ikke en dritt med. Og hvorfor bruker dere (antar at dere gjør det, ikke bare du) håpløse grenser som "løs". Det gir ikke mening. Skal det være andre regler for jenter enn for gutter hos dere da? Hva galt har du gjort hvis begge hadde lyst?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du lå med en player og visste han var det, så kan du bare skylde på deg selv for å ha vært slik en idiot.

Anonymous poster hash: 964c2...c77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du MÅ ikke fortelle bestevenneninndene dine noe som helst, men om du VIL det så sier du det jo!
Bare å si neste gang dere er sammen det "skål for at jomfrudommen min endelig er borte også nå da, jenter!" og hvis de sier noe på at du valgte han fyren du valgte så si at du såklart ville ha en som hadde erfaring siden det var første gangen din :)



Anonymous poster hash: 6c669...883
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du MÅ ikke fortelle bestevenneninndene dine noe som helst, men om du VIL det så sier du det jo!

Bare å si neste gang dere er sammen det "skål for at jomfrudommen min endelig er borte også nå da, jenter!" og hvis de sier noe på at du valgte han fyren du valgte så si at du såklart ville ha en som hadde erfaring siden det var første gangen din :)

Anonymous poster hash: 6c669...883

 

Og legge til "Woah...Er det slik sex føles som? Var helt greit liksom, men trodde det skulle være SÅ mye bedre, enten det eller kanskje han var dårlig utstyrt/Dårlig i senga...Jeg vet ikke jeg...Skål for at jeg har mistet jomfrudommen" :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm kan jo si det på den måten ja! Eller så venter jeg til en dag vi er på fylla, alt er lettere med alkohol i blodet!

Ts

Anonymous poster hash: 2cc01...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...