Gå til innhold

Utvikle sin seksuelle legning?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge fantisert om å ha sex med en dame eller et par.

Har skaffet en konto på et forum, og fått kontakt.

Men jeg vet ikke om jeg egentlig tør eller vil i realiteten. Og de vet jo foreløpig ikke at jeg er ny og usikker.

Har noen her inne prøvd å gå over i noe slikt før? Er det mulig, ok?

Anonymous poster hash: 8f790...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det viktigste å huske på med sånne ting er at du ikke har noen kontrakt med noen som sier at du må gjennomføre det. om du på hvilket som helst tidspunkt føler at dette ikke er noe du vil, så har du lov til å gå din vei. du skylder ikke noen noe som helst. husk å ha det i tankene hele tiden.



Anonymous poster hash: b3aa8...57e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er usikker på hva du mener med "gå over i noe slikt før"? Mener du å ha sex med et nytt kjønn? 

 

I såfall er det en gang for alt, og om du vil og når du er klar så faller bitene på plass stort sett av seg selv. "Ikkje få panikk": Det er ingen som forventer at du skal være en super gud i senga første gang. Bare brukt tid og føl deg frem. 

 

Og husk at det ikke er noe du må. Det er din kropp, og du velger selv hva du vil være med på: Får du kontakt med noen, men finner ut at du ikke har lyst er det helt OK og si at du ikke ønsker allikvel. De aller, aller, aller, aller fleste vil både ha forståelse for det, og være glad for at du gjennomfører noen du kanskje ikke har så lyst på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Utvikle sin seksuelle legning?

Hmm, forstod ikke helt den.

Betyr det at jeg som er lesbisk kan utvikle meg til å bli hetero?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, forstod ikke helt den.

Betyr det at jeg som er lesbisk kan utvikle meg til å bli hetero?

En som er hetero kan i hvert fall utvikle seg til å bli lesbisk (se: arsinoe.se).

Anonymous poster hash: b68e5...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...