Gå til innhold

Jeg skal ha sex etterpå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg suger så klarer jeg ikke alltid å svelge unna så mye spytt, så da vil det naturligvis komme endel på penis. Om penisen er helt tørr, blir det ubehagelig for mannen. Når jeg runker er hendene mine tørre, men igjen, selve penishodet skal være vått. Noen ganger så trenger man heller ikke så mye spytt eller glidemiddel siden mannen produserer precum (gledesdråper). 

 

Edit: Mye av dette er sånn som du finner ut av etterhvert. Første gang jeg skulle ha sex var det mye av dette jeg ikke visste, men som kjæresten min lærte meg og som jeg selv fant ut.

hæ, skal penishodet være vått? jeg bruker hverken glidemiddel, spytt og produserer aldri precum, men jeg klarer fint å runke for det.

Anonymous poster hash: dabc1...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HerName

hæ, skal penishodet være vått? jeg bruker hverken glidemiddel, spytt og produserer aldri precum, men jeg klarer fint å runke for det. Anonymous poster hash: dabc1...e44

Jeg sier bare det min kjæreste har sagt til meg. Når det er helt tørt, så synes han at det er ubehagelig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier bare det min kjæreste har sagt til meg. Når det er helt tørt, så synes han at det er ubehagelig.

jaja, penishodet mitt er aldri helt tørt, det er jo det forhuden er til for å holde det fuktig.

Anonymous poster hash: dabc1...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takk for utfyllende svar. Når man suger forstår jeg at mye spytt er helt nødvendig, men hva med runking da? Trenger jeg noe da eller er det godt med tørre hender? Og jeg ser ikke helt hvordan man skal få så mye spytt under sugingen. 

 

Jeg får se litt hva det blir til. Han er veldig ivrig, men også tålmodig og tar hensyn. Det kan jo hende det ikke blir noe av sugingen før senere. :) Jeg synes det er litt pinlig at jeg er så uerfaren, men får håpe det ikke gjør noe for han. Han sier det ikke gjør noe, men man vet jo aldri helt sikkert... 

Anonymous poster hash: e5301...31a

 

Du trenger virkelig ikke tenke på suging når det er ditt første samleie!

Jeg begynte ikke å suge før etter maaaaange samleier, for det første fordi det allerede var nok "nytt" å komme inn i , og for det andre fordi unge gutter ofte får orgasme veldig (!) fort når de blir sugd og da er jo ikke penisen hard til å fullføre resten av samleiet....

Eneste du kommer til å fikle litt med er hendene på penisen hans i noen minutter kanskje. Det er veldig lett å runke, holdt et solid drep rundt penisen hans så merker du fort hvor og hvordan det går ann å "dra". Det diggeste for de er penishodet og overgangen til penishode, så du trenger ikke holde hånden så langt ned på tissen, bedre langt ut i stedet. :)

Anonymous poster hash: 9823f...977

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerName

 

jaja, penishodet mitt er aldri helt tørt, det er jo det forhuden er til for å holde det fuktig.

Anonymous poster hash: dabc1...e44

 

Når jeg runker kjæresten så kan det bli litt tørt, derfor jeg skrev det jeg skrev  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du trenger virkelig ikke tenke på suging når det er ditt første samleie!

Jeg begynte ikke å suge før etter maaaaange samleier, for det første fordi det allerede var nok "nytt" å komme inn i , og for det andre fordi unge gutter ofte får orgasme veldig (!) fort når de blir sugd og da er jo ikke penisen hard til å fullføre resten av samleiet....

Eneste du kommer til å fikle litt med er hendene på penisen hans i noen minutter kanskje. Det er veldig lett å runke, holdt et solid drep rundt penisen hans så merker du fort hvor og hvordan det går ann å "dra". Det diggeste for de er penishodet og overgangen til penishode, så du trenger ikke holde hånden så langt ned på tissen, bedre langt ut i stedet. :)

Anonymous poster hash: 9823f...977

 

Takk for så godt svar! Nå er det over! Det gikk overraskende greit, men litt vondt med penetrering. Han tok seg likevel god tid, og det gikk etter hvert. Fortsatt litt vondt på slutten også, men dette er vel kanskje noe som går seg til etter et par ganger med han? 

 

Jeg prøvde å suge han, noe som var latterlig mye enklere enn hva jeg hadde trodd. Han er ingen ungutt, så han er veldig utholdende. Han sa jeg var veldig flink, og det håper og tror jeg han mener også. Spennende, og absolutt ikke en ille første gang. 

Anonymous poster hash: e5301...31a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...