Gå til innhold

Disproposjonalt store pupper = sexobjekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har svære pupper, som ikke passer til kroppen min overhodet. De ser rett og slett veldig feil ut på en ellers slank kropp. Jeg begynte å få pupper i 10årsalderen, og allerede da begynte blikkene å gå fra ansiktet mitt og nedover. Hvis jeg er ute på byen kan jeg belage meg på at puppene mine blir beglodd av alt og alle, og det er ikke sjeldent at jeg blir spurt om jeg har tatt silikon. Jeg har til og med blitt kontaktet via Facebook av folk jeg har møtt i forbifarten som har villet betale meg for bilder/webcam/å komme på besøk for å "ta på" dem. Jeg har også fått kommentarer som "du er sikkert vill i senga" o.l., ikke basert på noe annet enn utseende mitt. Jeg synes at det er ganske ubehagelig, og føler at folk automatisk tenker sex når de ser meg, fremfor å tenke på hvem jeg er som person. Why?



Anonymous poster hash: 8f33a...fd7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Damer med store pupper blir sett på som sexobjekt, det er bare slik det er.
Kjenner meg igjen i det du skriver. Puppene mine er også unormalt store for kroppsstørrelsen min. På fest hender det ofte at både jenter og gutter spør om de kan ta på dem, folk tror jeg har silikon og når jeg en sjelden gang viser kløft så føler jeg meg ubekvem fordi folk glaner.
Mange tror også jeg er skikkelig vill i senga..
 

Endret av frk91
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig igjen her jeg og, har veldig store pupper og er en slank jente på 160. Opplever også å få stygge blikk fra eldre kvinner når  jeg går med tettsittende klær. Synes faktisk dette er et reellt problem, som også er omtrent tabubelagt ettersom de som ikke selv har opplevd det ikke forstår at det er et stort problem.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svære pupper, som ikke passer til kroppen min overhodet. De ser rett og slett veldig feil ut på en ellers slank kropp. Jeg begynte å få pupper i 10årsalderen, og allerede da begynte blikkene å gå fra ansiktet mitt og nedover. Hvis jeg er ute på byen kan jeg belage meg på at puppene mine blir beglodd av alt og alle, og det er ikke sjeldent at jeg blir spurt om jeg har tatt silikon. Jeg har til og med blitt kontaktet via Facebook av folk jeg har møtt i forbifarten som har villet betale meg for bilder/webcam/å komme på besøk for å "ta på" dem. Jeg har også fått kommentarer som "du er sikkert vill i senga" o.l., ikke basert på noe annet enn utseende mitt. Jeg synes at det er ganske ubehagelig, og føler at folk automatisk tenker sex når de ser meg, fremfor å tenke på hvem jeg er som person. Why?

Anonymous poster hash: 8f33a...fd7

Ja men vi gutter er bare så glade i pupper at vi blir som logrende labradorer.😅 Bare se på det som noe positivt. Vi tenker ikke negativt om sånne som deg, vi derimot elsker det, og sliter med å skjule det. Det blir som når en unge som elsker søtsaker får gå bananas i godteributikken.:P

Anonymous poster hash: 36adb...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Plaget meg også da jeg var ung for venninne mine mente jeg skulle gå med høye gensere for å skjule puppesprekken. Eller vanlige t skjorter.Kunne ikke gå med vanlig singlet for da var jeg hore pga utringningen .

 

Forsøkte å gjemme dem i sportsbher men får sprekk da også, og det er visst en skam å vise frem pupper om du har store pupper. Har du små kan du gå i singlet men ikke om du har store, da må du gjemme dem!

 

Forbanna tull!

Vær stolt over puppene dine  :blomst: Nå går jeg i tettsittende singletter så mye jeg vil på sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plaget meg også da jeg var ung for venninne mine mente jeg skulle gå med høye gensere for å skjule puppesprekken. Eller vanlige t skjorter.Kunne ikke gå med vanlig singlet for da var jeg hore pga utringningen .

Forsøkte å gjemme dem i sportsbher men får sprekk da også, og det er visst en skam å vise frem pupper om du har store pupper. Har du små kan du gå i singlet men ikke om du har store, da må du gjemme dem!

Forbanna tull!

Vær stolt over puppene dine :blomst: Nå går jeg i tettsittende singletter så mye jeg vil på sommeren :)

Nå fikk jeg lyst på pupp, hehe😄

Anonymous poster hash: 36adb...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...