Gå til innhold

Vil gjerne ha litt input fra dere mannfolk.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har et lite problem som gnager litt på meg. Eller, det er et stort problem egentlig.

Jeg mister sexlysten totalt når jeg bruker hormonell prevensjon. Det er som å skru av en bryter, med en gang hormonene går inn, går sexlysten ut. På toppen av det hele har jeg lateksallergi, noe som gjør at å bare bruke kondomer blir svindyrt. Har dessuten en "tilstand" som gjør at det beste for meg sånn ellers er nettopp å bruke hormonell prevensjon.

Jeg skjønner jo at dette blir kjipt for kjæresten min. Han har jo forståelse for at dette ikke er noe jeg kan noe for. Jeg er bare redd for at han ikke er helt ærlig med dette når jeg prøver å snakke med han, så da spør jeg her om deres mening.

Jeg prøver å være like "spontant seksuell" som når jeg faktisk har lyst på sex selv. Vi har ikke penetrerende sex, men jeg gir han ofte BJ's and en håndjager. Overrasker han gjerne i dusjen, eller at jeg har på meg litt find undertøy når han kommer hjem fra jobb(han slutter 1 time senere enn meg). Han får seg litt nesten hver dag, men det er jo som sagt hånda og munnen som gjør mesteparten av det.

Jeg prøver liksom og gi han samme opplevelsene som vi hadde før, selvom jeg ikke orker tanken på penetrerende sex. Dette blir jo ikke på livstid, det blir bare til vi får et barn eller to, og da tenker jeg og sterilisere meg for å elimere problemet. Men dette blir jo litt tid til.

Han får lov til å leke med puppene mine mens jeg holder på, og jeg prøver å fokusere veldig på å gi han gode opplevelser. Innimellom kan jeg få lyst på en orgasme selv også når han knar lenge nok, så det blir jo penetrerende sex for oss begge litt innimellom. Sånn ca. 1 gang i måneden, noen ganger oftere, noen ganger sjeldnere.

Kunne dere levd sånn et par år, eller ville dere sett på det som "for lite"?

Jeg liker å tilfredsstille han, og det er ikke det at jeg føler meg forpliktet sånn sett. Jeg bare vil så gjerne gi han litt.

Anonymous poster hash: c881e...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når typen din ikke synes lateksfrie kondomer er verdt pengene er det fordi han ikke synes sex med kondom er verdt det eller fordi han ikke synes sex er verdt 25 kroner?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av delene. Det er jeg som ikke er fan av kondomer, fordi at de lateksfrie har en litt annen tekstur og revner lett. For det første gpr vi igjennom 3 stykker før vi får en helskinnet på, for det andre ryker de ofte under samleiet, og blir da en unyttig utgift i mine øyne.

Anonymous poster hash: c881e...fff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av delene. Det er jeg som ikke er fan av kondomer, fordi at de lateksfrie har en litt annen tekstur og revner lett. For det første gpr vi igjennom 3 stykker før vi får en helskinnet på, for det andre ryker de ofte under samleiet, og blir da en unyttig utgift i mine øyne.

Anonymous poster hash: c881e...fff

Og med unyttig mener jeg da at vi bruker 100 kroner per samleie, for noe som uansett blir ubeskyttet sex. Tenkte jeg heller fikk oppklare, før noen klagde på ordet "unyttig".

Anonymous poster hash: c881e...fff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg har et lite problem som gnager litt på meg. Eller, det er et stort problem egentlig.

Jeg mister sexlysten totalt når jeg bruker hormonell prevensjon. Det er som å skru av en bryter, med en gang hormonene går inn, går sexlysten ut. På toppen av det hele har jeg lateksallergi, noe som gjør at å bare bruke kondomer blir svindyrt. Har dessuten en "tilstand" som gjør at det beste for meg sånn ellers er nettopp å bruke hormonell prevensjon.

Jeg skjønner jo at dette blir kjipt for kjæresten min. Han har jo forståelse for at dette ikke er noe jeg kan noe for. Jeg er bare redd for at han ikke er helt ærlig med dette når jeg prøver å snakke med han, så da spør jeg her om deres mening.

Jeg prøver å være like "spontant seksuell" som når jeg faktisk har lyst på sex selv. Vi har ikke penetrerende sex, men jeg gir han ofte BJ's and en håndjager. Overrasker han gjerne i dusjen, eller at jeg har på meg litt find undertøy når han kommer hjem fra jobb(han slutter 1 time senere enn meg). Han får seg litt nesten hver dag, men det er jo som sagt hånda og munnen som gjør mesteparten av det.

Jeg prøver liksom og gi han samme opplevelsene som vi hadde før, selvom jeg ikke orker tanken på penetrerende sex. Dette blir jo ikke på livstid, det blir bare til vi får et barn eller to, og da tenker jeg og sterilisere meg for å elimere problemet. Men dette blir jo litt tid til.

Han får lov til å leke med puppene mine mens jeg holder på, og jeg prøver å fokusere veldig på å gi han gode opplevelser. Innimellom kan jeg få lyst på en orgasme selv også når han knar lenge nok, så det blir jo penetrerende sex for oss begge litt innimellom. Sånn ca. 1 gang i måneden, noen ganger oftere, noen ganger sjeldnere.

Kunne dere levd sånn et par år, eller ville dere sett på det som "for lite"?

Jeg liker å tilfredsstille han, og det er ikke det at jeg føler meg forpliktet sånn sett. Jeg bare vil så gjerne gi han litt.

Anonymous poster hash: c881e...fff

Helt ok for meg, men jeg ville også ha pult deg I munnen da.

Anonymous poster hash: 63419...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ok for meg, men jeg ville også ha pult deg I munnen da.

Anonymous poster hash: 63419...4d8

Til neste gang, det er en uting å sitere hele innlegget når det ikke er nødvendig.

Anonymous poster hash: 59ab2...201

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til neste gang, det er en uting å sitere hele innlegget når det ikke er nødvendig.

Anonymous poster hash: 59ab2...201

Gjesp!

Anonymous poster hash: 63419...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også aseksuell av p-piller. Dvs jeg hadde en jeg ble kåt av, men den fikk jeg også depressive symptomer og litt angstlignende plager av. Har du prøvd ulike hormonsammensetninger?

Jeg synes det høres ødeleggende ut å kneble egen seksualitet og bare betjene ham ikke flere år. Ikke sunt for forholdet heller, når han heller ikke blir begjært.

Dropp pillen og vær kåt heller. Har du regelmessig syklus, bruk hjelpemidler som Lady comp, temperaturmåling osv til å kartlegge syklus. Da kan dere finne noen perioder der samleie er så godt som trygt. Dere kan hoppe av i svingen i tillegg hvis dere blir stressa. Og fortsette med gjensidig oral og gjensidig onani også, med forskjellen at begge har glede av det. Kobberspiral vil også være god prevensjon.

Anonymous poster hash: 354a9...708

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv andre merker mer p-piller da de ulike merkene kan ha ulik effekt på deg, evt se posten over denne.

 

¨Til spørsmålet ditt: Jeg hadde nok tålt det en god stund, men det hadde jo vært litt kjipt å ikke få tilfredsstille deg også, jeg hadde sikkert tenkt at du ble lei etterhvert.



Anonymous poster hash: 83ec7...908
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS igjen her, og takk for masse svar.

Jeg kan ikke bruke P-piller, da jeg fikk en blodpropp i den ene lungen for et par år siden, grunnet p-piller. Så de alternativene jeg har er p-stav og p-sprøyte. Kobberspiral funket også heller dårlig, da jeg hadde konstante blødninger i 7 måneder når jeg prøvde.

Jeg føler overhodet ikke at min seksualitet er kneblet, vi har jo fortsatt er seksuelt forhold. Jeg syns faktisk det er ganske sexy med blowjobs, og nyter å gi ham det. Jeg sliter rett og slett bare med å bli våt og avslappet nok til at det ikke gjør vondt med penetrering. Og det har ingenting med han og gjøre. Han slikker meg jo innimellom, og gir meg en runde når jeg vil, så jeg føler liksom ikke at jeg er utelatt. Det er bare det med penetrerende sex som blir litt problematisk.

Ja, vi koser og kysser og klår ofte, stortsett hver kveld når vi legger oss, hvis ikke en av oss er veldig trøtt og sovner. Også i løpet av kvelden når vi ser på TV og gamer og sånn.

Anonymous poster hash: c881e...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i et par år, nei. hadde ikke orket det.



Anonymous poster hash: 90b67...691
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hva? Jeg har vært i forhold med samboer i 7 år, vi har to barn. I den tiden har jeg fått kanskje tre blowjobs. Vi har sex røfflig én gang i måneden. Hun styrer alt med det rare humøret sitt.

Men jeg elsker henne faktisk for mer enn sexen. Hun er en morsom, oppegående, stadig overraskende dame og en knallgod mama til de små.

Får samboeren din seg noe hver dag er han den heldigste mannen jeg vet om!

Dessuten skjønner jeg ikke hvorfor dere i fast forhold i det hele tatt bruker kondom.

Anonymous poster hash: c2740...4b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg har et lite problem som gnager litt på meg. Eller, det er et stort problem egentlig.

Jeg mister sexlysten totalt når jeg bruker hormonell prevensjon. Det er som å skru av en bryter, med en gang hormonene går inn, går sexlysten ut. På toppen av det hele har jeg lateksallergi, noe som gjør at å bare bruke kondomer blir svindyrt. Har dessuten en "tilstand" som gjør at det beste for meg sånn ellers er nettopp å bruke hormonell prevensjon.

Jeg skjønner jo at dette blir kjipt for kjæresten min. Han har jo forståelse for at dette ikke er noe jeg kan noe for. Jeg er bare redd for at han ikke er helt ærlig med dette når jeg prøver å snakke med han, så da spør jeg her om deres mening.

Jeg prøver å være like "spontant seksuell" som når jeg faktisk har lyst på sex selv. Vi har ikke penetrerende sex, men jeg gir han ofte BJ's and en håndjager. Overrasker han gjerne i dusjen, eller at jeg har på meg litt find undertøy når han kommer hjem fra jobb(han slutter 1 time senere enn meg). Han får seg litt nesten hver dag, men det er jo som sagt hånda og munnen som gjør mesteparten av det.

Jeg prøver liksom og gi han samme opplevelsene som vi hadde før, selvom jeg ikke orker tanken på penetrerende sex. Dette blir jo ikke på livstid, det blir bare til vi får et barn eller to, og da tenker jeg og sterilisere meg for å elimere problemet. Men dette blir jo litt tid til.

Han får lov til å leke med puppene mine mens jeg holder på, og jeg prøver å fokusere veldig på å gi han gode opplevelser. Innimellom kan jeg få lyst på en orgasme selv også når han knar lenge nok, så det blir jo penetrerende sex for oss begge litt innimellom. Sånn ca. 1 gang i måneden, noen ganger oftere, noen ganger sjeldnere.

Kunne dere levd sånn et par år, eller ville dere sett på det som "for lite"?

Jeg liker å tilfredsstille han, og det er ikke det at jeg føler meg forpliktet sånn sett. Jeg bare vil så gjerne gi han litt.

Anonymous poster hash: c881e...fff

Bare gled deg til å slutte på p-pillene/hormonbasert prevensjonsmidler. Etter kjæresten min og jeg fikk vårt første barn nå for litt siden bruker hun nå kobberspiral og du verden for en annen kvinne hun har blitt! Vi jkan ha pult skikkelig med at hun har fått 5 orgasmer. En time senere er hun like kåt igjen. Jeg elsker det! Nå er hun mer klåfingra enn jeg er selv 😂

Anonymous poster hash: 7730e...1a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS igjen her, og takk for masse svar.

Jeg kan ikke bruke P-piller, da jeg fikk en blodpropp i den ene lungen for et par år siden, grunnet p-piller. Så de alternativene jeg har er p-stav og p-sprøyte. Kobberspiral funket også heller dårlig, da jeg hadde konstante blødninger i 7 måneder når jeg prøvde.

Anonymous poster hash: c881e...fff

 

Kan være verdt å prøve en gang til, det har mye å si hvor flink den som setter den inn er. Dama mi hadde det som deg første gangen hun prøvde, men gang nummer to ble den satt bedre inn, og det har vært uproblematisk. Finn en lege/gyn som uttrykker sikkerhet/trygghet i forhold til å sette inn, og gjerne en yngre nyutdannet, siden det har mer oppdatert kunnskap. 

Anonymous poster hash: 682a7...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...