Gå til innhold

Sex med prostata operert mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Mannen min er nylig blitt friskmeldt fra kreft. Fikk prostata kreft i ung alder. Noen med erfaring rundt dette med sex etter denne type operasjon? Vet det kan ta opptil et år før alt fungerer som det skal. Og ja, jeg er kjempe lykkelig for at alt er gått bra!!



Anonymous poster hash: 4d2f2...4a7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fungerer det ikke etterpå bør dere vurdere implantat. Finnes flere typer. Søk om tema. Penile implant. Omfattende operasjon, men skal gi bra resultat. Implantat opp til 26cm. Tror det er Riksen som utfører det i Norge. Fungerer den eller sånn halvveis bør urologen vurdere tiltak. Use it or .... Husk at tid er en viktig faktor. Ikke akseper å vente, penis krymper.

Anonymous poster hash: a3e83...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer det ikke etterpå bør dere vurdere implantat. Finnes flere typer. Søk om tema. Penile implant. Omfattende operasjon, men skal gi bra resultat. Implantat opp til 26cm. Tror det er Riksen som utfører det i Norge. Fungerer den eller sånn halvveis bør urologen vurdere tiltak. Use it or .... Husk at tid er en viktig faktor. Ikke akseper å vente, penis krymper.

Anonymous poster hash: a3e83...cdf

 

 Hæ? Penis krymper? Pga? Så menn uten et aktiv sexliv risikerer at penisen krymper?

 

Anonymous poster hash: 4d2f2...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks måtte operere. Alt sluttet å fungere etterpå. Manglet ereksjon, men mistet også sexlyst. Vi er ikke sammen i dag, for å si det slik.



Anonymous poster hash: 05e5a...14e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Min eks måtte operere. Alt sluttet å fungere etterpå. Manglet ereksjon, men mistet også sexlyst. Vi er ikke sammen i dag, for å si det slik.

Anonymous poster hash: 05e5a...14e

 

du forlot en mann som opplevde noen av den verste kreftformen en mann kan oppelve? jaja, utakk er jo verdens lønn.

Anonymous poster hash: 11625...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du forlot en mann som opplevde noen av den verste kreftformen en mann kan oppelve? jaja, utakk er jo verdens lønn.

Anonymous poster hash: 11625...648

Det sier ALT om sånne personer. Har ikke ord..

Anonymous poster hash: e4bb1...104

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

du forlot en mann som opplevde noen av den verste kreftformen en mann kan oppelve? jaja, utakk er jo verdens lønn.

Anonymous poster hash: 11625...648

 

Man må jo elske hverandre for å være sammen da. :klaske: Hvis det ikker funker, så funker det ikke. Det er nok ingen mann som vil at en dame skal være der for han fordi hun syns synd på han. Tenk så ydmykende! 

Anonymous poster hash: 1b7b0...ba8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks måtte operere. Alt sluttet å fungere etterpå. Manglet ereksjon, men mistet også sexlyst. Vi er ikke sammen i dag, for å si det slik.

Anonymous poster hash: 05e5a...14e

Elsket du han før kuken sluttet fungere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Oj, gå fra en pga av ereksjonsproblemmer etter operasjon. Sexlysten har ikke noe med prostata å gjøre, muligens din oppførsel.....

Endret av Trude.lutt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer det ikke etterpå bør dere vurdere implantat. Finnes flere typer. Søk om tema. Penile implant. Omfattende operasjon, men skal gi bra resultat. Implantat opp til 26cm. Tror det er Riksen som utfører det i Norge. Fungerer den eller sånn halvveis bør urologen vurdere tiltak. Use it or .... Husk at tid er en viktig faktor. Ikke akseper å vente, penis krymper.

Anonymous poster hash: a3e83...cdf

Idiot

Anonymous poster hash: 09c48...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiot Anonymous poster hash: 09c48...98f

Leger som snakker om dette i et faglig forum med verdens ledende urologer og kirurger som jobber med problemstillingen tar opp dette som en faktor. Hinnen som svamplegemet, corpus cavernosa, omsluttes av mister sin fleksibilitet ved manglende vedlikeholds ereksjoner. Å kalle folk idiot forandrer ikke dette faktum. De anbefaler at pasienter som trenger hjelp bør få dette raskere en hva som har vært praksis.

Anonymous poster hash: a3e83...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er sammen med en som er operert for tarmkreft, ble helt ødelagt. mista potensen, så må gå på dyre medisiner. Har mista sædproduksjonen , så det kommer ikke ut noe omtrent. sier jeg selv at jeg aldri blir gravid. Ganske frekk syns jeg når han klager på meg i senga, at jeg ikke er med på ditt og datt, og nei vi fungerte  visst ikke fordi jeg ikke likte anal. Latterlig, enn hans problemer ?? Ikke kan han gjøre meg gravid, så jeg temmelig forbanna når han kommer med sånt. Han burde være fornøyd med at jeg holder ut, enn så lenge. Jeg er 30 , kåt og verpesyk !



Anonymous poster hash: b48d0...38a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Oj, gå fra en pga av ereksjonsproblemmer etter operasjon. Sexlysten har ikke noe med prostata å gjøre, muligens din oppførsel.....

 

Du vet ikke hva du snakker om!

Sexlysten har noe med operasjonen og hans helse å gjøre. Etter operasjonen ble han impotent og det var andre forhold som også innvirket på sexlysten.

Hadde jeg vært 60 hadde det neppe gjort noe, men når man er 30 år har man behov for et sexliv. Hvis partneren ikke er i stand til å tilfredsstille, så får man ta konsekvensen av det, selv om det kan virke kynisk. Jeg hadde ikke forventet at han hadde blitt hvis jeg plutselig ikke kunne ha hatt samleie av ulike årsaker.

 

Synes folk her inne skal skjerpe seg når det kommer til slike uttalelser.

 

Hadde du klart å leve resten av livet uten sex??

Anonymous poster hash: 05e5a...14e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du vet ikke hva du snakker om!

Sexlysten har noe med operasjonen og hans helse å gjøre. Etter operasjonen ble han impotent og det var andre forhold som også innvirket på sexlysten.

Hadde jeg vært 60 hadde det neppe gjort noe, men når man er 30 år har man behov for et sexliv. Hvis partneren ikke er i stand til å tilfredsstille, så får man ta konsekvensen av det, selv om det kan virke kynisk. Jeg hadde ikke forventet at han hadde blitt hvis jeg plutselig ikke kunne ha hatt samleie av ulike årsaker.

 

Synes folk her inne skal skjerpe seg når det kommer til slike uttalelser.

 

Hadde du klart å leve resten av livet uten sex??

Anonymous poster hash: 05e5a...14e

 

Vet du, for meg er sex mer enn penetrering. Og det er jeg glad for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...