Gå til innhold

Menn som løper ut døren rett etter sex uten å overnatte..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Asså, jeg har vært i nettet før, og nå skal jeg virkelig vise deg hvordan bildet ser ut, og det tviler jeg omtrent ikke på er feil. For jeg var akkurat på den samme plassen selv:

"Du har kanskje rett, men samtidig kan en "bra" mann, ha flere sider hvis ei, i dette tilfellet ts, godtar det."

- Det du ser, disse "gode" sidene er en manipulerende form for å få trekkt deg inn i "nettet", som jeg selv liker å kalle det. Dette er egentlig den værste sia av en psykopats manipulerende egenskaper, å dra offeret sitt tilbake igjen, for så starte en ny runde med tortur.

"Han får jo ingen motstand fra ts, og da tråkker han mer og mer på grensene hennes ( hun ser ut til å være grenseløs )."

- Nei hun er ikke grenseløs, den grensa er nådd for lenge sia, garantert! Og det tror jeg det har blitt med deg og i grunn. Og han gir seg ikke før all selvtillit er borte. Men det er ikke lett å se virkeligheten når man er i nettet, og ikke står utafor og ser inn i situasjonen.

"Det jeg mener å få frem, er at enkelte kan få frem sider i enkelte, og at mangel på egne grenser, kan få en person til å få frem de mer hensynsløse egoistiske sidene i seg selv."

- Som jeg kan se herfra, har han spist opp veldig mye av dine sider, og det er ikke rart i at ditt eget ego blir trekkt på banen som ett hjerte som er sønderskutt, for det er akkurat de sidene som er gode ved deg han vil ødelegge. Alt som har med selvtillit, selvbilde, selvrespekt, alt som er deg, ditt eget ego, den vil han ødelegge, og den siden får han nok veldig ofte frem inkl. masse ja.. fysisk og psykisk smerte.

"Man glemmer ofte at en person sjeldent ene og alene er en drittsekk, men at det også handler om hva og hvordan den andre parten i et forhold aksepterer/godtar, evt ikke godtar. Man har alltid et ansvar selv for hva man godtar."

- Se her ja, typisk psykopatisk trekk å få deg til å tro at det er din feil at han gjør dumme ting mot deg.

For meg er dette ren ABC skole i ett stort arr oppi hjernen, for det grunnkurset i hvordan en psykopat opererer, er sviddfast, i praksiskurs, og jeg var redda "by the bell", jeg måtte dra i militæret, hvis ikke det hadde skjedd hadde jeg nok enten tatt livet av meg selv, havna i buret for å ha gjort noe veldig dumt, eller vært på psykiatrisk på lukka avdeling eller noe. Heldige meg slapp unna med en dårlig selvtillit, som ble gitt til meg av en grusom person. Og hver gang jeg starter med selvtillitspratet så bare bryter jeg mønsteret og "gir det tilbake", for den dårlige selvtilliten tilhører ikke meg, for jeg er enestående.

Her fikk du alt servert, han psykopaten lurer kanskje deg ja, men han lurer ikke en som har grunnkurs i hans eget sinn. Dem kan virke smarte uttapå, men forferdelig småelige og dumme inni. Går sikkert ann å påbevise i en MR maskin eller noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og nå stikker jeg snart på makrelltur!

Hei:)

Tusen takk for alt du deler av din kunnskap og de gode rådene du gir, som kan hjelpe både TS og mange andre :blomst:

Håper at du får det fint på tur! :)

Anonymous poster hash: bf7bb...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det bare vært så bra så jeg faktisk kunne reddet ett menneske, men tro meg, hvis du løper ifra han kommer smigern og den "gode", altså falske sia, med sine manipulerende teknikker, men det kan hende det jeg skrev hjelper.

Send gjerne en melding på forumet privat om det skulle gå bra. Ville satt veldig pris på det.

Men går det ikke bra, og sirkelen går omigjen og omigjen så ikke send noe melding, for jeg orker ikke å stå på hjerdet noe mer å se på snille folk lider på den værste måte, og ikke kunne gjøre noe med situasjonen.

Lykke til! PS. Prøv å legg merke til hva han sier, og når han sier hva, hvilken situasjon du selv er i, og hva den egentlige hensikten hans er. Det er veldig lett å avsløre utenfra, men når du er fanget opp i det, er det veldig vanskelig, men ikke umulig. Beste av lykke til. Håper dere kommer dere unna manipulatoren.

For manipulasjon er verktøyet, sadisme er våpenet, og ditt indre er maten hans.

Ellers så kan vennegjengen min og meg selv komme å knabbe dere og bli med på makrelltur på sjøen, så kanskje det er noen positive opplevelser som lyser opp sinnet igjen. Vanskelig å se i mørket.

Lykke til! o/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er et vrak Ts.

Brutalt men sant. Du er selv ansvarlig for dine egne handlinger.

Dumpet glatt en dame med den historien du har, ta deg sammen. Han ser på deg som et gratis knull. Ingen ting mer. Aldri noe mer. Så lett er det.

Anonymous poster hash: 76805...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er et vrak Ts.

Brutalt men sant. Du er selv ansvarlig for dine egne handlinger.

Dumpet glatt en dame med den historien du har, ta deg sammen. Han ser på deg som et gratis knull. Ingen ting mer. Aldri noe mer. Så lett er det.

Anonymous poster hash: 76805...883

Ja, så enkelt er det, og de fattige barna i Afrika kan bare sulte siden dem ikke gidder å dyrke sin egen mat. De burde virkelig skjerpe seg.

ISIS burde ta over hele midtøsten siden ikke innbyggerne gidder å sloss mot dem.

Alkoholikerne som er blitt noen vrak må bare slutte. Det er så enkelt.

Heroinistene valgte livet sitt selv og burde rydde opp sitt eget lik når dem tar overdose for å ikke forsøpple fortauskanten.

Fy fader jeg blir så lei av slike uintelligente utsagn... "Du er et vrak Ts." <- begynte du med, du sier ikke det til en som har så lite makt over seg selv, så hu ikke klarer å tenke egne tanker engang omtrent. Begynner litt å lure på hvor EQen er da, den kan sikkert måles til ett siffer ser man på resten av innlegget. Hvis du går inn på ett sykehus raser det vel sammen.

Jada, hu følger nok den oppskriften, det fungerer til dagen etter det, tror hu har prøvd på den før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har opplevd det to ganger. I begge situasjonene hadde de fortalt nok om seg selv til at jeg klarte å finne dem på fb, (Hjemby, fornavn, jobb, skole ol).begge var forlovet...

Anonymous poster hash: d0d8f...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har ikke blitt utsatt selv, altså blitt ett offer for en psykopat noen gang? Jeg var heldig som fikk militæret til å dra meg ut. Men en slik situasjon å være så underkua, slått og utpsyka, for så forsøke å kvitte seg med det, for så å bli manipulert inn igjen, det er veldig vanskelig. Det er enkelt for oss som står uttafor, men når den følelsesmessige blodsugern har så kontroll på synsvidden til offeret, så er det bare ikke å gå 10 meter ut døra, eller si "det er slutt", det funker mot vanlige mennesker, men ikke mot psykopatene. Hvis du bare hadde vært og følt i en sånn situasjon, så hadde du merka det.

Men, jeg hang meg opp i det, for jeg så det samme som den gangen jeg selv var utsatt, så for min del er det lett å forstå situasjonen, og tro meg, SÅ enkelt er det ikke, Men ikke umulig, så får vi se da, men huff... Det er så forbanna trist, akkurat på samme måte som alkoholmisbruk og det. Prøv å få en alkoholiker til å stoppe å drikke a.. helt umulig, makta blir på en måte sterkere enn mennesket selv.

Endret av Erfaren Traver
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hu gærne dama prøvde på mange måter å ta opp kontakten igjen etter militæret, men da hadde jeg klart å "avruse" meg fra a, og så hele bildet. Hu skjønte det ikke hjalp å prøve noe mer, og forsvant til slutt. Men enda den dag i dag har jeg a på FB, så jeg vet hu er på avstand. Tar aldri kontakt eller noe.

Endret av Erfaren Traver
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri opplevd at menn har gått igjen etter sex, men så har ventet til vi har vært i et forhold før vi har havnet i senga da. Det virker som du ikke kjenner disse mennene i hele tatt? Er du bare ute etter sex eller ønsker du egentlig et forhold også?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt mer omfattende enn det Nyher. Nå har jeg fulgt med litt, og hu er nok ett offer for noe slemt noe det ikke hjelper å hive på dør når han kommer desverre. Dama virker mer eller mindre helt utpsyka maktesløs, definitivt ikke oppegående nok til å se løsningsorientert, eller forstå sin egen situasjon pga den evigvarende undertrykkelsen. Bare håpe hu kommer seg vekk fra jævelskapen.

Vanlige mennesker kan man jo si "det er slutt!" til, men ikke denne type menneske, eller halvmenneske siden det mangler noen kritiske sider av personligheten på han fyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Du kaster ut menn som har sex med deg, mens han er en dritt for å dra hjem etter sex? Helt utrolig hvordan den der kvinnehjernen fungerer. Virker som det er fundamentale mangler i å se seg selv utenfra. Anonymous poster hash: 83565...d90

Måten det gjøres på er fundamentalt forskjellig, jeg er ærlig fra dag én :) Endret av Raindrops
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hang meg for mye opp i det. Man kan se det sånn da.

Situasjon 1:
En man kutter benet i gressklipper. - Da kan man ringe sykebil og hente bandasje eller hva som trengs. Det blir kanskje mye blod, men det ordner seg.

Situasjon 2:
En dame forklarer en fjærn situasjon som for oss utenfor, ikke forstår oss på. Hvorfor ikke bare ordne opp i det.. - Det var her jeg forsto at dama var utsatt for mental tortur, utpsyking. Rett og slett fordi hu ikke klarer selv å se det hele bildet av situasjonen samtidig som hun forsvarer den som hu blir torturert av. Og det nytter ikke å hente bandasje selv om man var nærmeste nabo, ikke kan man ringe til purken, ikke psykebilen, og slike sentere for mishandla damer vil nok si hu må signere inn seg selv. Og jeg snakker av erfaring fra tidelig i alder, den veien er laaaang, først må man flanke psykopaten, og så skal man komme seg dit, først mentalt uten å forsvare overgripern, og så skal man komme seg dit fysisk inn døra. Og terskelen er en mil lang. Man eier rett og slett ikke sitt eget sinn eller egne tanker. Og det var derfor ingen forsto noe av situasjonen på starten av tråden.

Så ja, hold dere unna glatttrynene, blir du med noen slike rundt hjørnet på neste kvartal vokser horna frem og øya blir røde. lol

Ha en god dag folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måten det gjøres på er fundamentalt forskjellig, jeg er ærlig fra dag én :)

Poenget når ett utsagn virker helt fjærnt, og selvmotsigende må man se litt mellom linjene og finne ut hva som ligger bak. Istedet for "Hu dama er loco, damer er complicated!" - Det nytter jo ikke, og siden jeg tilfeldigvis var her, så var det litt mer enn en som bare stikker etter runden sin. Ta å les oppover i hele tråden og se hva som ble sagt, så kanskje det lyser opp litt av hele situasjonen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener, jeg var aldri der, men her på forumet altså, aldri i verden jeg ville gått inn i en situasjon det aldri i verden ville kommet noe godt ut av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Raindrops

Poenget når ett utsagn virker helt fjærnt, og selvmotsigende må man se litt mellom linjene og finne ut hva som ligger bak. Istedet for "Hu dama er loco, damer er complicated!" - Det nytter jo ikke, og siden jeg tilfeldigvis var her, så var det litt mer enn en som bare stikker etter runden sin. Ta å les oppover i hele tråden og se hva som ble sagt, så kanskje det lyser opp litt av hele situasjonen.

Jeg har lest hele tråden, og må innrømme jeg sliter med å se hva du prøver å fortelle meg akkurat nå. Setningene dine henger ikke helt sammen. Eventuelt er det for tidlig på mårran for meg. Endret av Raindrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare trøtt, dreiv å tenkte på dette greiene i hele natt, får det bare ikke ut av huet. Det er så hjelpesløst og trist. Hu dama er psyka ut fullstendig av han fyren, så siden hu dama faktisk er den som er i den ekstremt pressa situasjonen vi andre bare kunne sagt "Det er bare å drite i hele fyren det!", så er det bare 1000 ganger værre enn det.

Det er det egentlig alt handler om. Jeg var utsatt for en psykopat når jeg var 18 år, ung og dum, gikk rett i baret, jeg prøvde til og med å stikke av, men blei stoppa ved sabotasje av bilen jeg hadde. Det er forferdelig vanskelig å slippe unna en psykopats klør når psykopaten har kontrollen. Og følelsen å bli dytta og dratt i, ene øyeblikket hyggelig, og andre øyeblikket, eller i grunn så lenge det går, er det torturhelvete. Etter hvert tenker man ikke klart, mister selvrespekt, selvfølelse, forståelse over egen situasjon, og ikke minst resultatet av det hele: Miste tankekontroll.

Så det er situasjonen her nå. Hu er psyka ut til der hu for eksempel vil skylde på seg selv at det er hennes egen feil at gærningen banker a.

Jeg så dette temmelig fort, for jeg har vært i samme situasjon selv, med samme undertrykkte oppfatning av virkeligheten, fullstendig chained fast i tro på at torturen som kom om igjen og om igjen var fordi jeg ikke dugde, eller hadde gjort noe galt, eller noe helt fiktivt om hu ikke kom på noe å psyke ut på, som for eks prate i søvne om en annen dame og osv.

Tror det er på tide å melde seg ut herfra nå og ikke tenke på dette noe mer. Det er ingenting noen av oss kan gjøre for å hjelpe hu dama, bortsett fra å opplyse hvordan situasjonen er. For ett menneske som ikke er mester over sitt eget sinn lenger tror nok han psycho'n er kjempesnill som lar a få leve i det minste.

Ser du bilde? Det er sånn problemet ligger, hu er ikke sinnsyk eller forvilla i valgets kvaler, men den ene delen av hjernen sier ifra at noe er galt, og den andre delen forsvarer han i det han gjør.

Men hvis dem driver med SM og holder på med dom og sub, så er det vel kanskje det rette miljøet for å treffe på en psykopat.

Endret av Erfaren Traver
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS:

Snakk med ham!

 

Men tenk deg først godt om. Hva ønsker du?

 

#1 - sex og litt kos

#2 - sex, kos, tv-kveld, armkrok og latter

#3 - sex, kos, tv-kveld, armkrok, leie på gata, to tannbørster på badet, nøkkel

 

Dette gjør du:

 

#1 - Fortell ham at du liker dette deilige elskerforholdet - og at han er en tiger i senga ... at dere kanskje ikke er kjærestemateriale, men at du elsker sexen med ham og vil ha masse sex i høst

#2 - Send ham melding - før dere har avtalt neste date - og spør om han har en ledig kveld for en litt lenger date med litt film og noe attåt - og at han gjerne må overnattte. Hadde vært deilig å ha litt mer tid sammen.

#3 - Hysj hysj. Ikke si det. Spill på #2 inntil videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg er ikke påtrengende på de i det hele tatt. Men rett etter sex så er det ut.

Jeg mistanker at en av de som gjorde det hadde en dame... Og det var gjerne årsaken til at han løp hver gang, fordi at han egentlig har noe med en annen.

En av dem sa at han ikke ville binde seg til noen damer. Men ja jeg har opplevd dette litt for mange ganger, og jeg er ikke en dame som er masete på dem. Jeg har truffet alle på nettet.

Jeg synes det er ganske frekkt å komme og ha sex og så løpe ut døren igjen, hver gang. Men det sier vel litt om hvilke menn jeg har hatt kontakt med.

Anonymous poster hash: d85e0...ff0

De har mest sannsynlig brukt deg som en tømmestasjon istedet for å dra laksen.

Anonymous poster hash: af832...ee0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...