Gå til innhold

Menn som løper ut døren rett etter sex uten å overnatte..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enig med over der. Blir som å prøve å starte en bil, og ha nøkkelen i hånda og så spørre om råd. Men når man er midt oppi det, er det kanskje ikke så enkelt å gjennomføre. Men det er ditt valg, enten så stopper du det, ellers fortsetter du å bli han douchebaggen's sexleketøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Du synes det er "frekt å komme å ha sex og så løpe ut døren igjen, hver gang" skriver du. Jeg spør igjen : hvem er DU oppi alt dette? Du beskriver deg selv som et passivt bytte med totalt mangel på egen vilje! Hvorfor har du sex med menn som behandler deg sånn? DET er det store spørsmålet her. Du har selv et ansvar for hva du er med på.

 

Jobb med selvbildet ditt ts.

Anonymous poster hash: fd172...0b1

 

Er enig i det. Jeg har latt han behandle meg sånn, selv om jeg blir såret av det. 

 

Jeg trodde at han ikke var sjalu, men sist gang vi var sammen ville han sjekke mobilen min og vite hvem som kontaktet meg på mobilen for han hørte at det kom meldinger på min mobil. Forstår ikke hvorfor han oppførte seg sånn. 

 

Men uansett: det er feil å holde på slik. Og det er meg som bør ta avstand fra det. 

Jeg mistenker som sagt at han har en annen dame i hjemkommunen sin. Og at det er det som er årsaken til at han distanserer seg på denne måten. 

Anonymous poster hash: d85e0...ff0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh.. en psykopatmagnet altså.. Litt av ett nett du må gjennom men psykisk utpressing og pene ord. Dytt og dra.

Det er virkelig synd, og veldig leit å se at det som skal være det gode i samfunnet blir spist opp litt og litt av slike ondarta kreftceller.

"One lost battle, doesnt lose the war."

Endret av Erfaren Traver
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke obligatorisk med en natts "spooning" etterpå da? Sex uten litt intimitet høres jo kjedelig ut for min del, men faren er vel at det kan oppstå følelser. Og da er vel hovedpoenget hva dere har avtalt dere imellom, og hvilke intensjoner dere har. Er det bare for sex, eller er dere åpne for alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er enig i det. Jeg har latt han behandle meg sånn, selv om jeg blir såret av det. 

 

Jeg trodde at han ikke var sjalu, men sist gang vi var sammen ville han sjekke mobilen min og vite hvem som kontaktet meg på mobilen for han hørte at det kom meldinger på min mobil. Forstår ikke hvorfor han oppførte seg sånn. 

 

Men uansett: det er feil å holde på slik. Og det er meg som bør ta avstand fra det. 

Jeg mistenker som sagt at han har en annen dame i hjemkommunen sin. Og at det er det som er årsaken til at han distanserer seg på denne måten. 

Anonymous poster hash: d85e0...ff0

 

 

??? Hva i all verden?! 

 

Jeg har en "bootycall", vi er vel enige om det, men det er i hvertfall med litt mer respekt - han overnatter, vi spiser frokost sammen og henger sammen litt utover dagen, før han går til seg selv. 

 

Har vært borti en fyr som kom til meg med tanken om å ha sex, men jeg ville ikke enda, jeg ville vente og da ble han plutselig "trøtt" og måtte hjem.  :rolleyes: Jeg mista ganske kjapt interessen for han gitt! 

 

Han psychoen du har funnet deg kan du godt kvitte deg med, tror vel det er bred enighet her inne om det i hvertfall. Det opplegget der er jo helt på trynet! 

Anonymous poster hash: 3dd42...e37

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er enig i det. Jeg har latt han behandle meg sånn, selv om jeg blir såret av det. 

 

Jeg trodde at han ikke var sjalu, men sist gang vi var sammen ville han sjekke mobilen min og vite hvem som kontaktet meg på mobilen for han hørte at det kom meldinger på min mobil. Forstår ikke hvorfor han oppførte seg sånn. 

 

Men uansett: det er feil å holde på slik. Og det er meg som bør ta avstand fra det. 

Jeg mistenker som sagt at han har en annen dame i hjemkommunen sin. Og at det er det som er årsaken til at han distanserer seg på denne måten. 

Anonymous poster hash: d85e0...ff0

 

Selv om han kan virke sjalu, respekterer han deg ikke når han oppfører seg sånn. Du skriver t.o.m at du tror han har dame. Synes du det er kult å ha sex med en mann som har ei anna dame? Jeg bare spør, for det høres ut som du ikke vet noe om mannen du er i intim med, samt at all kontakten tydeligvis skal gå på hans premisser. Hvorfor behandler enkelte menn damer på den måten ( er utro mot dama si, men er samtidig drittsekk mot deg ), det er fordi damer som deg TILLATER "sånne" menn , å behandle dere sånn. 

Anonymous poster hash: fd172...0b1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til ts : du nevnte at du møter de på nettet. Jeg hadde vært mer forsiktig hvis jeg var deg. Ikke gi deg hen til menn som opptrer så til de grader respektløst, som du forteller om her. Du kan komme til å slite med det i ettertid, da de hele handler om hva du godtar selv, hvordan du lar de tråkke på grensene dine. Synes det høres ut som du må begynne å sette mer grenser for deg selv. 



Anonymous poster hash: fd172...0b1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om han kan virke sjalu, respekterer han deg ikke når han oppfører seg sånn. Du skriver t.o.m at du tror han har dame. Synes du det er kult å ha sex med en mann som har ei anna dame? Jeg bare spør, for det høres ut som du ikke vet noe om mannen du er i intim med, samt at all kontakten tydeligvis skal gå på hans premisser. Hvorfor behandler enkelte menn damer på den måten ( er utro mot dama si, men er samtidig drittsekk mot deg ), det er fordi damer som deg TILLATER "sånne" menn , å behandle dere sånn.

Anonymous poster hash: fd172...0b1

Ja det merkelige er at han virker sjalu som må vite hvem som kontakter meg på mobilen.

Han sier at han liker at damer er så underdannige som mulig. Og jeg tror at jeg har gått meg blind pga hans utseende og jeg vet at jeg må ut av det. Han kan ikke bare ha sex med meg og gå på den måten. Enig i at jeg bør hente frem selvrespekten og ta ansvar.

Anonymous poster hash: d85e0...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om han kan virke sjalu, respekterer han deg ikke når han oppfører seg sånn. Du skriver t.o.m at du tror han har dame. Synes du det er kult å ha sex med en mann som har ei anna dame? Jeg bare spør, for det høres ut som du ikke vet noe om mannen du er i intim med, samt at all kontakten tydeligvis skal gå på hans premisser. Hvorfor behandler enkelte menn damer på den måten ( er utro mot dama si, men er samtidig drittsekk mot deg ), det er fordi damer som deg TILLATER "sånne" menn , å behandle dere sånn.

Anonymous poster hash: fd172...0b1

Nei er ikke kult at han kanskje har en annen dame. Jeg tror at han har.

Anonymous poster hash: d85e0...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så kommer det ann på manipulasjoneffekten da. Det er utrolig hva slike slemme folk kan finne på å si for å holde deg tilbake, bare for å trøkke deg ned i søla en gang til. Jeg var sammen med en dame som var mye eldre enn meg da jeg var 18, og hu var akkurat slik, psykisk tortur og utnyttelse, og da jeg var på vei til å gå ble jeg sugd tilbake igjen, bare for å oppleve marerittet en gang til. Gusjelov så kom army'n og krevde meg inn i militæret igjen, og hu skjønte at det var end game.

Men jeg ser akkurat det samme her og, psyker ut, kommer med pene ord som du da selvfølgelig tror på, for da blir du blendet av den "gode" falske sia. Så er han innafor dørene, så kjører han på med mental tortur igjen, og det kommer han til å fortsette å gjøre til det ikke er noe mer selvtillit igjen. Og de "slemme", altså de som mangler empati livnærer seg når du har det vondt, for dem kan ikke føle mennesket inni seg selv.

Så for all del, kom deg langt vekk. Jeg kan ta deg med på makrelltur uke eller noe, om du har noen jobb, gå til legen og få deg en sykemelding en uke, og bare dra langt vekk, bytt nummer, kutt alle bånd.

Så drar vi på makrelltur og får positive opplevelser :D yay.. eller.. tja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er ikke kult at han kanskje har en annen dame. Jeg tror at han har.

Anonymous poster hash: d85e0...ff0

Da har han sikkert følelser for henne selv om han går bak ryggen hennes. 

Anonymous poster hash: fd172...0b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da har han sikkert følelser for henne selv om han går bak ryggen hennes. 

Anonymous poster hash: fd172...0b1

 

Etter hva som ble forklart, tror jeg vi kan konkludere med at han ikke eier følelser, men bare spiller på andre sine følelser, for sin egen sadistiske vinning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så kommer det ann på manipulasjoneffekten da. Det er utrolig hva slike slemme folk kan finne på å si for å holde deg tilbake, bare for å trøkke deg ned i søla en gang til. Jeg var sammen med en dame som var mye eldre enn meg da jeg var 18, og hu var akkurat slik, psykisk tortur og utnyttelse, og da jeg var på vei til å gå ble jeg sugd tilbake igjen, bare for å oppleve marerittet en gang til. Gusjelov så kom army'n og krevde meg inn i militæret igjen, og hu skjønte at det var end game.

Men jeg ser akkurat det samme her og, psyker ut, kommer med pene ord som du da selvfølgelig tror på, for da blir du blendet av den "gode" falske sia. Så er han innafor dørene, så kjører han på med mental tortur igjen, og det kommer han til å fortsette å gjøre til det ikke er noe mer selvtillit igjen. Og de "slemme", altså de som mangler empati livnærer seg når du har det vondt, for dem kan ikke føle mennesket inni seg selv.

Så for all del, kom deg langt vekk. Jeg kan ta deg med på makrelltur uke eller noe, om du har noen jobb, gå til legen og få deg en sykemelding en uke, og bare dra langt vekk, bytt nummer, kutt alle bånd.

Så drar vi på makrelltur og får positive opplevelser :D yay.. eller.. tja

Han tenner på å slå under sex. Han slår og lugger. Han er ganske hardhendt. Jeg har vært med på denne typem sex selv. Men jeg orker ikke å føle meg som en dritt lenger i måten han kommer og går på. Var smigrende at han ble sjalu men allikevel. Selvtilliten synker av han. Enig med deg.

Anonymous poster hash: d85e0...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han høres ut som en dritt, du kan garantert få bedre.

 

Du kaster ut menn som har sex med deg, mens han er en dritt for å dra hjem etter sex? Helt utrolig hvordan den der kvinnehjernen fungerer. Virker som det er fundamentale mangler i å se seg selv utenfra.

Anonymous poster hash: 83565...d90

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen damer som liker å ha det sånn, ikke mange men noen. Vet om ett tilfelle fra før av med en dame som fikk folk til å ringe til purken hvis slemmingen viste seg og alt, men uka etter var han jo strandet i kåken til hu dama, mens folka rundt som så alt djevelskapen bare følte seg dumme i etterkant.

Sånne tilfeller tror jeg neppe noen kan gjøre noe med, med mindre man ikke vil ut av det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva som ble forklart, tror jeg vi kan konkludere med at han ikke eier følelser, men bare spiller på andre sine følelser, for sin egen sadistiske vinning.

Han ønsker å ha sex med flere damer samtidig. Og de skal være underdanige sier han. Men han blir sint hvis jeg spør hva han synes om at jeg haddr sex med andre menn.

Anonymous poster hash: d85e0...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han ønsker å ha sex med flere damer samtidig. Og de skal være underdanige sier han. Men han blir sint hvis jeg spør hva han synes om at jeg haddr sex med andre menn.

Anonymous poster hash: d85e0...ff0

Jeg melder meg hvertfall ikke frivillig til å delta i det spillet der. Da stikker jeg å fisker makrell istedet for.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må se hele bildet, ikke bare bruddstykker og reaksjoner, det blir som å triangulere en personlighet ved å se på adferd, oppførsel og andre ting, som du har pent servert til alle oss som enda skriver i denne tråden. Og det er litt rart, at de aller fleste som tar det du skriver seriøst reagerer, og alle peker i en retning, mens du selv sitter enda og fomler oppi detaljene.

Håper det jeg sa nå kan få lyst opp bildet littegrann, for det er ingenting noen andre kan gjøre med det, med mindre du ikke ser det samme som alle "rundt deg".. det er sikkert en del folk du har rundt deg RL som også ser galskapen i det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva som ble forklart, tror jeg vi kan konkludere med at han ikke eier følelser, men bare spiller på andre sine følelser, for sin egen sadistiske vinning.

Du har kanskje rett, men samtidig kan en "bra" mann, ha flere sider hvis ei, i dette tilfellet ts, godtar det. Spesielt dominerende typer, trenger mye motstand. Han får jo ingen motstand fra ts, og da tråkker han mer og mer på grensene hennes ( hun ser ut til å være grenseløs ). Men vi vet ingenting om hans evt forhold til en kjæreste. Kanskje hun har en helt annen fremtoning enn ts, ei som sier klart ifra, ei han er oppriktig glad i ( selv om han dessverre er utro ).

 

Det jeg mener å få frem, er at enkelte kan få frem sider i enkelte, og at mangel på egne grenser, kan få en person til å få frem de mer hensynsløse egoistiske sidene i seg selv. Man glemmer ofte at en person sjeldent ene og alene er en drittsekk, men at det også handler om hva og hvordan den andre parten i et forhold aksepterer/godtar, evt ikke godtar. Man har alltid et ansvar selv for hva man godtar.

Anonymous poster hash: fd172...0b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ønsker å ha sex med flere damer samtidig. Og de skal være underdanige sier han. Men han blir sint hvis jeg spør hva han synes om at jeg haddr sex med andre menn.

Anonymous poster hash: d85e0...ff0

Det virker som du blir smigret over at han ikke ønskr at du ikke skal ha sex med andre menn? Det er liksom det eneste han gir deg...Men han skal ha sex med flere damer..? Jeg fatter ikke og begriper at du klarer å ha sex med en fyr  som 1.) stikker alltid rett etter sex , 2.) tydeligvis har dame, 3.) nøyer seg ikke med det, men skal ha sex med flere damer...

 

Du er liksom bare ei i rekka...Du mangler egne grenser, er med på spillet, får kjipe følelser, men fortsetter allikevel å se han, og det høres ut som du vurderer å ha sex med flere med han og.

 

Hvorfor har du så dårlig selvbilde?

 

 

Anonymous poster hash: fd172...0b1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...