Gå til innhold

Menn som løper ut døren rett etter sex uten å overnatte..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det bare meg som har opplevd de? Eller er det andre her som har opplevd at menn har løpt ut døren rett etter sex uten å overnatte, men vil gjerne treffes hele tiden igjen, og ha sex igjen... men gjør det samme hver gang. Noen som har hatt det slik? Er veldig kjipt, men jeg velger å ikke tro at det er noe galt med meg, men med den som løper. 



Anonymous poster hash: d85e0...ff0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

Det er sikkert en måte å opprettholde visse grenser på. Jeg har kastet ut menn etter sex av samme grunn :ler:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er det bare meg som har opplevd de? Eller er det andre her som har opplevd at menn har løpt ut døren rett etter sex uten å overnatte, men vil gjerne treffes hele tiden igjen, og ha sex igjen... men gjør det samme hver gang. Noen som har hatt det slik? Er veldig kjipt, men jeg velger å ikke tro at det er noe galt med meg, men med den som løper. 

Anonymous poster hash: d85e0...ff0

 

Det handler også om hvem du er oppi dette, hvorfor du har sex med vedkommende? Høres forøvrig ut som dette er noe du ofte opplever , fra flere menn...og da spør jeg igjen : hvorfor har du sex med "sånne" menn?

 

Man bør vente med sex til man vet mer hvor man står. Hvorfor tillater du dette ts? Handler også om hvordn du ser på deg selv. Jeg hadde ikke klart og hatt et sånt "forhold".

Anonymous poster hash: fd172...0b1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke opplevd det selv, men fått snaps fra kompiser hvor de filmer at de løper ut.



Anonymous poster hash: 6869c...126
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem skal vel hjem til kjærringa si før hu fatter noe mistanke da vel?

Eller kanskje du "løper" for mye på dem, så dem får hetta, og stikker fort som fy ut derfra i klaustrofobisk sjokktilstand.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem skal vel hjem til kjærringa si før hu fatter noe mistanke da vel?

Eller kanskje du "løper" for mye på dem, så dem får hetta, og stikker fort som fy ut derfra i klaustrofobisk sjokktilstand.

Høres ut som om du snakker fra egen erfaring...

Anonymous poster hash: fd172...0b1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dem skal vel hjem til kjærringa si før hu fatter noe mistanke da vel?

Eller kanskje du "løper" for mye på dem, så dem får hetta, og stikker fort som fy ut derfra i klaustrofobisk sjokktilstand.

Nei jeg er ikke påtrengende på de i det hele tatt. Men rett etter sex så er det ut. 

 

Jeg mistanker at en av de som gjorde det hadde en dame... Og det var gjerne årsaken til at han løp hver gang, fordi at han egentlig har noe med en annen. 

En av dem sa at han ikke ville binde seg til noen damer. Men ja jeg har opplevd dette litt for mange ganger, og jeg er ikke en dame som er masete på dem. Jeg har truffet alle på nettet. 

 

Jeg synes det er ganske frekkt å komme og ha sex og så løpe ut døren igjen, hver gang. Men det sier vel litt om hvilke menn jeg har hatt kontakt med. 

Anonymous poster hash: d85e0...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er det bare meg som har opplevd de? Eller er det andre her som har opplevd at menn har løpt ut døren rett etter sex uten å overnatte, men vil gjerne treffes hele tiden igjen, og ha sex igjen... men gjør det samme hver gang. Noen som har hatt det slik? Er veldig kjipt, men jeg velger å ikke tro at det er noe galt med meg, men med den som løper. 

Anonymous poster hash: d85e0...ff0

 

Har dere på forhånd avtalt overnatting da? Eller snakket om hva dere begge ønsker?

Anonymous poster hash: bf7bb...57f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Høres ut som om du snakker fra egen erfaring...

Anonymous poster hash: fd172...0b1

 

Ja, enig at det høres mer ut som at noen her inne snakker ut fra sin egen erfaring, men jeg løper ikke på dem. Jeg er ganske forsiktig og beskjeden. 

Anonymous poster hash: d85e0...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har dere på forhånd avtalt overnatting da? Eller snakket om hva dere begge ønsker?

Anonymous poster hash: bf7bb...57f

 

han som jeg har møtt nå, har sagt at han liker best å sove i sin egen seng, og at det er derfor at han går.

Anonymous poster hash: d85e0...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, enig at det høres mer ut som at noen her inne snakker ut fra sin egen erfaring, men jeg løper ikke på dem. Jeg er ganske forsiktig og beskjeden. 

Anonymous poster hash: d85e0...ff0

 

Men du TILLATER en mann å behandle seg sånn, når det har skjedd mange ganger. Da må du spørre deg selv : hvorfor har du sex med han? VENT med sex til du vet mer hvor du står, er mitt råd. Hvorfor kan ingen idag vente lenger??? Har på følelsen av at alt skal skje NÅ. 

 

Ta ansvar for eget følelsesliv ts. Nå forblir du et offer, på mannens premisser! Jeg hadde ALDRI holdt på med en mann som bare kom for sex, og dro med det samme. Må føles ydmykende. Hvor er selvrespekten din ts?

Anonymous poster hash: fd172...0b1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Høres ut som om du snakker fra egen erfaring...

Anonymous poster hash: fd172...0b1

 

Nei gusjelov ikke, men jeg kunne danne meg bilde i hodet, fordi jeg har hørt historier som er myyye værre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

han som jeg har møtt nå, har sagt at han liker best å sove i sin egen seng, og at det er derfor at han går.

Anonymous poster hash: d85e0...ff0

 

Og den kjøper du ? Hadde han likt deg godt nok, hadde han ønsket å sove med deg også.

Anonymous poster hash: fd172...0b1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Men du TILLATER en mann å behandle seg sånn, når det har skjedd mange ganger. Da må du spørre deg selv : hvorfor har du sex med han? VENT med sex til du vet mer hvor du står, er mitt råd. Hvorfor kan ingen idag vente lenger??? Har på følelsen av at alt skal skje NÅ. 

 

Ta ansvar for eget følelsesliv ts. Nå forblir du et offer, på mannens premisser! Jeg hadde ALDRI holdt på med en mann som bare kom for sex, og dro med det samme. Må føles ydmykende. Hvor er selvrespekten din ts?

Anonymous poster hash: fd172...0b1

 

Ja, jeg bør nok sette grenser for det, for jeg er lei av å ha det sånn. Jeg er veldig sub i oppførsel og i sexuallivet. Og det sier han at han merker at jeg er. Og han liker "leken" i det sier han. Og jeg blir behandlet som en dritt. Han går rett etterpå. Og jeg lar han gjøre det ja. Det er det jeg må slutte med, for i etterkant så sliter jeg med at jeg lar det være sånn. 

Anonymous poster hash: d85e0...ff0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og den kjøper du ? Hadde han likt deg godt nok, hadde han ønsket å sove med deg også.

Anonymous poster hash: fd172...0b1

 

Jeg mistenker at han har en annen dame, og derfor distanserer han seg. 

Anonymous poster hash: d85e0...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

 

Ja, jeg bør nok sette grenser for det, for jeg er lei av å ha det sånn. Jeg er veldig sub i oppførsel og i sexuallivet. Og det sier han at han merker at jeg er. Og han liker "leken" i det sier han. Og jeg blir behandlet som en dritt. Han går rett etterpå. Og jeg lar han gjøre det ja. Det er det jeg må slutte med, for i etterkant så sliter jeg med at jeg lar det være sånn. 

Anonymous poster hash: d85e0...ff0

 

 

Han høres ut som en dritt, du kan garantert få bedre.

Endret av Raindrops
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Og den kjøper du ? Hadde han likt deg godt nok, hadde han ønsket å sove med deg også.

Anonymous poster hash: fd172...0b1

 

Hvis det ikke er noe annet på gang, så må jo begge være på lik bølgelengde, og det er nok derfor det er skummelt å holde på slik, fordi den ene parten har høyere forventninger til noe annet enn den andre har. Og av liknende historier på nettet, gjelder det fra begge kjønn.

Bedre å tenke litt smart om det, bare blåse i hele opplegget for du ser innerst hvertfall hvor det IKKE havner hen.

Bedre å melde seg inn i en forening eller noe, plutselig så er det noen som ser deg, istedet for ja.. bare en kroppsdel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres ut som en dritt, du kan garantert få bedre.

Jeg skal komme meg ut av dette, og satse på en som behandler meg bedre. Jeg gidder ikke å oppleve det igjen. Ingen menn skal få sex av meg uten at de kan sove over, for det er jo sårende at de får hastverk etter sexen og går ut døren. 

 

Jeg mistenker at han har en annen dame. Han er her på grunn av jobb, og jeg har hatt en sterk mistanke til at han har en dame der han er fra. 

Og da kan det være årsaken til at han løper ut døren etter sex? 

Anonymous poster hash: d85e0...ff0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som om du har falt i ONS-fella.

Anonymous poster hash: 3323c...6f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei jeg er ikke påtrengende på de i det hele tatt. Men rett etter sex så er det ut. 

 

Jeg mistanker at en av de som gjorde det hadde en dame... Og det var gjerne årsaken til at han løp hver gang, fordi at han egentlig har noe med en annen. 

En av dem sa at han ikke ville binde seg til noen damer. Men ja jeg har opplevd dette litt for mange ganger, og jeg er ikke en dame som er masete på dem. Jeg har truffet alle på nettet. 

 

Jeg synes det er ganske frekkt å komme og ha sex og så løpe ut døren igjen, hver gang. Men det sier vel litt om hvilke menn jeg har hatt kontakt med. 

Anonymous poster hash: d85e0...ff0

 

Du synes det er "frekt å komme å ha sex og så løpe ut døren igjen, hver gang" skriver du. Jeg spør igjen : hvem er DU oppi alt dette? Du beskriver deg selv som et passivt bytte med totalt mangel på egen vilje! Hvorfor har du sex med menn som behandler deg sånn? DET er det store spørsmålet her. Du har selv et ansvar for hva du er med på.

 

Jobb med selvbildet ditt ts.

Anonymous poster hash: fd172...0b1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...