Gå til innhold

Er denne oldingen på 40 vakker ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er nok grunnet grått hår. Det er lettere å farge utvekst når det er kort.

Anonymous poster hash: 69257...53c

Kjøper ikke helt dette. Det er jo ikke så mye mer vanskelig å farge etterveksten på et lengre hår.

Vi som er yngre må jo også farge etterveksten,så dette virker som bullshit.

Jeg forstår ikke hvorfor så mange skal ha kjerringklipp bare fordi de er over 40 eller yngre. Mange kler det jo ikke engang. Nå mener jeg helt kort hår.

Finnes jo så mange måter å klippe håret på for å fremheve og gi det litt form. Ikke må man ha veldig langt hår heller.

Det er svært få som kler kort hår,men allikevel skal de fleste kvinner over 40 ha det.

Anonymous poster hash: 8d13e...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri satt attraktivitet opp mot alder. Synes ofte jeg kan se vakre damer, da mye eldre enn 40, rundt 60, 70, 80, 90...Har alltid vært fascinert av forskjeller og historien til mennesker. Dere som ikke klarer å oppleve skjønnhet uten å sette det opp mot alder synes jeg synd på, da dere går glipp av mye...

 

Hun er ei flott jente, ja jente, da jeg synes hun utstråler jente mye mer enn kvinne, selv om hun er 40+...

Det klarer jeg nemlig å se, fordi jeg opplever hele jenta, jeg tenker ikke på alderen hennes, jeg bare prøbver å nullstille meg til henne som menneske, hennes utstråling. Det finnes langt yngre kvinner, som er mye mer kvinne/dame, eller "satt" om du vil. Man er ikke alderen sin. Den er bare med oss. Man er alle forskjellige, uavhengig av alder. Slutt å sett folk i båser pga alderen deres. Utvikle sansene!



Anonymous poster hash: 4d0e3...6da
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hudkvaliteten er genetisk og medfødt.Har sett mange yngre kvinner enn meg selv,med tykk,grovhudet "mannehud" i ansiktet!

Selv om jeg er langt eldre.Har jeg silke-hud i forhold til mange yngre damer...og dette er en arv etter min mor.Hun hadde også silkeglatt hud.Enig i at hårfave ikke har så mye å si.

Men hudkvaliteten er veldig forskjellig på folk.Ei på 40 kan ha mye penere hud enn ei på 30!!!

Mange menn blir fasinert av silkeglatt pen kvinnehud-uansett kvinnens alder...og bryr seg ikke om alderen min : )Selv om jeg egentlig føler meg som en gammel røy av og til...ha ha

Anonymous poster hash: 1544c...d17

 

 

 

 

Hudkvaliteten er genetisk og medfødt.Har sett mange yngre kvinner enn meg selv,med tykk,grovhudet "mannehud" i ansiktet!

Selv om jeg er langt eldre.Har jeg silke-hud i forhold til mange yngre damer...og dette er en arv etter min mor.Hun hadde også silkeglatt hud.Enig i at hårfave ikke har så mye å si.

Men hudkvaliteten er veldig forskjellig på folk.Ei på 40 kan ha mye penere hud enn ei på 30!!!

Mange menn blir fasinert av silkeglatt pen kvinnehud-uansett kvinnens alder...og bryr seg ikke om alderen min : )Selv om jeg egentlig føler meg som en gammel røy av og til...ha ha

Anonymous poster hash: 1544c...d17

 

Litt off topic : men hva bruker du på huden din? Fascinert av vakker hud.

 

Jeg er enig med deg at utseende, hud etc kan være så forskjellig, med tanke på alder. Noen kan se mye yngre ut naturlig, mens andre kan se mye eldre ut, så dette med alder er veldig individuelt.

Anonymous poster hash: 4d0e3...6da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen dame, men jeg har sett drøssevis av penere damer over 40.

 



Anonymous poster hash: 2aeae...dd0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Coolaid

Olding????  :fnise:

 

Lykke til med livet du som tror at man er gammel når man runder 40. :)

 

Forøvrig så er hun drittdigg !

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WTF??? 
Siden når, nøyaktig, ble 40-åringer å regne som "oldinger"??? Jeg har nettopp blitt 40, og føler meg freshere enn noen gang. Makan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er hun men ingen olding, vakker voksen kvinne

Anonymous poster hash: 26534...de4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Man bør slutte å ha sex før den tid mener jeg.:)

Anonymous poster hash: 74eae...7ae

Wtf. Nei aldri! Sex er jo en del av livet uansett alder. Har ikke eldre rett på å elske med kjæresten eller ektefellen sin? Har de ikke rett på nytelse? Jeg har hatt sex med ei i 40 åra og hun er den beste jeg har hatt sex med noen gang. Savner henne men hun har fått seg type nå. Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...