Gå til innhold

Viproom


Subtessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er viproom? cupido? 



Anonymous poster hash: d2add...842
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ingen erfraringer? :-)

Jeg har såå lyst til å prøve å dra dit, men tør ikke.. Er så mange spørsmål jeg lurer på!

Ta kontakt med dem på mail

http://viproom.no

Anonymous poster hash: 989b4...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noe slikt på Vestlandet/Bergen?

Anonymous poster hash: 5e9a6...4f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen erfraringer? :-)

Jeg har såå lyst til å prøve å dra dit, men tør ikke.. Er så mange spørsmål jeg lurer på!

La oss dra sammen :fnise:

Anonymous poster hash: 38abf...1e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noe slikt på Vestlandet/Bergen?

Anonymous poster hash: 5e9a6...4f4

Temmelig sikker på at det ikke gjør det. Men nå er det et par år siden jeg deltok i dette miljøet da.

Anonymous poster hash: 989b4...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har planer om å delta på en av intro-onsdagene de har der. Det burde vært flere tilbakemeldinger, om stemning/klientell her. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noe slikt på Vestlandet/Bergen?

Anonymous poster hash: 5e9a6...4f4

 

Bare privat, så vidt jeg vet. 

Anonymous poster hash: 80076...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er fordommene mine som snakker men: Er ikke alle der gamle og schtøgge?

Og er det ikke bare menn med makro-penis som går der? Kjenner noen swingers menn og de har alle sterke tendenser til narsisisme og/eller psykopati.



Anonymous poster hash: da180...8a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Mulig det er fordommene mine som snakker men: Er ikke alle der gamle og schtøgge?

Og er det ikke bare menn med makro-penis som går der? Kjenner noen swingers menn og de har alle sterke tendenser til narsisisme og/eller psykopati.

Anonymous poster hash: da180...8a6

 

 

Da er det bare fordommene dine som snakker, for du er helt på viddene.

 

 

Anonymous poster hash: 1e09a...3d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært der en gang, kunne sikkert ha dratt igjen men har bare ikke blitt slik. Har altså ikke det store erfaringsgrunnlaget, men den ene gangen var en positiv opplevelse. Det var en lørdag, hvor det bare er tillatt med par og single damer, det er vel anbefalt når man er der for første gang. Vi var tidlig ute, og fikk en slags omvisning før kvelden startet ordentlig. Veldig rent og fint der. De fleste kom litt utpå kvelden, det fungerte slik at i første etasje er det en slags lounge/bar, hvor man prater, og et rom med boblebad. I andre etasje er det mange ulike rom man kan ha sex i, både små rom med mulighet for å lukke døren, men også et rom med en kjempestor seng hvor mange kan holde på samtidig. Klientellet var litt som forventa, gjennomsnittsalder på ca. 40 kanskje, og ikke alle like "hotte" - men opplevde ikke noe press på å ha sex med noen andre. 



Anonymous poster hash: 64664...907
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...