Gå til innhold

Dere som er/har elskere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Godjente

Da har du kanskje møtt feil type jenter?

Jeg er jente og er av samme oppfatning som "Godjente", har alltid opplevd at mennene ofte ønsker noe utover FF etterhvert, mens jeg ikke vil.

Nettopp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har du kanskje møtt feil type jenter?

Jeg er jente og er av samme oppfatning som "Godjente", har alltid opplevd at mennene ofte ønsker noe utover FF etterhvert, mens jeg ikke vil.

 

Kanskje vi bør starte en klubb? Jeg har en nå, og det går virkelig ikke veien siden hun er mer opptatt av å lage mat, romantiske dates, sove sammen, kysse, spoone enn å pule. Typisk jenter!

Endret av eksentrisk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi bør starte en klubb? Jeg har en nå, og det går virkelig ikke veien siden hun er mer opptatt av å lage mat, romantiske dates, sove sammen, kysse, spoone enn å pule. Typisk jenter!

Haha, igjen, da er du kanskje med feil type jente. Skal man først ha den type "relasjon", så må man være enig om hva man ønsker at den skal innebære!;) Dere er tydeligvis ikke på bølgelengde der..Kommunikasjon er stikkordet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommunikasjonen er at jeg har sagt til henne 150.000 ganger at det aldri kommer til å bli noe mellom oss uansett. Dette var utgangspunktet for vår lille greie. Men hadde en prat om det her om dagen, kanskje best å skite i hele greia.. Da får jeg finne meg en ny en som jeg sier til at jeg kun vil være FF, og så er det vel samme greiene om noen måneder igjen. Jenter ass :gravid:  :nisselue:  :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommunikasjonen er at jeg har sagt til henne 150.000 ganger at det aldri kommer til å bli noe mellom oss uansett. Dette var utgangspunktet for vår lille greie. Men hadde en prat om det her om dagen, kanskje best å skite i hele greia.. Da får jeg finne meg en ny en som jeg sier til at jeg kun vil være FF, og så er det vel samme greiene om noen måneder igjen. Jenter ass :gravid:  :nisselue:  :hug:

Det hjelper ikke å si det 150.000 ganger om hun allerede har følelser. Du må finne ei som ikke har følelser for deg i utgangspunktet, og som heller av en eller annen grunn ikke har noe interesse av et forhold med deg.

Og nei, tullekopp! Det er ikke sånn med alle jenter.

 

Av ren nysgjerrighet, hvordan finner du jentene da? Hva er utgangspunktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har ikke møtt noen menn som ikke er gira på forhold etter sex, og du er sikkert lik ;)

Er nok fordi du er "ei godjente";-)

Neida, jeg har mye av samme erfaring altså, har av og til blitt overrasket over hvor såret enkelte menn har virket når jeg har antydet at vi bare burde møtes for sex og ikke noe annet. Eller kanskje det er som en AB skrev over her at de fleste som vil ligge med samme dame over tid vil ha hele henne, mens de som kun er ute etter sex foretrekker å bytte partner etter kort tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må syntes vedkommende er kjekk, velstelt. Utseendet er viktig her!

Selv fikser jeg meg litt ekstra opp før vi treffes. Det er litt av spenninga for min del. Er alltid nydusjet rett før vi sees. Fikser negler, ny shavet på legger og under armer og der nede.

Anonymous poster hash: bfcab...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper ikke å si det 150.000 ganger om hun allerede har følelser. Du må finne ei som ikke har følelser for deg i utgangspunktet, og som heller av en eller annen grunn ikke har noe interesse av et forhold med deg.

Og nei, tullekopp! Det er ikke sånn med alle jenter.

 

Av ren nysgjerrighet, hvordan finner du jentene da? Hva er utgangspunktet?

 

Hei på deg, gjest.

 

Nei, det gjør vel ikke det. Jeg får gi opp!

 

Alt fra venninner, felles venner, tinder, byen. Pleier å være ganske klar på hva jeg vil i starten så det ikke skal bli noe tull, men føler at jeg jentene ofte lurer seg selv ved å si: "nei, jeg er jo egentlig ikke interessert i en kjæreste. Vil bare ha kos jeg...". Egentlig tror jeg de er lystløgnere! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må syntes vedkommende er kjekk, velstelt. Utseendet er viktig her!

Selv fikser jeg meg litt ekstra opp før vi treffes. Det er litt av spenninga for min del. Er alltid nydusjet rett før vi sees. Fikser negler, ny shavet på legger og under armer og der nede.

Anonymous poster hash: bfcab...da8

 

På føttene?

Anonymous poster hash: d5d10...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, gjest.

 

Nei, det gjør vel ikke det. Jeg får gi opp!

 

Alt fra venninner, felles venner, tinder, byen. Pleier å være ganske klar på hva jeg vil i starten så det ikke skal bli noe tull, men føler at jeg jentene ofte lurer seg selv ved å si: "nei, jeg er jo egentlig ikke interessert i en kjæreste. Vil bare ha kos jeg...". Egentlig tror jeg de er lystløgnere! :)

Det handler ikke nødvendigvis om å "ikke ville ha kjæreste" på et generelt grunnlag. Det handler om å finne noen som "Ikke vil bli kjæreste med Deg". Mulig du har uflaks med damene du plukker ut, eventuelt så har du en såpass vinnende personlighet at de ombestemmer seg underveis? Hva vet vel jeg.

Uansett, meg selv inkludert flere venninner får det der til å fungere helt utmerket. Ingen av oss har følelser (mulig det står verre til med mennene men men..), poenget er uansett at det absolutt er mulig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler ikke nødvendigvis om å "ikke ville ha kjæreste" på et generelt grunnlag. Det handler om å finne noen som "Ikke vil bli kjæreste med Deg". Mulig du har uflaks med damene du plukker ut, eventuelt så har du en såpass vinnende personlighet at de ombestemmer seg underveis? Hva vet vel jeg.

Uansett, meg selv inkludert flere venninner får det der til å fungere helt utmerket. Ingen av oss har følelser (mulig det står verre til med mennene men men..), poenget er uansett at det absolutt er mulig:)

 

Takk for de gode ordene, men jeg føler ikke akkurat har en "vinnende personlighet" når jeg taper gang på gang. Hvis både du og venninnene deres ikke anser dette som et problem må jeg rett og slett ha uflaks tror jeg.. Du får få de til å sende meg en melding!  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Og jeg har ikke møtt noen menn som ikke er gira på forhold etter sex, og du er sikkert lik ;)

Og jeg har ikke møtt noen menn som ikke er gira på forhold etter sex, og du er sikkert lik ;)

Jeg har selv vært i ett forhold som bare gikk på sex og ikke noe annet. Vi var enige om det på forhånd og det var ikke noe problem for noen av oss. Hvis elskeren din vil ha ett fast forhold etter at dere har hatt sex, er det nok for at du er sinnsykt god i sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må være dritstygg eller helt elendig i senga for jeg finner virkelig ikke denne elskeren..

Men krav hadde vært;

Bra å se på

Kropp som tenner meg (tar gjerne pappakropp!)

Renslig

God i senga og lydhør for mine ønsker også

Endret av pompdelux
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må være dritstygg eller helt elendig i senga for jeg finner virkelig ikke denne elskeren..

 

 

Bare å smøre seg med tålmodighet. 

 

Har selv vært elskeren til flere gifte damer. Felles for de alle var de ønsket en som var god i senga, men de måtte også ha en å prate med etterpå. Man må selvsagt spille rollen helt ut og ikke la seg friste til å bli følelsesmessig involvert, men jentene trengte å bli hørt.

 

Så oppskriften på en god elsker synes å være: knallgod i sengen og en god lytter.

 

Funket i alle for meg når jeg var i det gamet:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å smøre seg med tålmodighet.

Har selv vært elskeren til flere gifte damer. Felles for de alle var de ønsket en som var god i senga, men de måtte også ha en å prate med etterpå. Man må selvsagt spille rollen helt ut og ikke la seg friste til å bli følelsesmessig involvert, men jentene trengte å bli hørt.

Så oppskriften på en god elsker synes å være: knallgod i sengen og en god lytter.

Funket i alle for meg når jeg var i det gamet:)

Null stress med ONS, men det er jo ikke det jeg vil ha..

Må nok prøve en ny strategi ;) var effektivt å svare nettopp i denne tråden da..

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...