Gå til innhold

Dere som er/har elskere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke krav stiller du til en elsker?

 

Hvordan velger du h*n ut?

 

Og gjør du noen ekstra "anstrengelser" ved deg selv før dere møtes?

 

Gjør dere andre ting sammen også, eller møtes dere kun for et formål? :)



Anonymous poster hash: 3512f...6cc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jenta da, men han må:

 

- Ha må ha en fin utseende, som jeg blir kåt av. 

- Han må ha en fin kropp (ikke pappakropp) turn off. 

- Hvis han er flink til å tease, er morsom og vi begge har i hvertfall litt kjemi. 

- Kun et formal. Sex. 



Anonymous poster hash: d9e5f...86e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- flørtende blikk

- vise at han tenner på meg

- være oppegående og ha en skikkelig personlighet

- ha et utseende jeg tenner på (være maskulin og mandig, men samtidig ha bløte sider hvor det går an å føre en orntlig samtale med fyren)

- være kraftig bygd

Anonymous poster hash: 72909...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- flørtende blikk

- vise at han tenner på meg

- være oppegående og ha en skikkelig personlighet

- ha et utseende jeg tenner på (være maskulin og mandig, men samtidig ha bløte sider hvor det går an å føre en orntlig samtale med fyren)

- være kraftig bygd

Anonymous poster hash: 72909...934

- og såklart: være fantastisk i senga og elske å slikke meg :D glemte det viktigste, haha

Anonymous poster hash: 72909...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må være sjarmerende ... og helst gift eller i et forhold.  Det er den type menn som har gitt meg de desidert beste stundene, og jeg har fri når jeg ønsker det. 



Anonymous poster hash: 3d50e...beb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Han må være sjarmerende ... og helst gift eller i et forhold.  Det er den type menn som har gitt meg de desidert beste stundene, og jeg har fri når jeg ønsker det. 

Anonymous poster hash: 3d50e...beb

 

gift eller i et forhold?, det blir bare helt feil 

 

Anonymous poster hash: 88e32...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må BARE vil ha sex og ikke noe annet, det er vanskelig å finne dessverre.

Seriøst? De er jo overalt:P

Anonymous poster hash: 72909...934

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? De er jo overalt:P

Anonymous poster hash: 72909...934

 

Jeg tolker det som at hun ikke vil han skal ha sex med noen andre enn henne. De er ikke overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Jeg tolker det som at hun ikke vil han skal ha sex med noen andre enn henne. De er ikke overalt.

Nei , jeg mener at de alltid vil ha et forhold, mens jeg bare vil ha sex. Snakker om en elsker nå. At det er vanskelig å bare ha en elsker uten at han vil noe mer  :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei , jeg mener at de alltid vil ha et forhold, mens jeg bare vil ha sex. Snakker om en elsker nå. At det er vanskelig å bare ha en elsker uten at han vil noe mer   :)

 

Ahh. Da misforstod jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må BARE vil ha sex og ikke noe annet, det er vanskelig å finne dessverre.

 

Tror jeg lite på. Ring meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst? De er jo overalt:P

Anonymous poster hash: 72909...934

 

Nei. De fleste menn som vil ha et seksuelt forhold vil også ha hele pakka, og de som bare vil ha sex vil som regel bare knulle en gang eller tre, før de går på neste kvinne. 

Anonymous poster hash: 4c425...405

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller krav om at jeg kan stole på han. Utseende er ikke så viktig, men han må være en jeg kan prate med, en jeg har tillit til, en som lytter på hva jeg ønsker. At vi er samstemte på hva vi liker, at vi kommuniserer på en bra måte. Liker at vi kan snakke om hva vi savner å gjøre, hva vi ønsker å prøve osv.

Jeg valgte min ut på en nettside.

Jeg gjør ikke noen ekstra anstrengelser nei. Jeg er flink til å ordne meg og være "ok" hjemme til hverdags også.

Vi gjør ikke andre ting sammen. Vi har kun som formål å møtes for sex

Anonymous poster hash: 1a143...b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært så heldig å finne en elskerinne/være en elsker, da ville jeg kun ønsket to ting: 1. Gi mest mulig nytelse og 2. Få mest mulig nytelse. :D Selvfølgelig ønsker man ikke mer enn sex i et rent elsker/elskerinne scenario.

Min oppfatning er det motsatte som Godjenta skriver, det er vanskelig å finne ei JENTE som ikke vil noe mer enn bare sex. Og er man selv i et forhold så skygger de ihvertfall unna! Det er nok betydelig lettere å finne knullekompis som singel, enn ei elskerinne når man er i et forhold.

For å svare på spørsmålet til ts, selv om jeg ikke har funnet ei elskerinne: Kravene er at hun må være like glad i sex som meg selv. Det må selvfølgelig være gjensidig seksuell kjemi. Det må være diskresjon, 100% renslighet og alltid kondom. Man må ikke, men kan gjøre andre ting også, så lenge formålet er at det skal ende med sex, og ikke i noe mer... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker når de har lyst til å gjøre andre ting med meg, at jeg ikke bare er noe han kan tømme seg i, men at han liker meg som person, og ikke bare kroppen min.



Anonymous poster hash: 170a8...07d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil bare ha et forhold, so i dont think so ;)  :fnise:

 

Haha. Du har i alle fall sans for humor. Jeg har ikke møtt en jente jeg har hatt sex med over tid som ikke har vært gira på forhold. Du er sikkert helt lik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Haha. Du har i alle fall sans for humor. Jeg har ikke møtt en jente jeg har hatt sex med over tid som ikke har vært gira på forhold. Du er sikkert helt lik.

Og jeg har ikke møtt noen menn som ikke er gira på forhold etter sex, og du er sikkert lik ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Du har i alle fall sans for humor. Jeg har ikke møtt en jente jeg har hatt sex med over tid som ikke har vært gira på forhold. Du er sikkert helt lik.

Da har du kanskje møtt feil type jenter?

Jeg er jente og er av samme oppfatning som "Godjente", har alltid opplevd at mennene ofte ønsker noe utover FF etterhvert, mens jeg ikke vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...