Gå til innhold

Ok å være en seksuell jente på 14 år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg husker så godt da jeg var 14 år gammel jente og oppdaget kroppen min. Jeg tok mye på meg selv nedentil og syns det var godt. Jeg fikk ikke orgasme eller noe sånt, bare at det var behagelig å ta på meg selv der nede.

Jeg hadde seksuelle fantasier, men jeg ante ingenting om seksuelle følelser. Visste ikke hva seksuelle følelser var eller hva orgasme var.

Jeg vokste også opp med at det bare var gutter som hadde lov til å leke med tissen sin, og at det var gutter som tenkte på sex, og at jenter ikke var sånn. Det var ikke ok ...

Jeg har alltid vært en seksuell jente, men samtidig har jeg ikke vært interessert i å ha sex med en gutt fordi jeg ikke har vært klar for det eller trygg nok til det.

Jeg er glad jeg har utforsket kroppen min selv først, men syns det er trist at det ikke skal være greit at jenter utforsker kroppen sin og blir trygg på sin egen kropp.

Da jeg vokste opp var det mer at det var gutten som skulle nyte en jente, og å tømme seg i henne. En jente skulle ikke nyte, og skulle bare ligge der - satt på spissen.



Anonymous poster hash: 64079...c05
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Javel?



Anonymous poster hash: 46aa8...fe3
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg er veldig forskjellig fra sted til sted. Jeg fikk full opplæring av at kvinner måtte og burde kjenne kroppen sin, se, føle og smake.. her tror jeg virkelig læreren var litt av en skrulle, men sånn var det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg husker så godt da jeg var 14 år gammel jente og oppdaget kroppen min. Jeg tok mye på meg selv nedentil og syns det var godt. Jeg fikk ikke orgasme eller noe sånt, bare at det var behagelig å ta på meg selv der nede.

Jeg hadde seksuelle fantasier, men jeg ante ingenting om seksuelle følelser. Visste ikke hva seksuelle følelser var eller hva orgasme var.

Jeg vokste også opp med at det bare var gutter som hadde lov til å leke med tissen sin, og at det var gutter som tenkte på sex, og at jenter ikke var sånn. Det var ikke ok ...

Jeg har alltid vært en seksuell jente, men samtidig har jeg ikke vært interessert i å ha sex med en gutt fordi jeg ikke har vært klar for det eller trygg nok til det.

Jeg er glad jeg har utforsket kroppen min selv først, men syns det er trist at det ikke skal være greit at jenter utforsker kroppen sin og blir trygg på sin egen kropp.

Da jeg vokste opp var det mer at det var gutten som skulle nyte en jente, og å tømme seg i henne. En jente skulle ikke nyte, og skulle bare ligge der - satt på spissen.

Anonymous poster hash: 64079...c05

Er det lov å spørre om hvor lenge siden det er du var 14 år? Jeg har levd noen år. Jeg tar sjansen på at noen sikkert vil bli sjokkert, men jeg utforsket kroppen min lenge før jeg var 14 og hadde min første orgasme i 8-årsalderen. Jeg visste selvfølgelig ikke den gangen hva fenomenet het. Som unge tenåringer hendte det at vi venninner utforsket hverandres kropper. Jeg hadde ikke befatning med en gutt før jeg var nesten 17 år.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt vanlig og greit at jenter mye yngre enn 14 onanerer

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å spørre om hvor lenge siden det er du var 14 år? Jeg har levd noen år. Jeg tar sjansen på at noen sikkert vil bli sjokkert, men jeg utforsket kroppen min lenge før jeg var 14 og hadde min første orgasme i 8-årsalderen. Jeg visste selvfølgelig ikke den gangen hva fenomenet het. Som unge tenåringer hendte det at vi venninner utforsket hverandres kropper. Jeg hadde ikke befatning med en gutt før jeg var nesten 17 år.

Nå er jeg 30.

Jeg kan ikke huske at jeg holdt på sånn da jeg var yngre enn 14 år. Jeg husker jeg var 14, for da så jeg meg selv, på en måte.

Jeg har aldri hatt nære venninner, og jeg har alltid vært veldig sjenert i forhold til gutter.

Fikk min første orgasme da jeg var 19 år. Det var en gutt som viste meg hvordan jeg skulle stimulere rundt klitoris. Jeg ante virkelig ikke at jeg hadde en klitoris. Trodde det var der urinen kom ut ... :P

Og når jeg hørte folk prate om klitoris, skjønte jeg ikke hvor den lå.

Men etter at gutten hadde vist meg, og jeg var alene, prøvde jeg selv og fikk min første orgasme.

Hadde aldri skjønt hvordan jeg skulle gjøre det om ikke noen hadde vist meg, eventuelt forklart meg. :P

POENGET med denne tråden, er at jeg alltid har følt at det ikke er greit for kvinner å ha seksuelle følelser!

Anonymous poster hash: 64079...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det lov å spørre om hvor lenge siden det er du var 14 år? Jeg har levd noen år. Jeg tar sjansen på at noen sikkert vil bli sjokkert, men jeg utforsket kroppen min lenge før jeg var 14 og hadde min første orgasme i 8-årsalderen. Jeg visste selvfølgelig ikke den gangen hva fenomenet het. Som unge tenåringer hendte det at vi venninner utforsket hverandres kropper. Jeg hadde ikke befatning med en gutt før jeg var nesten 17 år.

Jeg tror det er veldig vanlig at både jenter og gutter på 14 år onanerer, men tror ikke det er vanlig at man har sex med venninner eller som du kaller det å utforske hverandres kropper :) Det er nok normalt for lesbiske og bifile jenter, men når man er heterofil så vil man jo synes det er ekkelt tanken på å gjøre noe slikt med en jente. Jeg syntes i alle fall det da jeg var 14 og synes det fortsatt. Det syntes mine venninner på den tiden og.

Anonymous poster hash: 4760d...e45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Nå er jeg 30.

Jeg kan ikke huske at jeg holdt på sånn da jeg var yngre enn 14 år. Jeg husker jeg var 14, for da så jeg meg selv, på en måte.

Jeg har aldri hatt nære venninner, og jeg har alltid vært veldig sjenert i forhold til gutter.

Fikk min første orgasme da jeg var 19 år. Det var en gutt som viste meg hvordan jeg skulle stimulere rundt klitoris. Jeg ante virkelig ikke at jeg hadde en klitoris. Trodde det var der urinen kom ut ... :P

Og når jeg hørte folk prate om klitoris, skjønte jeg ikke hvor den lå.

Men etter at gutten hadde vist meg, og jeg var alene, prøvde jeg selv og fikk min første orgasme.

Hadde aldri skjønt hvordan jeg skulle gjøre det om ikke noen hadde vist meg, eventuelt forklart meg. :P

POENGET med denne tråden, er at jeg alltid har følt at det ikke er greit for kvinner å ha seksuelle følelser!

Anonymous poster hash: 64079...c05

Dette var rart,for det har vært akseptert i endel tiår nå.

Er det hjemmefra du har fått denne følelsen av at jenter ikke har seksuelle følelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk min før

hadde min første orgasme i 8-årsalderen. Jeg visste selvfølgelig ikke den gangen hva fenomenet het.

Fish, det var seint. :P

Jeg hadde min første da jeg var tre år.

Anonymous poster hash: 6a0f6...329

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk min første orgasme da jeg var 11. Da jeg var 13 oppdaget jeg erotiske noveller og syns det var såå deilig å lese, det kriblet sånn. Men forstod ikke før jeg var 14 at den følelsen jeg fikk da ble enda bedre om jeg onanerte. Før det var rett og slett onani og kåtskap helt adskilt for meg.

Litt morsomt å tenke tilbake på, for i dag er det helt umulig for meg å få orgasme uten å fantasere samtidig, mens som 11-14 åring tenkte på "ingenting" og fikk orgasmer. Skulle ønske jeg fortsatt fikk det til.

Det er ok for jenter å utforske sin seksualitet på egenhånd hele livet, finnes ingen "minstealder" for det. Men jeg slet også mye med skam i tenårene, fordi jeg hadde oppdaget at enkelte kristne grupper så på onani som syndig. Aner ikke hvor jeg fikk det fra, for i menigheten jeg var med i var det ingen fokus på slikt, så må vel ha lest noe rart på nettet...

Anonymous poster hash: eecfc...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

POENGET med denne tråden, er at jeg alltid har følt at det ikke er greit for kvinner å ha seksuelle følelser!

Anonymous poster hash: 64079...c05

Velkommen til 2014 da :) det er helt greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er veldig vanlig at både jenter og gutter på 14 år onanerer, men tror ikke det er vanlig at man har sex med venninner eller som du kaller det å utforske hverandres kropper :) Det er nok normalt for lesbiske og bifile jenter, men når man er heterofil så vil man jo synes det er ekkelt tanken på å gjøre noe slikt med en jente. Jeg syntes i alle fall det da jeg var 14 og synes det fortsatt. Det syntes mine venninner på den tiden og. Anonymous poster hash: 4760d...e45

Åh joda, det er veldig vanlig. Jeg begynte å onanere i 7-8 årsalderen, og i 12 årsalderen hadde vi venninnene sex. Som oftest med klær på (gnikking) men vi fikk da orgasme. Hadde sex med 4 ulike venninner jeg, til jeg fikk kjæreste som 15- åring.

Anonymous poster hash: 06f44...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært seksuell og onanert (i skjul, veldig opptatt av at ingen skulle merke det) så lenge jeg kan huske. Jeg vet at jeg gjorde det rundt 4-årsalder (fordi jeg husker å ha gjort det gjevnlig på rommet jeg hadde da jeg var fire), men mulig at det også var før.

Puttet også gjenstander (små figurer o.l.) mellom kjønnsleppene, inn mot skjedeåpningen, og syntes det var deilig å ha dem der.. Det har jeg slutta med da.. :P



Anonymous poster hash: 3d083...514
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det lov å spørre om hvor lenge siden det er du var 14 år? Jeg har levd noen år. Jeg tar sjansen på at noen sikkert vil bli sjokkert, men jeg utforsket kroppen min lenge før jeg var 14 og hadde min første orgasme i 8-årsalderen. Jeg visste selvfølgelig ikke den gangen hva fenomenet het. Som unge tenåringer hendte det at vi venninner utforsket hverandres kropper. Jeg hadde ikke befatning med en gutt før jeg var nesten 17 år.

Jeg var også et lite barn første gang jeg hadde orgasme. Oppnådd ved at jeg satt på gyngehesten min og "red" ganske hardt :ler: Men det tok meg maaange år før jeg skjønte hva det faktisk var jeg gjorde, og jeg husker jeg skammet meg over det, og prøvde til og med å slutte, men "sprakk" hver gang. :P Hadde noen fortalt meg at det var naturlig så hadde jeg nok ikke følt skam over det og heller ikke prøvd å slutte med det.. :)

Men jeg har ikke opplevd at det bare var gutter som skulle utforske. Da jeg var rundt 13-14 så hadde vi seksualundervisning, og da var det fokus på både gutter og jenters seksualitet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke på et forum med 18- års grense.



Anonymous poster hash: fc999...283
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Jeg var vel 13 år da jeg fikk min første orgasme og det var med en gutt. Har ikke utforsket noe på kroppen min før jeg kom i tenårene og det var etter dette med den gutten.Først da visste jeg hva jeg skulle gjøre

Har utforsket litt med andre jenter og gutter da vi var 5-6 år men det besto mer i berøring og å se på våre intime deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har onanert fast siden første klasse, leste erotiske noveller fra jeg var 10 og la ut bilde av mer private deler på et forum da jeg var 13. Hadde en samling dildoer da jeg var 15. I tillegg har jo andre her inne historier som ligner, så det er helt normalt å være "seksuell" i en alder av 14.



Anonymous poster hash: 33650...7e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest Jacklost

Er det lov å spørre om hvor lenge siden det er du var 14 år? Jeg har levd noen år. Jeg tar sjansen på at noen sikkert vil bli sjokkert, men jeg utforsket kroppen min lenge før jeg var 14 og hadde min første orgasme i 8-årsalderen. Jeg visste selvfølgelig ikke den gangen hva fenomenet het. Som unge tenåringer hendte det at vi venninner utforsket hverandres kropper. Jeg hadde ikke befatning med en gutt før jeg var nesten 17 år.

Jeg fikk min før Fish, det var seint. :P

Jeg hadde min første da jeg var tre år.

Anonymous poster hash: 6a0f6...329

Sorry for å bumpe tråden men hvordan i all verden kan dere få orgasme så tidlig før dere i det hele tatt har kommet i puberteten? O:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for å bumpe tråden men hvordan i all verden kan dere få orgasme så tidlig før dere i det hele tatt har kommet i puberteten? O:

Å være i stand til å oppnå orgasme har da ingenting med pubertet å gjøre. Vi blir født med nervene som vi har i klitoris /penishode. I puberteten produseres hormoner som gjør at kjønnsorganene utvikles, men de er likevel i full stand til å oppnå orgasme før den tid. Det finnes masse litteratur om barn og seksualitet. Bare å søke på Internett så finner du masse.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for å bumpe tråden men hvordan i all verden kan dere få orgasme så tidlig før dere i det hele tatt har kommet i puberteten? O:

Orgasme har overhode ingen aldersgrense. Selv hadde jeg min første lenge før jeg kom i puberteten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...